Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek een tas met vak voor een fles!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zoek een tas met vak voor een fles! Empty Ik zoek een tas met vak voor een fles!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 9:20

Mijn lieve oma'tje gaat op vakantie naar Duitsland Very Happy Eind mei, één week.. Oma drinkt alleen erg weinig en 't zal erg warm zijn denk ik, dus ik wil dat ze wel blijft drinken... Ik heb al flesje water gekocht, met zo'n ehmm.. drink-dop ding? Naja anyway, ik wil dat ze die mee neemt en ik heb d'r ook zo ver dat ze 't wel mee WIL nemen, alleen .. Ze heeft alleen van die saaie handtassen. (logisch ze wordt bijna 80) En daar past geen flesje water in.

Weet iemand een leuke tas, misschien met een apart vak voor een flesje water? Niet overdreven duur, online bestellen is op zich geen probleem, heb 'm volgende week pas nodig. Moet wel een beetje een neutrale tas zijn, gezien de leeftijd van oma'tje Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een tas met vak voor een fles! Empty Re: Ik zoek een tas met vak voor een fles!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 9:28

Een luiertas?







Sorry, flauw.... Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een tas met vak voor een fles! Empty Re: Ik zoek een tas met vak voor een fles!

Bericht  Susan do 19 mei 2011 - 9:29

Er zijn wel mooie leren luiertassen (waar je dus niet aan ziet dat het luiertassen zijn) met ruimte voor een fles, bijvoorbeeld van Fab en Belle Beau, maar die zijn wel vrij duur. Misschien dat ze er ook van een goedkoper merk zijn? Ik zou in elk geval zoeken op luiertassen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een tas met vak voor een fles! Empty Re: Ik zoek een tas met vak voor een fles!

Bericht  girli do 19 mei 2011 - 10:06

Maar iedere iets grotere handtas is toch ook groot genoeg voor een waterflesje (uitgaande van 0.5 liter)? En de rest uiteraard.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een tas met vak voor een fles! Empty Re: Ik zoek een tas met vak voor een fles!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 10:21

Volgens mij heeft (had?) de Hema een neutrale luiertas in een kleur, waar dus zeker een flesje water in zal passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een tas met vak voor een fles! Empty Re: Ik zoek een tas met vak voor een fles!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 20:10

Je kan ook eventueel een bidonhouder kopen voor op de fiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een tas met vak voor een fles! Empty Re: Ik zoek een tas met vak voor een fles!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 20:27

En een rugtas met aan de zeikant een vakje voor een fles?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een tas met vak voor een fles! Empty Re: Ik zoek een tas met vak voor een fles!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum