Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duowagen

+5
Darius
Nijntje
Mom-Of-3
Nana
Susan
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Duowagen Empty Duowagen

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:49

Bij nader inzien wil ik toch graag een duowagen aanschaffen..
Ik wil er max rond de 200 euro aan uitgeven..

Wat zou fijner lopen een tandemwagen of de "zitjes" naast elkaar?

Wie wil er voor me mee zoeken op internet?
Zie door de bomen t bos niet meer..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Duowagen Empty Re: Duowagen

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:53

Ik heb de ABC zoom. Wel duurder, maar echt een geweldige wagen.

Smal, kan overal door. Klein opvouwbaar, past makkelijk in de auto. Licht, moet m altijd naar boven slepen en rijd heerlijk. En kan er nog flink wat boodschappen in kwijt ook.

Ook kan ik de kinderen alle kanten op zetten. Allebei met gezicht naar mij, allebei met rug naar mij of met de gezichtjes naar elkaar.

Duowagen Images?q=tbn:ANd9GcTV3oyKmC91iE948FcuxMNUZhOPOVt5Mo5_J3wefVpB-vaOLAaHsA

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:56

Ik had zelf deze al gezien:

http://www.kadocus.nl/happy-baby-duo-kinderwagen.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist

http://www.bestbabyshop.nl/kees-buggy-tandem-cabrio-kobalt-black.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist

http://www.duowagens.nl/duo-buggys/uitverkoop/topmark-tandem-duowagen-incl-regenhoes-taupe-set-met-babynestje

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:59

Ik heb voor de oudste 2 een tandemwagen gehad, en dat vond ik zelf best zwaar lopen, maar wel een voordeel dat je net zo smal als normaal bent. Ik vond het niet echt geschikt voor grote afstanden.

Voor de tweeling hebben we een Urban Jungle Duo, 2e hands gekocht voor weinig, en dat ding loopt echt fantastisch, stuurt erg makkelijk, met 1 hand. Nadeel is dat hij dus breed is (al past hij wel door alle gangbare deurposten, ik heb nog nooit gehad dat ik er niet door kon) Alleen bij Kruidvat heb ik vaak ruzie, maar dat is een bekent probleem.

En 2e nadeel is dat hij niet in alle auto's past. Wij hebben dan een 7-persoons auto en moeten dus de extra stoel(en) achterin gebruiken, en dan blijft er geen bagageruimte meer over. Maar in de meeste stations volgens mij wel. Dat kun je altijd uitproberen.

Verder hebben wij een Koelstra buggy twin, maar die zou ik sowieso niet aanraden. Wij hebben 'm omdat ie in de auto past en ik zo toch met de auto weg kan. Voordeel is wel dat hij helemaal plat kan en de meiden er eigenlijk al heel snel na de geboorte in konden liggen. Maar dan zou je nog eerder een Maclaren kunnen kopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 3:03

Duowagen SHOWMODEL_Babies_4edca752cda1a_120x120En de first wheels city twin? Die vind ik zelf erg mooi voor weinig geld. En schijnt ook goed te zijn. Hier kun je ook een maxicosi opzetten, en kan naar je toe en van je af.

http://www.babysale.eu/boxen/merken/firstwheels/showmodel-babies-inc-twin-special-cool-blue-met-reiswieg

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 18 apr 2012 - 3:08

Wij hebben de Phil & Teds Verve, is ook echt een heel fijne comfortabele wagen, al moet ik wel zeggen dat Yrsa het niet meer zo fijn vindt om in het duozitje te zitten, ik gebruik 'm dus niet zo vaak als duowagen. Je kunt 'm ook als enkele wagen gebruiken door het duozitje in te klappen of eraf te halen, dat vind ik een heel groot voordeel.

Het is trouwens wel een dure wagen, maar ze staan ook wel op Marktplaats.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan wo 18 apr 2012 - 3:09

De duowagens van Urban Jungle vind ik trouwens ook heel mooi, ze hebben drie modellen, twee naast elkaar en eentje achter elkaar. Ik zou gewoon een keer langs zo'n grote babyzaak gaan als Babydump, Babypark of een Prenatal warenhuis en dan alle wagens uitproberen. Dan kun je altijd nog besluiten dat je voor een tweedehands uitvoering gaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan wo 18 apr 2012 - 3:11

Het nieuwste model Phil & Teds staat niet tweedehands op Marktplaats, maar wel het vorige model, de Vibe, en nog oudere modellen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nana wo 18 apr 2012 - 3:22

Wij hebben de Easywalker duo en ben er super blij mee. Het rijdt super lekker, allebei de kinderen hebben uitzicht, ze passen er lang in.
Nadeel is dat het wel breed is, maar pas gewoon door deuren, kan in de bus etc. En qua kofferbakruimte heb je wel een station nodig inderdaad, maar die hadden we gelukkig al.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 5:25

_MamaRosa_ schreef:Duowagen SHOWMODEL_Babies_4edca752cda1a_120x120En de first wheels city twin? Die vind ik zelf erg mooi voor weinig geld. En schijnt ook goed te zijn. Hier kun je ook een maxicosi opzetten, en kan naar je toe en van je af.

[url=http://www.babysale.eu/boxen/merken/firstwheels/showmodel-babies-inc-twin-special-cool-blue-met-reiswieg
http://www.babysale.eu/boxen/merken/firstwheels/showmodel-babies-inc-twin-special-cool-blue-met-reiswieg[/quote[/url]]

Die is echt heel mooi!
Maar heel klein, ook de zitjes. Wij zijn voor die wezen kijken toen H. nog geen twee was en toen kon de kap al niet eens meer dicht...

Voor de Easywalker hoef je geen station te hebben hoor.
Wij hebben een megane en daar past ie ook in, al moet de hoedenplank er dan wel af.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:08

[quote="TBIB"]
_MamaRosa_ schreef:Duowagen SHOWMODEL_Babies_4edca752cda1a_120x120En de first wheels city twin? Die vind ik zelf erg mooi voor weinig geld. En schijnt ook goed te zijn. Hier kun je ook een maxicosi opzetten, en kan naar je toe en van je af.

http://www.babysale.eu/boxen/merken/firstwheels/showmodel-babies-inc-twin-special-cool-blue-met-reiswieg[/quote]

Die is echt heel mooi!
Maar heel klein, ook de zitjes. Wij zijn voor die wezen kijken toen H. nog geen twee was en toen kon de kap al niet eens meer dicht...

Voor de Easywalker hoef je geen station te hebben hoor.
Wij hebben een megane en daar past ie ook in, al moet de hoedenplank er dan wel af.

Ok. En de kap kan er niet af?

Mijn zusje heeft de Maxicosi Mura, voor 1 kindje dan, en haar zoontje is echt klein voor 1.5 jaar, maar die zit ook al strak onder de kap. Echt een nadeel is dat.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:45

Oh dat weet ik niet hoor. Ze zat in zijn geheel behoorlijk klem.
Ook in de breedte. Terwijl het echt een spinnetje is.
Maar ik weet niet of de kap er af zou kunnen, maar dat zou ik ook niet handig vinden eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:48

Mooie wagen mamarosa maar als ik van TBIB hoor dat hij klein is valt hij af, ons zoontje is namelijk best groot! Wii hebben nu de mutsy 4 rider maar ook daar past hij niet meer onder de kap!

Phil en Teds erg mooi ook, maar wel boven ons budget en degene die 2e hands te koop staan zijn erg ver hier uit de buurt..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:50

Als je tot na de zomer kunt wachten heb ik er wel 1 voor je Duowagen 827601
Staat er hier niks in de buurt? Wij gaan binnenkort naar Vlissingen, dan kunnen we hem meenemen.
Of je komt hier op de koffie. Die eerste is natuurlijk niet handig als je hem zelf wil zien maar ik wil best voor je gaan kijken.

Gast
Gast

Bericht  Mom-Of-3 wo 18 apr 2012 - 6:50

Wij hebben de koelstra flexxo twin. Ze zitten dan naast elkaar, makkelijk te besturen. Ideaal en dat voor dat geld.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Nijntje wo 18 apr 2012 - 8:01

wil je voor de mutsy nog een wagenbak of ga je alleen voor de zitjes? want dan zou je nog een twinseat of doubleseat kunnen overwegen... misschien de moeite waard om daar eens naar te kijken?
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 8:09

Nijntje daar heb ik ook al naar gekeken en dan evt een babynestje in een zitje (dochter is nog maar 2.5 weken oud) maar dat kan dan weer alleen op de Urban rider.... Wij hebben de 4 rider.. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Darius wo 18 apr 2012 - 8:12

Wij hebben een hema fietskar met een babyschaal en die heb ik veel gebruikt als douwagen als ik er in mijn eentje op uitging.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Nijntje wo 18 apr 2012 - 8:13

ohw das weer balen... misschien iemand die met je het onderstel wilt ruilen? of via mp? maar ja dan kun je idd net zo goed gelijk voor een andere wagen kijken
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Mom-Of-3 wo 18 apr 2012 - 8:14

Wij hebben ook de mutsy 4 rider en dat werd ons ook afgeraden omdat het af kan breken, daarom hebben wij dat niet gedaan. Toen hebben wij een een goedkope tandemwagen gekocht ( achter elkaar dus en dan met babynestje) maar ik vond die wagen helemaal niks. Nu dus de koelstra flexxo twin en hadden we die maar meteen gekocht.
Dus ik zou de zitjes naast elkaar nemen i.p.v achter elkaar, ook vanwege de oudste

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  liesje wo 18 apr 2012 - 10:26

ik heb een duo wagen van topmark een beige/taupe kleur.iseen type tandem. ik heb geen klachten eroveren koste volgens mij rond de 180 euro

Duowagen Topmark_tandem_taupe
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 18:13

Iemand ervaring met de duowagen van Kees 2?

Gast
Gast

Bericht  Mom-Of-3 do 19 apr 2012 - 19:07

Nee geen ervaring mee.

Ik vind bij een tandemwagen dat de oudste voorop weinig beenruimte heeft vooral als die wat ouder is

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 19:21

De Kees K2 is geen tandemwagen..

Het is deze:

http://www.duowagens.nl/duo-buggys/sets-met-reiswieg/kees-k2-duo-kinderwagen-set-met-babynestje

Gast
Gast

Bericht  Mom-Of-3 do 19 apr 2012 - 19:45

Zitten daar luchtbanden onder of niet? Zou ik wel doen vooral voor de jongste maar dat is misschien ook persoonlijk

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende