Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Willen jullie nog meer kindjes?

+34
Tania
pantuf
Darius
Coccinelle
sandra
Monte
Monnie
Novalee
PapillonRose
Lindsya
Smaragdje
Flip Fluitketel
missmarm
Meeko
Mamsie
sheila123
Bloem86
kletskousje
MamaCa
Petteflet
Thunder
LMCurious
mauwmauw
Bruintje Beer
Mamasapje
Fiwen
Limburg85
PiP
Mida4you
loesje
Live Laugh Love
maiadebij
Makamba
Parisienne
38 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Willen jullie nog meer kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Willen jullie nog meer kindjes?

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 22:05

Nee, wij zijn er klaar mee. We zijn ontzettend blij dat het nu twee keer goed is afgelopen en dsat we twee gezonde jongens hebben.
Waarschijnlijk laat ik me ook steriliseren.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Willen jullie nog meer kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Willen jullie nog meer kindjes?

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 22:31

Wij zouden heel graag een tweede willen.
Mijn man heeft tot voor kort geroepen dat hij geen kindjes meer wilde vanwege allerlei omstandigheden van het afgelopen jaar.

Maar als we bepaalde dingen goed rond en geregeld krijgen met onder andere de artsen die mij behandelen dan willen we graag nog voor een tweede gaan.

Niet alleen omdat ons gezin voor ons gevoel nog niet compleet is maar ook voor als wij er ooit niet meer zijn Hayleyeen broertje of zusje heeft om op terug te vallen. Onze families zijn aa beide kanten niet heel groot en met niet iedereen is een goed contact en ik zou het echt heel naar vinden als ze straks "over" blijft.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 22:52

Tjee wat willen hier veel meiden een groot gezin ! Very Happy

Mijn vriend wil geen tweede omdat hij al wat ouder is, geen zin meer heeft in nachtflessen en veel gehuil als er weer een tweede komt. Onze zoon is wel zo'n tevreden kindje (altijd geweest) en hij is bang als er een tweede komt dat echt het omgekeerde zal zijn Wink Daarnaast komt ook nog eens dat we moeten gaan verhuizen en andere oppasadressen of kdv moeten gaan regelen want mijn schoonmoeder kan er echt geen 2 tegelijk aan.

Als ikzelf naar de bovenste redenen kijk zou ik er ook geen meer bij willen. Ook denk ik dat ik het verdelen van alle aandacht erg moeilijk zal vinden. Maar zelf ben ik enigskind en ik zou het erg leuk vinden om nu eens een groter gezin mee te maken.

Gast
Gast

Bericht  Petteflet ma 21 feb 2011 - 23:04

Hier is de 2e op komst. Ik zou heel graag nog een 3e willen, maar dan wel een soort van nakomertje. Dus als de 2e een jaar of 6 is.
Mijn vriend wil dit niet. Hij vindt 2 genoeg, maar wie weet misschien gaat hij toch over stag over 6 jaar.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  MamaCa ma 21 feb 2011 - 23:12

Eerst even kijken hoe 2 kindjes me af zal gaan komende jaartjes. Voorlopig nog niet! als ik al n 3e wil, idd meer jaar ertussen denk ik...
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kletskousje ma 21 feb 2011 - 23:24

Wij zouden wel graag 3 kindjes willen.
Tussen nr 1 en 2 zal straks niet zoveel jaar zitten.. Voor nummer 3 willen we dan straks wel wat langer wachten.

Maar we gaan eerst eens kijken hoe het met 2 kindjes gaat!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Bloem86 ma 21 feb 2011 - 23:33

Als het allemaal kan en mag lukken, willen we er zeker wel een 2e bij!

En een 3e sluit ik niet uit! Maar eerst een 2e maar eens afwachten!
En waarom... met 1 kindje zou mijn gezin niet compleet voelen! Meerdere kindjes is een wens die ik al jaren heb!!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  sheila123 ma 21 feb 2011 - 23:40

Wij weten nog niet zeker of er hierna nog 1 komt. We willen eerst ervaren hoe het is met 2 kindjes en dan willen we in de toekomst nog verhuizen en mss dan pas een 3e dus dan zitten we al zo een jaar of 3 a 4 verder.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Mamsie ma 21 feb 2011 - 23:43

Nee wij vinden 3 goed.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Meeko ma 21 feb 2011 - 23:50

Zoals we er nu over denken blijft het bij deze 2. Maar ik sta wel open voor een 3e. Alleen ben ik bang dat t weer zo'n zwangerschap wordt met bekkenklachten. en met 2 kids lijkt me dat net even wat zwaarder. En ook wel een praktische rede dat we dan moeten verhuizen, en dat moet dan ook maar net kunnen. En dan zou t ook pas over een jaar of 4 zijn. Maar ik denk dat t bij 2 blijft.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 0:09

Wij hebben 2 zoontjes en dat is meer dan genoeg. Gezien mijn gezondheid zou ik een 3e kindje ook echt niet aankunnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 0:59

Als ik ooit héél erg zeker van een relatie ben, dan wil ik erg graag nog wel meer kinderen. Ik hoop dat dat het geval is maar dat kan ook pas over 10 jaar zijn.

Gast
Gast

Bericht  missmarm di 22 feb 2011 - 1:01

Hierna niet meer. Als alles goed mag blijven gaan hebben we over 2 maanden 3 gezonde kindjes. Dat vinden we genoeg VL zelf al vrij veel hahaha. Daarnaast is het financieel en praktisch in huis niet te doen met 4. We willen ze graag een eigen kamer etc geven. Dat kan per gezin /persoon natuurlijk verschillen.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 1:03

Wij wilden het liefst 4 kinderen, en dit keer worden het er 2, dus schiet mooi op zo. Hierna zien we wel weer verder, maar ik denk dat we het hier toch bij laten.
Tot nu toe hebben mijn nieren gelukkig totaal niks geleden onder de zwangerschap, waar ik toch wel bang voor was, maar het gaat juist heel erg goed, uitslagen kunnen niet beter.
Maar ik denk niet dat we een 4e zwangerschap aangaan, als je dan weer het risico loopt op achteruit gang.
Bovendien moet het financieel wel te doen zijn.

Qua kriebels zou ik er wel 10 willen. Ben benieuwd of dat na deze keer ook zo erg aanwezig blijft. Kom zelf uit een gezin van 7, en mijn man uit 5, en ik vind een groot gezin echt heerlijk.

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel di 22 feb 2011 - 1:05

Als het ons gegund is, zouden wij er graag nog een 2e bij willen krijgen. Ik denk dat wij het wel bij 2kinderen houden. Misschien denken we erover een aantal jaar wel anders over.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 1:39

Dachten altijd dat het na Lynn wel 'klaar' zou zijn maar wanneer mensen vragen zouden jullie nog een 3e willen kunnen we ook allebei geen nee zeggen Wink
Voorlopig vinden we het mooi met onze 2 maar sluit niet uit dat dit gevoel over een paar jaar wel anders zou zijn. Kan me er nog niet toe zetten dat dit de laatste zwangerschap,babytijd ect zou zijn geweest!

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 22 feb 2011 - 1:42

Als het lukt willen wij er 3, maar eerst maar eens wachten op deze eerste Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lindsya di 22 feb 2011 - 1:58

Wij willen heel graag nog één kindje en dan hebben we er twee in totaal. Bij ons zouden er niet meer bij komen omdat zwanger worden voor ons al heel moeilijk gaat. Ons eerste kind is via een ivf behandeling gekomen en nummer 2 moet ook via een ivf behandeling komen dus als die poging slaag bij de tweede is het voor ons genoeg, ook als deze poging niet lukt zijn wel heel erg tevreden met onze zoon.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  PapillonRose di 22 feb 2011 - 2:07

Ik ben heel erg blij met mijn meisje en als het hierbij blijft is het (zoals ik het nu zie) prima.
Maar als het me gegund is, zou ik er best nog 1 of 2 bij willen in de toekomst.

Voorlopig zit dat er sowieso niet in, zolang ik nog alleen ben wil ik er niet aan (alleenstaande moeder is best ok, maar bewust in je eentje nog een kindje erbij lijkt me teveel van het goede). En ik zou het heel goed moeten bekijken qua zwangerschap, want deze zwangerschap van de eerste was hier echt heel heftig. Van begin tot eind zo'n beetje ziek geweest, in het begin opgenomen geweest, laatste weken nauwelijks kunnen lopen.. En volgens de gyn heb ik bij een volgende zwangerschap een verhoogde kans dat dit weer zo gaat.

Maar als de praktische bezwaren er niet zouden zijn zou ik meteen ja zeggen. Twee of drie kindjes lijkt me ontzettend leuk! Afgezien van het ziek zijn vind ik zwanger zijn heel bijzonder en ook de babytijd vind ik tot nu toe heel leuk.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Novalee di 22 feb 2011 - 2:16

Hier moet de eerste nog geboren worden, maar in totaal zou ik denk ik graag vier kindjes willen. Ik kom zelf ook uit een gezin van 4 kinderen en vond het heerlijk dat er altijd iemand was om mee te spelen. Mijn vriend heeft alleen een zus en hij zou twee kindjes ook genoeg vinden, maar mij lijkt dat zo weinig. Voorlopig hebben we een compromis op 3, maar wie weet zeg ik na de eerste wel "dit nooooooit meer!", en misschien heeft hij dan juist de smaak te pakken.

Voor de mama's die (nu) geen tweede willen vanwege huilbaby's; ik heb dat niet meegemaakt dus ik sta er misschien te nuchter in, maar is al het geluk dat een kindje brengt dat niet waard? Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat een huilbaby ontzettend zwaar is, en dan is het in de praktijk waarschijnlijk nog 10x zwaarder. Maar het is maar zo'n korte periode van hun leven.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  PapillonRose di 22 feb 2011 - 2:23

Novalee schreef:Hier moet de eerste nog geboren worden, maar in totaal zou ik denk ik graag vier kindjes willen. Ik kom zelf ook uit een gezin van 4 kinderen en vond het heerlijk dat er altijd iemand was om mee te spelen. Mijn vriend heeft alleen een zus en hij zou twee kindjes ook genoeg vinden, maar mij lijkt dat zo weinig. Voorlopig hebben we een compromis op 3, maar wie weet zeg ik na de eerste wel "dit nooooooit meer!", en misschien heeft hij dan juist de smaak te pakken.

Voor de mama's die (nu) geen tweede willen vanwege huilbaby's; ik heb dat niet meegemaakt dus ik sta er misschien te nuchter in, maar is al het geluk dat een kindje brengt dat niet waard? Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat een huilbaby ontzettend zwaar is, en dan is het in de praktijk waarschijnlijk nog 10x zwaarder. Maar het is maar zo'n korte periode van hun leven.

Als je geluk hebt is het misschien inderdaad een korte periode. Maar wel een hele zware! Mijn meisje was dan tot voor kort net geen huilbaby qua criteria, maar het kan echt heel pittig zijn. Mijn jongste broertje was een 'echte' huilbaby en dat was niet met een paar maandjes over. Ik weet niet precies meer tot hoelang het heeft geduurd, maar weet nog wel dat zelfs na zijn babytijd hij voor een kindje nog heeeeel veel huilde. Mijn ouders staan best sterk in hun schoenen, maar werden er echt wanhopig van!
Natuurlijk brengt een kindje ook heel veel geluk met zich mee, maar ik kan me ook best indenken dat mensen met een huilbaby wel even 2x nadenken voordat ze een eventuele volgende zouden willen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Monnie di 22 feb 2011 - 2:30

Wij zouden heel graag 3 of 4 kindjes willen. We komen ook allebei uit een gezin met 4 kinderen. Ik zou het voor mijn kinderen ook leuk vinden als ze met broers/zussen op kunnen groeien.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 2:36

Ik heb nog geen kinderen, maar twee kinderen lijkt me helemaal leuk.

Ik heb altijd 1 geroepen, maar ineens ging ik denken aan de periode dat mijn zus uit huis ging en ik alleen met mijn ouders was, voornamelijk de vakanties, en dat vond ik echt heel erg saai. Nu ook kan ik leuke dingen doen met mijn zus en ben blij dat ik iemand heb die 'hetzelfde' is opgevoed/opgegroeid als ikzelf. Het is ook altijd bere gezellig als we met zijn alle eten (partners erbij) en ik hou van wel dat famillie gevoel.

Drie kinderen vind ik sowieso teveel. Kost teveel geld, lijkt me te druk en trekt me gewoon weg niet.

Gast
Gast

Bericht  Monte di 22 feb 2011 - 2:39

Ook ik heb nog geen kindjes, maar zou er wel minimaal 2 willen. Eigenlijk is het gek maar ik heb altijd gezegd dat ik een even aantal kinderen zou willen. Dat zouden er dan 2 of 4 worden. Nu lijkt 4 me toch wel erg veel en denk ik misschien is toch 2 of 3 ook wel goed. In ieder geval zou ik wel meer dan 1 kind willen(mocht het allemaal lukken natuurlijk). Eerst maar eens een geschikte partner vinden Wink
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  sandra di 22 feb 2011 - 3:37

Hier komt er geen 3e meer.

Een zwangerschap en bevalling zou ik best nog mee willen maken, maar we willen geen kinderen meer.. en tsja dat is toch wel een consequentie na een zwangerschap en bevalling he Laughing

Ik heb altijd gezegd dat ik 2 kindjes wilde, toen ik zwanger was van de 2e vond ik het wel een heel raar idee dat ik dat nooit meer mee zou maken, en toen heb ik de mogelijkheid nog een beetje opengehouden voor mezelf.. Maar nu na dit 1e jaar met S.tijn weten we het beide 100% zeker, hier komt geen 3e meer!!!!!!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: