Ik zoek... (voor de creatievelingen)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik zoek... (voor de creatievelingen)
Hallo meiden,
Een hele tijd geleden heb ik hier in het knutseltopic (meen ik) een hele mooie gepimpte maxi cosi gezien, de kleur was geloof ik grijs, met een lichtblauwe sierrand erlangs.
Ik ben zelf ook weer zwanger, maar omdat ik maxi cosi's vaak zo saai vind (en van naaien houd en veeel tijd over heb) zou ik het erg leuk vinden om m'n oude maxi cosi opnieuw te bekleden.
Het is alleen nogal een project en ik kan via google weinig goede beschrijvingen vinden, dus ik dacht ik probeer of degene die dat bericht hier toen gepost heeft me verder kan helpen. Eventueel iemand anders die er ervaring mee heeft of er verstand van heeft is natuurlijk ook goed. ;-)
Alvast bedankt!
Een hele tijd geleden heb ik hier in het knutseltopic (meen ik) een hele mooie gepimpte maxi cosi gezien, de kleur was geloof ik grijs, met een lichtblauwe sierrand erlangs.
Ik ben zelf ook weer zwanger, maar omdat ik maxi cosi's vaak zo saai vind (en van naaien houd en veeel tijd over heb) zou ik het erg leuk vinden om m'n oude maxi cosi opnieuw te bekleden.
Het is alleen nogal een project en ik kan via google weinig goede beschrijvingen vinden, dus ik dacht ik probeer of degene die dat bericht hier toen gepost heeft me verder kan helpen. Eventueel iemand anders die er ervaring mee heeft of er verstand van heeft is natuurlijk ook goed. ;-)
Alvast bedankt!
Creamama- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 17-04-13
Re: Ik zoek... (voor de creatievelingen)
leuk idee, maar ik kan je niet verder helpen helaas.
Gefeliciteerd met je zwangerschap
Gefeliciteerd met je zwangerschap
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij was dat Viva?
Het was idd echt prachtig!
Het was idd echt prachtig!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Oh, en gefeliciteerd!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Dat was Viva, dus je zou haar kunnen pm-en!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Als je 'm echt opnieuw wil bekleden dan kan je het best de bekleding van je maxicosi lostornen en de stof daar dan weer opnaaien.
En ik weet eigenlijk niet of je het kan lezen als je niet ingelogd bent, maar op dragen-en-voeden is er een topic over:
http://www.dragen-en-voeden.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=60627&p=1120464&hilit=maxicosi+bekleden#p1120464
En ik weet eigenlijk niet of je het kan lezen als je niet ingelogd bent, maar op dragen-en-voeden is er een topic over:
http://www.dragen-en-voeden.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=60627&p=1120464&hilit=maxicosi+bekleden#p1120464
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Op zoek naar creatievelingen!
» ik zoek: voor- en nagerecht
» Ik zoek een tas met vak voor een fles!
» Ik zoek inspiratie voor bruiloftskleding maat 80/86
» Voor de fotografen onder ons. Ik zoek....
» ik zoek: voor- en nagerecht
» Ik zoek een tas met vak voor een fles!
» Ik zoek inspiratie voor bruiloftskleding maat 80/86
» Voor de fotografen onder ons. Ik zoek....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: