Wederom een allergie
+10
Dora
meisjesmama
CCC
Aimee
Lejow
Liadan
Muppetje
Parisienne
Sanne
Linda
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wederom een allergie
Linda schreef:Muppetje schreef:Sanne schreef:Printje, Linda is één van onze borstvoedingsgoeroes (niet negatief bedoeld hoor Linda), dus ik gok maar zo dat zij niet zo snel voor flesvoeding zal kiezen.
Denk dat ik van mn stoel zou vallen als ik dat zou lezen.
Wat? Dat iemand jou ook als borstvoedingsgoeroe zou bestempelen of als ik flesvoeding zou gaan geven?
Dat laatste! en dat eerste mogen ze doen hoor, ik hoop dat het hier nog heel lang goed blijft lopen en dan word ik er ongetwijfeld, in de ogen van velen, vanzelf een
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Linda, ik bedoelde het ook echt niet negatief ofzo, vind het juist erg knap dat je dit gaat doen. Ik dacht alleen van je hebt ook van die Nutriton enzo dat is toch ook voor allergieën, dus ik dacht meer van is dat geen optie zodat je dat dieet niet hoeft te doen?
Ik ken mezelf, als ik al ooit voor bv gekozen zou hebben zou ik op dit moment gestopt zijn (dus bij zo'n streng dieet) dus nogmaals ik vind het echt enorm knap dat jij dat wel gaat doen.
Ik ken mezelf, als ik al ooit voor bv gekozen zou hebben zou ik op dit moment gestopt zijn (dus bij zo'n streng dieet) dus nogmaals ik vind het echt enorm knap dat jij dat wel gaat doen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje, weet ik hoor! Daarom legde ik het verschil even uit.
Het scheelt dat ik dit dieet bij dochter ook 1,5 jaar gevolgd heb. Dus ik weet nu precies hoe het werkt.
Maar al die lekkere dingen ga ik wel enorm missen! Geen taart, slagroom, melkchocolade, kaas enz..
Het scheelt dat ik dit dieet bij dochter ook 1,5 jaar gevolgd heb. Dus ik weet nu precies hoe het werkt.
Maar al die lekkere dingen ga ik wel enorm missen! Geen taart, slagroom, melkchocolade, kaas enz..
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Haha muppetje, ik denk het ook hoor! Je gaat de goede kant in ieder geval al op.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Printje, weet ik hoor! Daarom legde ik het verschil even uit.
Ik vind het echt knap zeg!! Al helemaal als je geen taart, slagroom etc meer mag hebben;)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wederom foute boel...
» Open huis, wederom spannend!
» Juffen/Pabo-studenten, wederom hulp gevraagd!
» Allergie
» Allergie aan babyproducten?
» Open huis, wederom spannend!
» Juffen/Pabo-studenten, wederom hulp gevraagd!
» Allergie
» Allergie aan babyproducten?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: