Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

+24
Suus
Fearie
Annemie
_Lana_
Snoes
lente
kwak
Stuiterbal
Schism
Aimee
Star007
Filoria
Ella
Caresses
RioolSpook
Theezakje13
Parel
Pompoen
Supertalentje
Jasmine
Caroow
Tiara
Manderijn
vlinder-2011
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Stuiterbal ma 15 apr 2013 - 7:21

Nee ik ben niet zwanger hahahaha. Ik lees nu dat ik het wat ongelukkig neer heb gezet Embarassed
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Aimee ma 15 apr 2013 - 7:30

Haha oké! Er was een zwanger biechtje met een heel korte relatie, en toen ik het las moest ik meteen aan jou denken. En toen ik daarna hier jouw berichtje zag dacht ik DUS TOCH. Ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld, haha Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Stuiterbal ma 15 apr 2013 - 7:34

Hahahahah sorry dat ik je teleur stel :-p
Maar goede god zeg ik denk dat ik daar nog wel 6x over nadenk. We hebben 3 kleuters rond lopen hahaha.
Alhoewel ik natuurlijk toch heel blij zal zijn als we in de toekomst ervoor zouden gaan.
Maar dan ben ik geen biechtje joh ik kan mijn mond niet houden hahahah
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  _Lana_ ma 15 apr 2013 - 7:35

Aimee schreef:Haha oké! Er was een zwanger biechtje met een heel korte relatie, en toen ik het las moest ik meteen aan jou denken. En toen ik daarna hier jouw berichtje zag dacht ik DUS TOCH. Ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld, haha Wink

Haha dat had ik dus ook!

Moet ik het even uit mijn quote halen Stuiterbal?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Fearie ma 15 apr 2013 - 7:39

Ik was 11 maand bezig en de laatste 3 daarvan heb ik getempt, ik zag dan ook 2 enorme pieken in temperatuur die ik eerdere maanden niet heb gehad. Ook voelde ik me anders als normaal, bij eerdere menstruaties rommelde het een week van te voren al en nu was het rustig, ik had gevoelige borsten.
heb 2 dagen voor mijn nod getest en bleek zwanger.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Suus ma 15 apr 2013 - 7:55

Het enige dat ik voor de test gemerkt had, was dat mijn borsten gevoelig waren. Maar we zaten op Sri Lanka en de wegen zijn daar enorm slecht, dus ik vond het niet zo gek dat ik ze bij elke hobbel voelde. Ik hoopte wel dat ik zwanger was, maar ik dacht dat ik het gewoon graag wilde voelen ofzo Wink Ook droomde ik wel veel trouwens, wist niet dat dat er ook mee te maken kon hebben, maar dat heb ik ook wel vaker in een vreemde omgeving en met veel nieuwe indrukken. Al met al geloofde ik pas echt dat ik zwanger was na de positieve test.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Stuiterbal ma 15 apr 2013 - 8:01

_Lana_ schreef:
Aimee schreef:Haha oké! Er was een zwanger biechtje met een heel korte relatie, en toen ik het las moest ik meteen aan jou denken. En toen ik daarna hier jouw berichtje zag dacht ik DUS TOCH. Ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld, haha Wink

Haha dat had ik dus ook!

Moet ik het even uit mijn quote halen Stuiterbal?

Nee hoor laat maar staan.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Teddyaapje ma 15 apr 2013 - 9:32

Mijn borsten waren enorm gevoelig. De avond voordat ik testte wist ik t al.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Star007 ma 15 apr 2013 - 9:36

Supertalentje schreef:
Star007 schreef:1e: Een week voor mijn menstruatie was ik enorm moe. Ik lag iedere avond na het avondeten op de bank te slapen.

2e :Een week voordat ik ongesteld zou moeten worden wist ik gewoon dat ik zwanger was. Ik had die week ook gedroomd van een positieve test. Ik had trouwens ook last van steekjes in mijn onderbuik.
Star, wat leuk! Gefeliciteerd! (Gemist geloof ik, sorry!)
Huh , jij zit toch nog in onze fb groep? Ik meen dat jij toen ook op mijn nieuws had gereageerd :p
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Zonneschijn ma 15 apr 2013 - 9:41

Ik had gevoelige borsten en de geurtjes rook ik heel sterk.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Slakje ma 15 apr 2013 - 9:44

Bij de eerste was ik ver over tijd, en toen zei mijn vriend dat ik maar even moest testen voor de zekerheid, waarschijnlijk zouden mijn regels doorkomen als ik wat meer op mijn gemak was.

Bij de tweede ging ik even testen omdat ik weer over tijd was, maar ik was ook moe en misselijk. Ik hoopte hetzelfde als bij Louise: dat ik me weer gewoon druk aan het maken was en dat daarom mijn regels weer uitbleven.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Snoes ma 15 apr 2013 - 10:34

Was jullie tweede kindje ook niet gepland Slakje? Ik heb altijd gedacht van wel.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  M-G ma 15 apr 2013 - 11:13

Ik was net gestopt met de pil en zou (als mijn cyclus direct weer op gang was na het stoppen) na zo'n 21 tot 28 dagen ongesteld worden. Mijn vriend kon niet wachten (na 33 dagen) en vond dat ik maar eens een testje moet doen. Dus om hem uit "zijn droom" te helpen, heb ik op een donderdagochtend vlak voordat ik moest werken snel een testje gedaan. Toen ik de uitslag al binnen een paar seconden zag was ik niet zeker of ik nou wakker was of droomde... die was positief, vriend erg blij, ik erg onzeker... Het moest nog even binnenkomen en de volgende dag nog een test gedaan en toen kon ik er niet onderuit. Zelf had ik eigenlijk nergens last van. Dankzij de nieuwsgierigheid van mijn vriend zijn we er erachter gekomen. Zelf had ik rustig nog een maandje gewacht (denkende dat mijn cyclus eerst op gang moest komen)
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum