Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nare droom

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nare droom Empty Nare droom

Bericht  Gast vr 14 jun 2013 - 19:33

Vannacht had ik 'm weer, mijn nare droom die steeds maar terugkomt in net even verschillende gedaanten. Ik droom dat mijn man vreemdgaat met een andere vrouw voor mijn neus en dat doodnormaal vindt, of soms dat ik ineens zie, dat hij met een andere vrouw bezig is. Het geeft me zo'n vreselijk gevoel en dat gevoel werkt vaak nog de hele dag door.

Waarom droom ik dit toch steeds? Ik weet zeker dat ik mijn man kan vertrouwen en ik vertrouw hem ook, maar ik heb soms wel last van jaloerse gevoelens, ook al zijn deze nergens op gebaseerd. Ik denk dat het puur mijn eigen vertrouwensissue uit het verleden is, die weer even de kop opsteekt... maar ik vind het zó vervelend en irritant.

Wat denken jullie? Is het voor iemand herkenbaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nare droom Empty Re: Nare droom

Bericht  Punk'd vr 14 jun 2013 - 20:28

Ik droom het ook wel eens. Ook echt dat ik het vol in 'beeld' zie. Nu doet het in mijn droom niet zoveel met mij maar als ik wakker wordt ben ik zo blij dat het niet zo is.

Verder heb ik er trouwens geen last van in het dagelijks leven of diezelfde dag bijvoorbeeld. Ik kan leven met het idee 'het is maar een droom en niet echt. Punt'.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nare droom Empty Re: Nare droom

Bericht  Luce vr 14 jun 2013 - 21:00

Herkenbaar. Erg vervelend. Het blijft ook vaak de halve dag hangen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nare droom Empty Re: Nare droom

Bericht  Gast vr 14 jun 2013 - 21:02

Als ik me dat soort dingen afvraag, zoek ik het meestal op. Ik probeer niet al te veel waarde te hechten aan wat ik droom maar soms kloppen de betekenissen toch wel aardig:

Dromen dat je partner vreemdgaat, duidt op je angst om verlaten te worden. Je zou een gebrek aan aandacht kunnen ervaren in je relatie. Aan de andere kant zou het erop kunnen duiden dat je het gevoel hebt dat je niet kan aan de verwachting van anderen kan voldoen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nare droom Empty Re: Nare droom

Bericht  Gast vr 14 jun 2013 - 21:17

Ik heb inderdaad wel de angst om verlaten te worden, of bedonderd. Denk dat het komt door mijn verleden, zowel mijn vader heeft ons jarenlang voorgelogen, eigenlijk vanaf mijn geboorte en ook mijn eerste vriendje heeft gewoon glashard tegen me gelogen, terwijl ik niks in de gaten had. Beiden speelden mooi weer en het leek alsof er niks aan de hand was. Daarom vind ik het nu soms wel eng, het lijkt dan allemaal te mooi om waar te zijn, terwijl ik in mijn hart wéét dat mijn man gewoon echt een goede man is (één van de zeer weinigen), maar toch komen met deze dromen dus soms mijn angst naar boven...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nare droom Empty Re: Nare droom

Bericht  Gast vr 14 jun 2013 - 21:19

Het is vervelend als je steeds hetzelfde droomt, ik heb daar ook al heel lang last van helaas. Maar ik probeer me er niet te veel op te focussen. Voor mijn gevoel wordt het dan alleen maar erger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nare droom Empty Re: Nare droom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum