Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk internet/tv/telefoon pakket heb jij?

+6
TukTuk
Ambivalence
ExpressoB
Sunny87
Bruintje Beer
JD
10 plaatsers

Ga naar beneden

Welk internet/tv/telefoon pakket heb jij? Empty Welk internet/tv/telefoon pakket heb jij?

Bericht  JD ma 21 feb 2011 - 7:04

Volgens mij betalen wij best veel voor onze tv&internet aansluiting, dus ik wil een beetje gaan uitzoeken of we ergens goedkoper uit kunnen zijn.
We hebben nu alleen internet&televisie, en ik wil nu een pakket met internet&telefoon&televisie, of een pakker met alleen internet&telefoon omdat we ook digitenne van KPN hebben, heeft mijn vriend meegenomen vanaf zijn oude adres).

We betalen nu 48 euro per maand.
Ik weet ook niet erg goed waar ik op moet letten met dit soort dingen, zoals snelheid van internet (al die mb's enzo zegt mij niet zoveel).
Ik heb ook ooit eens ergens gelezen dat er providers zijn waarmee het bellen naar mensen met dezelfde provider gratis is ofzo?

Kortom, hoop vragen, maar ik ben vooral benieuwd wat voor pakket jullie hebben, bij wie, en wat jullie betalen per maand... danku! Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk internet/tv/telefoon pakket heb jij? Empty Re: Welk internet/tv/telefoon pakket heb jij?

Bericht  Bruintje Beer ma 21 feb 2011 - 7:18

Wij hebben een glasvezelpakket van KPN voor onbeperkt bellen en internet. En we hebben digitenne.
Dit kost bij elkaar ongeveer 48 euro p.m
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Welk internet/tv/telefoon pakket heb jij? Empty Re: Welk internet/tv/telefoon pakket heb jij?

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 7:44

Momenteel heb ik de diensten gescheiden, maar ik zou graag overgaan naar alles in één.

Internet/telefoon Online 30,00 incl belkosten
Televisie Ziggo 17,00
47,00 euro totaal.

Gast
Gast

Bericht  Sunny87 ma 21 feb 2011 - 8:26

ziggo alles in 1 hebben wij.
41,50 excl. belkosten en idd gratis bellen naar anderen die ook ziggo hebben.

Sunny87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 74
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  ExpressoB ma 21 feb 2011 - 9:21

ik heb internet van Online, betaal 28 euro per maand en werkt prima bij mij, heb een draadloze modem

tv heb ik van KPN en betaal voor 2 kastjes 12,50 dacht ik (heb dan geen uitgebreid pakket)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Ambivalence ma 21 feb 2011 - 12:54

Ik heb een huisje gevonden en heb me aangemeld voor het alles-in-één-pakket van Tele2. Eerste jaar 35,- p/m, daarna 39.95. Is dus redelijk goedkoop en kwam goed uit de test van de consumentenbond.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 19:11

Wij hebben internet van KPN voor € 25,- per maand en digitenne voor € 25,- per maand. Dit zijn dan 2 kastjes en we hebben eredivisie live, volgens mij kost dat € 12,50.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk ma 21 feb 2011 - 19:16

Wij betalen best veel, maar we hebben een glasvezel pakket van KPN. We hebben het middelste pakket en betalen rond de 60 euro per maand. We hebben alle extra tv zenders, afgezien van ere divisie live en sport enzo, plus een hoge download snelheid (tot 10mb/s)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Cow ma 21 feb 2011 - 19:51

Interactive tv van KPN + internet (laagste pakket want ik download niks) voor €35 incl harddisc recorder. Op mijn slaapkamer heb ik dan nog digitenne en dat is maar €4 omdat ik interactive tv heb.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 20:40

Wij hebben geen kabel of vaste telefoon, alleen 20Mb/s internet van Telfort voor 20,45 per maand (inmiddels 24,95 geloof ik als je het nu afsluit).

Gast
Gast

Bericht  Winegum ma 21 feb 2011 - 21:51

Aan mij heb je niet zoveel, want wij betalen echt veel te veel geld voor onze internet/telefoon/televisie, maar goed. Ik heb wel een tip voor je qua internetsnelheden. Hoe meer MB internet je neemt, hoe sneller het internet, maar ook hoe duurder het internet wordt. Zolang je het internet gewoon gebruikt voor dingen als internetten dan kun je het met een lagere snelheid prima aan. Maar als je gaat downloaden en weet ik het allemaal, dan is het vaak wel handiger om sneller internet te nemen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 22:46

Wij hebben pas een pakket afgesloten en gaan over een half jaar 60 euro betalen. Het was een aanbieding dat je het eerste half jaar niks betaald. We hebben dan telefoon, internet 60MB en tv met HD-pakket geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  sonly di 22 feb 2011 - 5:53

Internet 22,50 voor 20mb/s met gratis modem (online) en Tv 16,95 gewoon analoge kabel. Vaste telefoon heb ik niet. (bel ook niet zoveel, maar sms/ping/internet vooral op m'n tel.)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Kqip di 22 feb 2011 - 10:17

Telfort internet plus 20.45 per maand. Betaal je nu 24,95 voor.
Bellen doen we enkel mobiel
Tv; digitenne voor 8.50
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 11:34

Ik heb toevallig vorige week m'n vaste telefonie opgezegd, omdat we die toch amper gebruikten... We begonnen ooit met een abonnement van KPN Internet+bellen; 35,- per maand maar internet alleen kost 25,- De huistelefoon gebruiken we eigenlijk niet dus ik bespaar dat tientje liever.

Verder hebben wij nog de oldskool televisie Very Happy 16zoveel per maand van Ziggo. Daar wil ik nog wel naar kijken, misschien bij KPN m'n internet abonnement uitbreiden met een digitale televisiegebeuren....

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: