De ergste tattoo's...
+22
Shisha
Snoopy
Zora
ExpressoB
Blond
SuperGrover
mo-lola
Jeanette
Tania
TGR
Tyrael
TukTuk
Lotus
Polly
Yzma
Lejow
Rapunzel
Lynn_
VeryCherry
Susan
Jerry
Bliss
26 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: De ergste tattoo's...
Waha, die spelfouten ook! Echt zielig..
Dit vind ik ook niet echt.. uh.. representatief
Dit vind ik ook niet echt.. uh.. representatief
Gast- Gast
En deze vind ik eigenlijk wel heel grappig, maar aan de andere kant vestig je de aandacht er wel meer op!
Gast- Gast
Hahaha, hier kan ik wel om lachen, ja!Youandi schreef:Deze is 'cool'..
Hahahaa!
Mijn oom zit helemaal onder, ik vind het verschrikkeljk, maar tegelijkertijd ook weer fascinerend. Hij heeft bijna geen plek meer over op z'n lichaam.
Gast- Gast
Ooohh wat lelijk allemaal zeg! Ik vind die getatoeëerde portretten ook echt geen porem, vooral die tanden zien er altijd zo eng uit!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Youandi schreef:En deze vind ik eigenlijk wel heel grappig, maar aan de andere kant vestig je de aandacht er wel meer op!
Ik zie 't probleem niet...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Youandi schreef:En deze vind ik eigenlijk wel heel grappig, maar aan de andere kant vestig je de aandacht er wel meer op!
Ook al vestig je de aandacht er op, ik vind deze wel leuk.
Die portretten zijn echt vreselijk. Ik snap sowieso niet dat mensen een portret laten tatoëren, kan me niet herinneren dat ik ooit een mooie heb gezien. En die tattoo's met die spelfouten zijn ook lullig..
Gast- Gast
Laatst was er een voetballer in het nieuws die eigenlijk als tattoo de tekst "ma vie, mes régles" (mijn leven, mijn regels) wilde, en door een foutje van de tatoeëerder (schrijf je dat zo?) "ma vie, mes règles" kreeg (mijn leven, mijn menstruaties
Gast- Gast
Darcy schreef:Laatst was er een voetballer in het nieuws die eigenlijk als tattoo de tekst "ma vie, mes régles" (mijn leven, mijn regels) wilde, en door een foutje van de tatoeëerder (schrijf je dat zo?) "ma vie, mes règles" kreeg (mijn leven, mijn menstruaties
Dat had ik ook gehoord ja!
hahahahaha!
Gast- Gast
Bij deze kun je het ook anders opvatten, dat het niet een spelfout is maar dat ze niet perfect is...
Ik heb namelijk een kennis die ook zo'n soort zin heeft en er expres een spelfout in heeft.
Ik heb namelijk een kennis die ook zo'n soort zin heeft en er expres een spelfout in heeft.
Gast- Gast
Oh, PB, die laatste van jou moest ik even twee keer kijken, haha! Ik vind die tattoo echt supermooi, niet als tattoo, maar ik vind 'm wel supermooi getekend, die ogen die spreken ook echt. Alleen een beetje jammer van de plaats. Lijkt me voor een man nou ook niet echt, eh... opwindend
Gast- Gast
Maple schreef:Oh, PB, die laatste van jou moest ik even twee keer kijken, haha! Ik vind die tattoo echt supermooi, niet als tattoo, maar ik vind 'm wel supermooi getekend, die ogen die spreken ook echt. Alleen een beetje jammer van de plaats. Lijkt me voor een man nou ook niet echt, eh... opwindend
Inderdaad. Ik vind het ook niet echt aantrekkelijk maar degene die het gemaakt heeft, heeft wel talent.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat een schuwlelijke dingen zeg. Mijn ex heeft ook een zwaar mislukte tattoo, hij vond hem zelf prachtig. Dat is misschien nog wel het ergste...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Susan schreef:Maple schreef:Oh, PB, die laatste van jou moest ik even twee keer kijken, haha! Ik vind die tattoo echt supermooi, niet als tattoo, maar ik vind 'm wel supermooi getekend, die ogen die spreken ook echt. Alleen een beetje jammer van de plaats. Lijkt me voor een man nou ook niet echt, eh... opwindend
Inderdaad. Ik vind het ook niet echt aantrekkelijk maar degene die het gemaakt heeft, heeft wel talent.
Dat vind ik ook. Maar... zie ik daar nu grijze haren? Hoe oud zou de eigenares zijn?
Gast- Gast
Youandi schreef:Susan schreef:Maple schreef:Oh, PB, die laatste van jou moest ik even twee keer kijken, haha! Ik vind die tattoo echt supermooi, niet als tattoo, maar ik vind 'm wel supermooi getekend, die ogen die spreken ook echt. Alleen een beetje jammer van de plaats. Lijkt me voor een man nou ook niet echt, eh... opwindend
Dat vind ik ook. Maar... zie ik daar nu grijze haren? Hoe oud zou de eigenares zijn?
Misschien heeft ze die haren grijs gemaakt om die baard echter te laten lijken, want qua figuur lijkt ze me nog vrij jong.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hahaha, sommige zijn echt heel grappig!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
De tattoo's van YOUR MEAT IS MINE vind ik trouwens wel heel erg tof!
En deze:
En deze:
Gast- Gast
Ik vind tattoo's sowieso al lelijk, maar sommigen hiervan vind ik gewoon zelfverminking!
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Je ergste miskoop..
» Het ergste moment uit je leven?
» 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad
» Het ergste moment uit je leven?
» 3 mnd...zo dan heb je de ergste periode alweer gehad
Pagina 1 van 7