Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen Phil&Teds duowagen

+11
ShallY
Darius
Laurientje
Floor
Dora
Pommes
Fearie
ekjir@M
_Lana_
Annemie
Isa
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  studiebol zo 30 jun 2013 - 9:28

 Susan, daar heb je denk ik wel gelijk in dat het voor een tweeling minder geschikt is.
Op vakantie zag ik er echt nog wel grote kidnjes in zitten van 2/3 jaar.. die leken het gewoon echt niet leuk te vinden onderin. Maar goed het is natuurlijk heel persoonlijk en als je kindje niet beter weet dan zal het ook alllemaal wel mee vallen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Steep zo 30 jun 2013 - 9:40

Voor mij is het een tijdelijke oplossing totdat Ruben lang kan lopen natuurlijk. ;-)

Ik moet gewoon een keertje met zo'n ding lopen denk ik haha. Zijn ze ook ergens in de winkels te koop?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Susan zo 30 jun 2013 - 9:43

studiebol schreef: Susan, daar heb je denk ik wel gelijk in dat het voor een tweeling minder geschikt is.
Op vakantie zag ik er echt nog wel grote kidnjes in zitten van 2/3 jaar.. die leken het gewoon echt niet leuk te vinden onderin. Maar goed het is natuurlijk heel persoonlijk en als je kindje niet beter weet dan zal het ook alllemaal wel mee vallen.

Op die leeftijd is het denk ik ook niet meer leuk, wij hebben de nieuwere Phil & Teds ook weer verkocht omdat Yrsa er niet meer in wilde, maar voor kindjes tot een jaar of twee is het denk ik nog wel redelijk te doen. Als het jongste kind eenmaal twee is dan is het oudste kind meestal al wel een jaar of vier en gaat niet meer in de wagen. Ezra is daar gewoon een uitzondering in. Hij vindt het nog steeds heerlijk in de wagen, ik denk dat het voor hem gewoon heel kalmerend is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Dora zo 30 jun 2013 - 9:48

Steep schreef:Voor mij is het een tijdelijke oplossing totdat Ruben lang kan lopen natuurlijk. ;-)

Ik moet gewoon een keertje met zo'n ding lopen denk ik haha. Zijn ze ook ergens in de winkels te koop?

De babydump heeft ze in het assortiment en ik dacht de prenatal ook, maar dat weet ik niet zeker meer.
Ook de keuze in dubbele wagens was bij de babydump meer dan bij prenatal.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Susan zo 30 jun 2013 - 9:51

Bij die Prenatal-warenhuizen hebben ze ook wel veel keuze, hoor. Ik weet nog dat ze bij de Babydump wagens hadden die ze bij de Prental niet hadden, maar andersom ook. Ik zou gewoon bij allebei even kijken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Dora zo 30 jun 2013 - 10:04

Ik vond dat er in Breda niet zo heel veel keuze was bij de Prenatal, en bij de babydump in Roosendaal véél meer.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Susan zo 30 jun 2013 - 10:06

Het ligt er misschien ook een beetje aan bij welk filiaal je komt en wat je zoekt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Dora zo 30 jun 2013 - 10:54

Absoluut!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Steep zo 30 jun 2013 - 11:08

Thnx voor alle info! We gaan gewoon wat wagens proberen.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum