Welk pakket voor internet en tv?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welk pakket voor internet en tv?
Ik ben nog op zoek naar een provider voor internet en tv (en optioneel bellen). In ieder geval wil ik geen Ziggo, maar wat is er dan goed, en zo goedkoop mogelijk?
Wat hebben jullie thuis, wat kost het en hoe bevalt het?
Wat hebben jullie thuis, wat kost het en hoe bevalt het?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Welk pakket voor internet en tv?
Iemand toevallig ervaaring met scarlet? Die hebben wel een cheap-ass aanbieding: http://www.tv-telefonie-internet.nl/abonnement/99/scarlet_family.html
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik kan je niet helpen, want ik heb Ziggo. Maar een vriendin van mij heeft Tele2, is ze volgens mij wel tevreden over. Maar bij Tele2 heb je geen analoge aansluiting meer.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Hoezo wil je perse 1 pakket? Wij hebben Alice voor internet €20 pm en digitenne €8,5 pm. Kon toen we het namen niet echt een pakket vinden wat goedkoper was. Allebei is het automatische incasso dus het kost geen extra moeite. Bevalt goed moet ik zeggen.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn (digitale) televisie heb ik via Ziggo. Dit, omdat ik van mening ben dat kabeltelevisie gewoon de beste kwaliteit levert, omdat dit ook het oudste televisieproduct is in het land.
Mijn internet/telefonie heb ik via Online. Inmiddels al drie jaar. En in de drie jaar *klopt toch even af* nog nooit storing gehad. Onderhoudswerkzaamheden worden netjes per email gemeldt en vinden in de nacht plaats. Mocht je eens te laat zijn met betalen dan krijg je eerst per email een herinnering, dan per brief een herinnering en mocht je afgesloten zijn (wat een kennis is gebeurd), dan kun je niet meer op internet, behalve op internetbankieren om het alsnog over te maken. Al met al een goede service voor een hele redelijke prijs. Ik betaal voor 20mb internet en telefonie 21 euro excl belkosten.
Mijn internet/telefonie heb ik via Online. Inmiddels al drie jaar. En in de drie jaar *klopt toch even af* nog nooit storing gehad. Onderhoudswerkzaamheden worden netjes per email gemeldt en vinden in de nacht plaats. Mocht je eens te laat zijn met betalen dan krijg je eerst per email een herinnering, dan per brief een herinnering en mocht je afgesloten zijn (wat een kennis is gebeurd), dan kun je niet meer op internet, behalve op internetbankieren om het alsnog over te maken. Al met al een goede service voor een hele redelijke prijs. Ik betaal voor 20mb internet en telefonie 21 euro excl belkosten.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Welk internet/tv/telefoon pakket heb jij?
» Internet, MB's, waarbij en voor welk bedrag?
» internet en tv pakket
» Welk tv/internet abbo?
» Even snel een vraag (Internet voor je blackberry)
» Internet, MB's, waarbij en voor welk bedrag?
» internet en tv pakket
» Welk tv/internet abbo?
» Even snel een vraag (Internet voor je blackberry)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: