Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op zoek naar creatievelingen!

+2
sterremaan
Dawn
6 plaatsers

Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Dawn do 14 apr 2011 - 22:41

Mijn vriend en ik gaan 2 september trouwen.
Mijn vriend staat voor de klas (groep 6) en wil iets leuks organiseren voor de klas waar hij nu voor staat.
5 september begint de school weer, dus de klassen vallen er beiden tussen.
Ik ben naarstig op zoek naar mensen die (misschien zelf in het onderwijs zitten) leuke tips hebben om dus een leuke, feestelijke (bruilofts-achtige) dag te organiseren voor deze kids...
Alvast heel erg bedankt!!
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 23:26

het enigste wat mij zo te binnen schiet is een snoepbuffet, en misschien dat de kinderen nog een plechtigheid voor jullie kunnen houden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Dawn do 14 apr 2011 - 23:34

Een snoepbuffet is een leuk idee!
Haha en dan thuis de ouders met allemaal hyperactieve kindjes!!
Ja, ik denk dat de collega's van mijn vriend ook maar een beetje mee moeten denken over wat de kids eventueel voor ons willen/kunnen doen.
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 23:51

Ik snap het niet helemaal. Gaat het dus om feestelijke bruidsactiviteiten gewoon als de school weer begonnen is op een dag. Of komen ze echt naar de bruiloft en zoek je een activiteit waar je ze zoet mee kan houden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 23:53

Toen mijn broer en schoonzus trouwden stond zij voor groep 3. Ze zijn toen een aantal dagen na de bruiloft in trouwkledij naar school gegaan, daar onthaald door alle kinderen van de school door een boog door de gangen naar de klas. Daar in de klas heeft nog een soort ceremonie plaats gevonden, ook met de ceremoniemeester er bij. Wat ze verder in detail hebben gedaan weet ik niet precies meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Dawn vr 15 apr 2011 - 0:41

@ Marin: omdat de bruiloft in de zomervakantie plaatsvind, is het moeilijk om de kids uit de klas uit te nodigen...
Tijdens schooldagen kunnen ze met begeleiding en collega's naar de bruiloft komen, maar nu dus niet...
Vandaar dat we vlak vóór de zomervakantie een leuke dag met ze willen organiseren.
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  sterremaan vr 15 apr 2011 - 22:50

Ik weet niet hoe groot de klas is. Maar groep 3 is een leuke leeftijd. Om daar een soort bruiloft feest mee na te spelen. Maar dan met twee kinderen die gekozen zijn.
Je kunt dan bijvoorbeeld, alle namen in een grote zwarte hoed doen.
En, dan twee namen eruit trekken. Natuurlijk een jongens naam en een meisjes naam.
Laat de kinderen bogen maken. En de kinderen die niet uitgekozen zijn. Die zijn ook belangrijk, want je hebt getuigen nodig.
Daarnaast maak je, of laat je een leuke taart maken. Of laat je ze cake versieren.
Dan de gewoonte bij bruiloften na doen.
De eerste dans. En dan maak je creatieve kado's
Misschien is dit een idee?

Overigens wel leuk dat jullie lekker gaan trouwen zeg.. En als het goed is heb je dan ook heerlijk weer. De jurk is al zeker uitgezocht. Wel gaaf hoor.
Wens jullie alle geluk van de hele wereld.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Dawn zo 17 apr 2011 - 18:47

Wat lief sterremaan, dank je wel!
Jurk is al aangeschaft idd!
Ik kijk er enorm naar uit, we hopen inderdaad op mooi weer...
En bedankt voor je tip!
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  sterremaan zo 17 apr 2011 - 19:36

Ik hoop echt dat je mooi weer hebt, Ik hoop dat je wat aan de tip hebt. Het is wel heel erg leuk om te organiseren zo voor de kids. En het hoeft niet eens zoveel te kosten.
Maar ja, ik weet natuurlijk niet hoe de school er tegen aan kijkt..

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Papillon di 19 apr 2011 - 8:31

Wat leuk wij trouwen op dezelfde dag:D!!
En ik zag heel toevallig dat wij ook allebei op dezelfde dag jarig zijn!! Alleen ben ik van 82:D

Zelf werk ik ook met kinderen, dan bso.
Ik ben van plan om van die kleine bellenblaasjes te kopen met een bruidspaartje er op ofzo als klein cadeautje/traktatie.
En verder inderdaad een spelletje bedenken die ik met ze kan gaan doen.

Wij gaan alleen de maandag erna op huwelijksreis en ben dan 3 weken weg... dus ik doe het er iets voor denk ik.



Laatst aangepast door Papillon op di 19 apr 2011 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt

Papillon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 22
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Kqip di 19 apr 2011 - 8:44

Ik weet nog toen mijn juf trouwde in groep 3. Werden we allemaal uitgenodigd voor de receptie 's middags na schooltijd. Speciaal voor haar kinderen had ze gewoon iets extra's geregeld, kleine gebakjes en limonade zegmaar. En bij het weggaan kregen we een klein bedankje mee smile. Wij als klas wisten al ruim van te voren dat we langs zouden gaan en hadden iets bedacht en een kado gemaakt voor haar en haar man. Was erg leuk bedacht van haar om ons uit te nodigen en is mij tot de dag van vandaag bij gebleven (17 jaar geleden inmiddels). Ze is ook de enige juf / meester die dat zo gedaan heeft.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  bolus26 di 19 apr 2011 - 20:43

ik werk in een bovenbouw n t speicaal onderwijs en dat is dit jaar niet echt een groep om mee naar een bruiloft te gaan.

ik ben met mn man naar school gegaan en hebben daar receptie gehouden. De kinderen hadden de hele klas versierd,een liefdeswens dvd gemaakt en we hebben taart gegeten cadeautjes uitgepakt en een liefdesquiz (hadden ze gemaakt) gespeeld. dit was maar een uurtje.

je zou een spelletjes circuit kunnen doen of een dekbed met ze beschilderen voor jullie o.i.d.

ik had voor alle kinderen een mini goodiebag gemaakt om mee naar huis te nemen,dit vonden ze erg leuk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 20:59

Ik snap het nog steeds niet. Wat hebben de leerlingen ermee te maken dat de meester gaat trouwen? Vind het eerlijk gezegd nogal overdreven een erehaag te houden, of in trouwkleding naar school te komen. Laat ze samen een kaart knutselen voor de meester en dat lijkt mij voldoende.....?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Dawn wo 20 apr 2011 - 3:13

@ Papillon, wat grappig en toevallig zeg!
Schiet al best op he? Voor je het weet is het twee september.

Het is voor ons dus niet mogelijk om de kinderen bij de 'echte' bruiloft te betrekken, aangezien de bruiloft in de zomervakantie valt, en hij dan nog geen klas heeft.
Vandaar dat we het vlak voor de zomervakantie met deze klas willen vieren...
Jullie hebben wel allemaal leuke tips waar ik iets mee kan!
Ik ga even brainstormen...
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  TukTuk wo 20 apr 2011 - 4:00

mozzarella schreef:Ik snap het nog steeds niet. Wat hebben de leerlingen ermee te maken dat de meester gaat trouwen? Vind het eerlijk gezegd nogal overdreven een erehaag te houden, of in trouwkleding naar school te komen. Laat ze samen een kaart knutselen voor de meester en dat lijkt mij voldoende.....?
+1! Vind het idd ook een beetje overdreven..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 5:08

AngelNyn schreef:
mozzarella schreef:Ik snap het nog steeds niet. Wat hebben de leerlingen ermee te maken dat de meester gaat trouwen? Vind het eerlijk gezegd nogal overdreven een erehaag te houden, of in trouwkleding naar school te komen. Laat ze samen een kaart knutselen voor de meester en dat lijkt mij voldoende.....?
+1! Vind het idd ook een beetje overdreven..

Mijn zusje heeft ook eens een bruiloft van de juf gehad. Ze was toen uitgenodigd op de bruiloft met de klas! erg leuk! Maar wanneer de bruiloft in de zomervakantie valt zou ik er denk ik niet zoveel mee doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar creatievelingen! Empty Re: Op zoek naar creatievelingen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum