Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

+16
Luce
Sophiee
Paper Crown
_Lana_
Pinkel
Urban Naked
loesje
Parisienne
Tania
Supertalentje
Shopaholic
Pink!
Amber-
Linda
Caroow
Printje
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Printje di 16 apr 2013 - 8:14

Pc wat vervelend zeg, dat niet slapen herken ik enorm van mijn R. Pas toen hij maar twee slaapjes op een dag deed zeg maar ging het beter en met een slaapje sliep hij ruim twee uur.

Ik vind N nu al enorm leuk maar het wordt allemaal zoveel makkelijk wanneer ze gewoon lekker met de pot mee eten en zich wat langer alleen kunnen vermaken, al kan N dat ook al best goed.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  _Lana_ di 16 apr 2013 - 8:20

Luce schreef:
Paper Crown schreef:Wat erg UN, wist ik helemaal niet dat je 't zo zwaar had gehad.

Julian is nu 3,5 maand maar als ik terugkijk vond ik hem niet echt een makkelijke baby terwijl ik wel altijd in mijn hoofd had dat hij makkelijk is maar hij heeft bijv vanaf dag 1 overdag gewoon niet geslapen tenzij we in de auto zaten/hij in de wagen. Als ik terugkijk zien ik mezelf bijna de hele dag met hem slepen.. Hij slaapt overdag gewoon niet. Hij heeft vandaag vanaf 07:15 dat hij wakker is 2x 15 min geslapen en ik heb hem intelbare keren in bed gelegd, gesust, getroost, opgepakt, afgeleid echt alles uit de kast getrokken maar helaas. Hij slaapt niet. Heel lastig want tussendoor moet ik ook mijn huishouden doen, mezelf fatsoeneren, en verdorie gewoon even een uurtje niets hoeven te doen.. Dat eerste kwartiertje dat hij sliep heb ik even gauw een broodje naarbinnen gepropt met een kop koffie, en dat tweede kwartiertje mijn bed verschoond en de was opgevouwen. Ik ben echt kapot. En dan hebben we de eerste twee maanden gewoon echt zijn honger proberen te stillen. Dus genieten? Ja.. Zijn lach en brabbels maken alles goed maar joh, ik vind het maar zwaar soms. Het is gewoon frustrerend als je 40 min bezig bent je kind in slaap te brengen (want hij is echt wel moe!) en dat hij dan maar 15 min slaapt. Thank god vermaakt hij zich steeds meer wel in zijn box en speelkleden, maar ik vind het vooral zorgen, zorgen en zorgen. Dus fingers crossed dat 't beter wordt.

Misschien heeft iemand het al wel eens aan je gevraagd, maar is een drager niet iets dan? Want dan kan je wel gewoon het huishouden doen bijv en gewoon eten. En de meeste babies slapen dan ook meer. Zo heb ik dat met B wel gedaan de eerste maanden. Die sliep ook asociaal weinig. Gewoon in de draagdoek en doen wat ik moest doen. Had dat ding echt niet kunnen missen.

En slaapt hij nu beter Luce?
Een drager lijkt me dan ook een goede oplossing.
Echt ideaal is het niet, maar je hebt wel je handen vrij.

Je praat sowieso met heel veel liefde over je kleine mannetje PC. Maar het is gewoon slopend zo. Hoe slaapt hij 's nachts?

Hier heb ik twee hele goede slapers, vanaf het begin af aan. Mede daardoor zijn de eerste maanden me zo goed afgegaan.
Al was ik de eerste 3 maanden wel alleen maar bezig met voeden en kinderen naar bed brengen ;-). Maar dat laatste is een luxeprobleem.

Ik hoop dat het snel beter gaat met het slapen en dat je eens aan jezelf toekomt overdag.

Al denk ik ook wel dat iedere moeder de eerste maanden haar kindje moet leren kennen en dat echt niet allemaal van een leien dakje gaat.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Paper Crown di 16 apr 2013 - 8:21

Tania schreef:PC, dat is echt heel herkenbaar. Ik kon ook bijna niks toen J. klein was, ik kon niet douchen als ik alleen met hem was want hij was compleet overstuur dan. Ik was alleen maar de hele dag met hem bezig, kwam nergens aan toe en was compleet gesloopt omdat hij overdag helemaal niet sliep en 'snachts heel rommelig en nog voeding kreeg. Ik kon me echt niet voorstellen hoe andere moeders dat toch deden. Totdat M. geboren was, toen snapte ik dat J. gewoon echt een moeilijke baby was. Het is lastig dat je niet weet wanneer maar echt ooit gaat het beter.

Wauw, echt een en al herkenning! Ik kan als ik alleen ben met hem ook niet douchen want hij wordt compleet hysterisch en dan zegt mijn moeder bijv: laat hem maar lekker huilen maar ik kan dan echt niet lekker douchen. Hij slaapt gewoon niet. Niet elke dag, soms slaapt hij wél. Dan ben ik dankbaar, maar ik lees hier dan: baby sliep dus ik ging ook even liggen.. Nee, dat kan hier gewoon niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Luce di 16 apr 2013 - 8:24

Overdag slaapt hij een uurtje nu. En heel soms 2 uurtjes. En 's middags slaapt hij helemaal niet. En zijn broer wel en die is bijna 4 laughcry Maar dan is hij ook gewoon wakker. Kind heeft gewoon weinig slaap nodig overdag.

'S nachts slaapt hij over het algemeen door. En dat is echt heerlijk. Als ze 's nachts maar normaal slapen, dan vind ik het tegenwoordig allang goed haha!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Tania di 16 apr 2013 - 8:26

Ja tegen mij zeiden mensen ook laat hem gewoon even huilen. Maar het was niet gewoon huilen (weet ik nu omdat ik M. heb) maar het was echt compleet over z'n toeren en hysterisch. Ik ben blij dat ik toen mijn eigen gevoel gevolgd heb en dat dus ook niet deed.
Wat ik deed als ik echt moe was, was samen met hem proberen te slapen. Dat wilde nog wel is lukken als hij boven op me lag. Of ik ging op de bank liggen met de laptop met een muziekje aan voor hem zodat ik even gewoon rustig kon interetten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Printje di 16 apr 2013 - 8:28

Ik weet dat bij R gewoon echt niet meer moet ik zeggen....ik liet hem idd we ff huilen maar hoe of wat....ik weet alleen nog dat we er helemaal gek van werden en dat ik zo blij was dat die eerste maanden voorbij waren met hem.


Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Annie24 di 16 apr 2013 - 8:29

Ik vond de 1e 4 maanden verschrikkelijk met een baby die van 7 tot middernacht continu huilde en alleen stil was als hij de fles in zijn mond had. Daarna ging het beter en was er soms een uurtje dat hij even stil was, gelukkig.

Vanaf dat hij 1 is vind ik hem geweldig en nu helemaal. I love you I love you Kan aan niets anders denken dan m'n kleine, vrolijke ventje en ik neem tegenwoordig zelfs regelmatig een extra vrije dag op om wat leuks te gaan doen met 'm of om gezellig thuis van 'm te genieten. I love you Heb nog 4 maanden vakantie staan, dus daar kan best wat vanaf smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Pinkel di 16 apr 2013 - 8:35

Urban Naked schreef:
Pinkel schreef:Hey,

Misschien een hele brutale vraag, maar wat had jij qua gezondheid?
Dat mag je best vragen hoor! Ik had een heftige fluxus na de bevalling die ze niet onder controle kregen. Eerst is mijn placenta handmatig verwijderd onder narcose, daarna kwam ik bij maar moest ik terug naar de OK voor het inbrengen van een ballon in de baarmoeder om het bloeden te stoppen (ook weer onder narcose). Toen dat ook niet hielp ben ik naar het AMC gebracht voor het dichtmaken van mijn slagaders, om zo het bloeden te stoppen. Ik had 5,5 liter verloren in totaal.
Door dit alles lag ik nogal in de kreukels vorig jaar, maar zoals ik al zei is dat nu helemaal goed gekomen gelukkig.
Jouw vruchtwaterembolie lijkt me ook afschuwelijk. Ben je ook veel bloed verloren? Fijn dat je goed lijkt te herstellen.

Wow, ik kreeg meteen een flashback toen ik je stukje las!! Ik herken er heel veel in. Bij mij is de placenta ook manueel verwijdert op de OK. Ik schijn toen nog wel wakker geworden te zijn, maar al snel werd ik niet goed en raakte in shock. Ook ik ben s'nachts nog met een speciale ambu vervoerd naar U.trecht omdat ze hier bij ons niks meer voor me konden doen als mijn toestand verder zou verslechteren.

Heb jij het inmiddels een plekje kunnen geven? En hoe reageerde jouw omgeving hierop? Zou je nog een keer zwanger durven worden? Sorry voor al die vragen hoor! Embarassed Ondanks dat we allebei iets anders hadden, zaten we qua situatie wel in hetzelfde schuitje.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Urban Naked di 16 apr 2013 - 8:37

Ik ga je even een PM sturen, dan verstoren we het topic niet met onze ellende smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Paper Crown di 16 apr 2013 - 8:38

Luce, ik heb dragers. De Marsupi en nog een selengdang maar hij wordt giftig als ik hem daarin doe. Ik neem hem gewoon mee naar boven tegenwoordig, leg hem lekker zacht neer op wasgoed en ondertussen doe ik mijn ding. Ik loop dagelijks met hem, 4-5 kilometer, en dan slaapt hij vaak wel maar ik vertik nog een keer maar naar buiten te gaan omdat hij slaapt. En mijn kind is echt vreselijk, zodra die MC of de wagen de gang inrijden en ik draai me om mijn jas uit te doen is hij alweer wakker.

Wil niet klagen, hij is mijn allergrootste liefde maar ik zou wensen dat hij iets meer sliep.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Luce di 16 apr 2013 - 8:40

Oooh dat is echt balen PC! En natuurlijk hou je van hem, maar overdag éven rust voor jezelf is ook zo kostbaar! Slaapt hij 's nachts wel ok? Het eerste half jaar is echt het zwaarst, er komen betere tijden aan!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Amber- di 16 apr 2013 - 8:44

Tania schreef:Ja tegen mij zeiden mensen ook laat hem gewoon even huilen. Maar het was niet gewoon huilen (weet ik nu omdat ik M. heb) maar het was echt compleet over z'n toeren en hysterisch. Ik ben blij dat ik toen mijn eigen gevoel gevolgd heb en dat dus ook niet deed.
Wat ik deed als ik echt moe was, was samen met hem proberen te slapen. Dat wilde nog wel is lukken als hij boven op me lag. Of ik ging op de bank liggen met de laptop met een muziekje aan voor hem zodat ik even gewoon rustig kon interetten.

Dat word ook vaak tegen mij gezegd. Leg hem gewoon in bed en laat hem huilen maar inderdaad hij raakt dat volledig over zijn toeren.
Pc, heel herkenbaar allemaal. Vooral de eerste maanden was ik ook elk uur van de dag met luuk bezig. Hij sliep overdag allen tijdens htm wandelen en in de auto en dat is nu nog steeds zo. Het enigste verschil is dat hij nu veel vrolijker is. Wel moet ik hem nog een groot deel van de dag vermaken. Hij wil meer dan hij kan en raakt vreselijk gefrustreerd als hem dat niet lukt.
Kom dus nog steeds bijna niet aan mijn eigen dingen toe.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Paper Crown di 16 apr 2013 - 8:49

Luce schreef:Oooh dat is echt balen PC! En natuurlijk hou je van hem, maar overdag éven rust voor jezelf is ook zo kostbaar! Slaapt hij 's nachts wel ok? Het eerste half jaar is echt het zwaarst, er komen betere tijden aan!

Ja gelukkig slaapt hij 's nachts wel. Hij slaapt van ong 20:00/30 tot 03:30/04:00 en daarna ook nog tot 07:00 dus ik slaap gelukkig een redelijke nacht. Heel ongezellig voor mijn man maar ik ga als hij slaapt ook douchen en slapen anders hou ik 't absoluut niet vol.

Ik kan wel natuurlijk denken: ik laat de boel de boel maar ik
kan niet tegen rommel, al word ik makkelijker, voorheen ging ik serieus 's nachts naar beneden om de vaatwasser te legen, maar nu laat ik gerust troep op mijn aanrecht en ga ik slapen.

So long story short, ja de eerste maanden vind en vond ik pittig.

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Luce di 16 apr 2013 - 8:53

Haha PC, je doet me denken aan mijn schoonzus. Die was ook zó netjes. En toen kwam kind 1, daarna nr 2 en uiteindelijk nr 3.. En laatst zei ze: " en toen ging dat steeds een stukje weg" Laughing

Ik weet dat je veel waarde hecht aan een net huis, maar denk vooral aan jezelf hoor. Dat huishouden komt echt wel weer. Jij en J zijn belangrijker. Ga inderdaad lekker op tijd je nest in.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Twellie di 16 apr 2013 - 9:33

Ik denk dat ik ook wel gedacht heb dat ik mooi de zwaarste periode alweer achter de rug had.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  kwak di 16 apr 2013 - 22:05

Luce schreef:
Paper Crown schreef:Wat erg UN, wist ik helemaal niet dat je 't zo zwaar had gehad.

Julian is nu 3,5 maand maar als ik terugkijk vond ik hem niet echt een makkelijke baby terwijl ik wel altijd in mijn hoofd had dat hij makkelijk is maar hij heeft bijv vanaf dag 1 overdag gewoon niet geslapen tenzij we in de auto zaten/hij in de wagen. Als ik terugkijk zien ik mezelf bijna de hele dag met hem slepen.. Hij slaapt overdag gewoon niet. Hij heeft vandaag vanaf 07:15 dat hij wakker is 2x 15 min geslapen en ik heb hem intelbare keren in bed gelegd, gesust, getroost, opgepakt, afgeleid echt alles uit de kast getrokken maar helaas. Hij slaapt niet. Heel lastig want tussendoor moet ik ook mijn huishouden doen, mezelf fatsoeneren, en verdorie gewoon even een uurtje niets hoeven te doen.. Dat eerste kwartiertje dat hij sliep heb ik even gauw een broodje naarbinnen gepropt met een kop koffie, en dat tweede kwartiertje mijn bed verschoond en de was opgevouwen. Ik ben echt kapot. En dan hebben we de eerste twee maanden gewoon echt zijn honger proberen te stillen. Dus genieten? Ja.. Zijn lach en brabbels maken alles goed maar joh, ik vind het maar zwaar soms. Het is gewoon frustrerend als je 40 min bezig bent je kind in slaap te brengen (want hij is echt wel moe!) en dat hij dan maar 15 min slaapt. Thank god vermaakt hij zich steeds meer wel in zijn box en speelkleden, maar ik vind het vooral zorgen, zorgen en zorgen. Dus fingers crossed dat 't beter wordt.

Misschien heeft iemand het al wel eens aan je gevraagd, maar is een drager niet iets dan? Want dan kan je wel gewoon het huishouden doen bijv en gewoon eten. En de meeste babies slapen dan ook meer. Zo heb ik dat met B wel gedaan de eerste maanden. Die sliep ook asociaal weinig. Gewoon in de draagdoek en doen wat ik moest doen. Had dat ding echt niet kunnen missen.

Luce...niet alle baby's houden van doeken en andere veel te dure dragers :nopompom:
Helaas, helaas, helaas...nu ga ik maar een veel te duren zapp aanschaffen omdat ik anders. IT eens de stad in kan op de fiets met de fietskar.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Luce wo 17 apr 2013 - 0:15

Dat weet ik wel. Maar heel veel baby's ook wel, dus als ze dat nog niet geprobeerd had leek me dat een goede tip Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Charles wo 17 apr 2013 - 0:32

Wow Pinkel en UN, dat wist ik niet. Ik heb ook een fluxus gehad en bloedtransfusies omdat ik zo ontzettend veel bloed was verloren. Zelfs mijn tandvlees was wit, zegt mijn man altijd. Hoe lang duurde het voordat jullie er weer bovenop waren?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Charles wo 17 apr 2013 - 0:37

Ik keek er zo naar uit, dat einde van die eerste drie maanden. Deels ook terecht, de krampjes waren voorbij en daar had met name mijn zoon zó erg last van. En tegen die tijd was hij ook geopereerd. En ik heb ook makkelijk kindjes, zoals PC. Maar wat jij schrijft, PC, herken ik zo erg. Razendsnel douchen, met gekrakeel al op de achtergrond omdat er één of twee al wakker zijn en ik nog niet gedoucht. Half afgedroogd aankleden en al de kinderkamer inrennen en entertainen. Naar beneden met de baby's, aankleden, hapje of flesje. Intussen droogt mijn haar op in een onuitstaanbaar model omdat ik geen tijd heb om te föhnen. Om 11 uur baby's naar bed. Of meestal eentje. En dan begint de wisselronde. Altijd is er één wakker. En die ene even laten liggen om mezelf te fatsoeneren of een boterham naar binnen te proppen werkt niet omdat die dan de andere baby wakker maakt. Dus baby's liggen nu overdag op andere kamers. En we hebben een grote grondbox daar kan één baby dan ff veilig in terwijl ik me fatsoeneer (we zitten dan al op een uur of uh...hoe laat is het? Half 2). Intussen breekt zoon de boel of zichzelf af in die box. En voel ik me schuldig als ik ff een kop thee drink of mijn mails check. En zodra de één slapen gaat, is de ander wel weer wakker. Ja. Goed voor de lijn is het wel. Maar na die derde maand is alles alleen maar vermoeiender geworden.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Printje wo 17 apr 2013 - 3:17

Pfff Charles dat klinkt idd zeer pittig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Urban Naked wo 17 apr 2013 - 4:00

Charles schreef:Wow Pinkel en UN, dat wist ik niet. Ik heb ook een fluxus gehad en bloedtransfusies omdat ik zo ontzettend veel bloed was verloren. Zelfs mijn tandvlees was wit, zegt mijn man altijd. Hoe lang duurde het voordat jullie er weer bovenop waren?
Geen idee eigenlijk. Voor mijn gevoel was ik er qua energie redelijk rap bovenop, heb ook wel goed gelet op m'n voeding. Erg veel gegeten, brood met kaas en appelstroop, veel groene groentes en rood vlees, dat werk. Ik kon alleen niet goed lopen omdat m'n heupen scheef zijn komen te staan tijdens de tangverlossing. Is nu hersteld hoor.
Ik beviel in april en ging in het nieuwe schooljaar weer lesgeven, september dus.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad - Pagina 2 Empty Re: 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum