Open huis, wederom spannend!
+5
Blond
Snoes
Marin
Ella
SparklingEyes
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Open huis, wederom spannend!
Het is zo ver. Sinds half zeven kunnen er zomaar mensen binnen komen vallen: het is open huis!
Iedere eerste woensdag van de maand is er 's avonds een open huis georganiseerd door mijn makelaar... Vanavond doen wij voor de eerste keer mee. Gistermiddag en vanmiddag het huis helemaal aan kant gemaakt, mijn man is met de kids even naar zijn ouders en nu zit ik te wachten.
Ondanks dat ik echt geen mensen verwacht, is het toch weer spannend, want ja, wie weet komt er toch iemand! Ik heb mezelf met de ipad en wat tijdschriften aan de eettafel gezet en nu is het dus wachten geblazen....
Vanmiddag de opleverdatum gehoord van ons huis: 20 juni krijgen we de sleutel... Dit maakt vanavond op de een of andere manier nog spannender.. Ik hoop echt dat we ons huis gaan verkopen, maar heb er een hard hoofd in ...
SE
Iedere eerste woensdag van de maand is er 's avonds een open huis georganiseerd door mijn makelaar... Vanavond doen wij voor de eerste keer mee. Gistermiddag en vanmiddag het huis helemaal aan kant gemaakt, mijn man is met de kids even naar zijn ouders en nu zit ik te wachten.
Ondanks dat ik echt geen mensen verwacht, is het toch weer spannend, want ja, wie weet komt er toch iemand! Ik heb mezelf met de ipad en wat tijdschriften aan de eettafel gezet en nu is het dus wachten geblazen....
Vanmiddag de opleverdatum gehoord van ons huis: 20 juni krijgen we de sleutel... Dit maakt vanavond op de een of andere manier nog spannender.. Ik hoop echt dat we ons huis gaan verkopen, maar heb er een hard hoofd in ...
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Open huis, wederom spannend!
Succes!!!! ik hoop dat er mensen komen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Er is net een redelijk jong stel wezen kijken! Yeah! Haha
Niu afwachten. Ze waren redelijk enthousaist .. Aantal dingen viel ze mee hoorde ik ze zeggen, top!
En nu afwachten! Nog drie kwartier kunnen er mensen komen!
Niu afwachten. Ze waren redelijk enthousaist .. Aantal dingen viel ze mee hoorde ik ze zeggen, top!
SparklingEyes- Prater
Succes, hopelijk kunnen jullie je huis showen aan een geïnteresseerde.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
SparklingEyes schreef:Er is net een redelijk jong stel wezen kijken! Yeah! Haha
Fijn dat er iemand geweest is. Het is zo zuur als er helemaal niemand komt..... hopelijk hoor je er meer van
Ella- Ratel
Yvette schreef:SparklingEyes schreef:Er is net een redelijk jong stel wezen kijken! Yeah! Haha
Fijn dat er iemand geweest is. Het is zo zuur als er helemaal niemand komt..... hopelijk hoor je er meer van
Idd . Dan had het echt gevoeld alsof ik hier voor jan met de korte achternaam zou zitten! Het is gewoon even afwachten nu.. Ik hoop dat ze nog iets van zich laten horen.. Ik heb hun gegevens, dus de makelaar gaat ze zowiezo nabellen.
SparklingEyes- Prater
Wat spannend weer! Ik hoop dat jullie je huis verkocht krijgen, zou netjes zijn, zo vlak voor de oplevering van jullie nieuwe huis!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Spannend!! Hoop dat het wat wordt voor jullie!
Stel dat jullie huis nog niet is verkocht voor 20 juni, gaan jullie het dan verhuren? Of laat je het leeg staan?
Stel dat jullie huis nog niet is verkocht voor 20 juni, gaan jullie het dan verhuren? Of laat je het leeg staan?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Spannend!! Hoop dat het wat wordt voor jullie!
Nou we krijgen de sleutel van ons nieuwbouwhuis, er moet nog wel e.e.a. Gedaan worden. Door mijn werk, duurt dat wel een aantal weken, want ik kan geen vrij nemen tot de zomervakantie.
We willen tegen half / eind augustus over gaan en als het niet verkocht is tegen die tijd, overwegen we dat wel...
SparklingEyes- Prater
Dat zou inderdaad ook nog een mooi alternatief zijn, om het tijdelijk te verhuren. Dan brengt het leegstaan tenminste nog wat op. Al is het natuurlijk te hopen dat dat niet nodig is, en dat het voor die tijd verkocht is.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik heb de hoop dat het voor december verkocht wordt...
Het verhuren levert idd wat op, maar wij zijn ook overal verantwoordelijk voor.. Er zitten ook wat haken en ogen aan, dat gaan we binnenkort even uitzoeken...
Het verhuren levert idd wat op, maar wij zijn ook overal verantwoordelijk voor.. Er zitten ook wat haken en ogen aan, dat gaan we binnenkort even uitzoeken...
SparklingEyes- Prater
Ja, dat zou ik ook wel goed uitzoeken. Want stel dat je het verhuurt en plots een maand later wil iemand het huis kopen, wat dan? Nouja, je hebt nog even de tijd om het uit te zoeken en je hebt evengoed nog even de tijd om het huis alsnog te kunnen verkopen tegen die tijd! Voor het laatste gaan we natuurlijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
Spannend. Zijn er inmiddels al meerdere kijkers geweest?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ schreef:Spannend. Zijn er inmiddels al meerdere kijkers geweest?
Nee helaas zijn er geen andere kijkers meer geweest! Het is nu gewoon weer even afwachten en volgende maand is er een nieuw openhuis.
Onze makelaar belt na een dag of twee de mensen altijd even na, en dan krijgen we vaak een terugkoppeling...
Hoop er dus wel IETS van te horen, ook al is dat negatief
SparklingEyes- Prater
SparklingEyes schreef:LDJ schreef:Spannend. Zijn er inmiddels al meerdere kijkers geweest?
Nee helaas zijn er geen andere kijkers meer geweest! Het is nu gewoon weer even afwachten en volgende maand is er een nieuw openhuis.
Onze makelaar belt na een dag of twee de mensen altijd even na, en dan krijgen we vaak een terugkoppeling...
Hoop er dus wel IETS van te horen, ook al is dat negatief
Spannend, dus misschien hoor je er morgen wel wat van
Ella- Ratel
Heb je al een terug koppeling van de makelaar gehad?
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ja en nee!
We zijn vandaag gebeld dat er woe sag een bezichtiging is. Mijn manheeft alleen de naam van de mensen die komen niet goed gehoord, dus we weten niet of dit de kijkers zijn die woensdag avond geweest zijn!
Morgen gaan we even bellen met de makelaar of ze de naam nog eens kunnen zeggen, zu echt heel tof zijn nl als ze nog een keer willen komen kijken. Het is natuurlijk ook super als het nieuwe kijkers zijn...
Krijg langzaam weer een klein beetje hoop dat we het echt wel gaan verkopen..
SE
We zijn vandaag gebeld dat er woe sag een bezichtiging is. Mijn manheeft alleen de naam van de mensen die komen niet goed gehoord, dus we weten niet of dit de kijkers zijn die woensdag avond geweest zijn!
Morgen gaan we even bellen met de makelaar of ze de naam nog eens kunnen zeggen, zu echt heel tof zijn nl als ze nog een keer willen komen kijken. Het is natuurlijk ook super als het nieuwe kijkers zijn...
Krijg langzaam weer een klein beetje hoop dat we het echt wel gaan verkopen..
SE
SparklingEyes- Prater
Nou of het nou dezelfde zijn of niet (zou mooi zijn) het is natuurlijk super fijn dat er mensen komen kijken. Dat geeft de burger moed!
Ella- Ratel
Yvette schreef:Nou of het nou dezelfde zijn of niet (zou mooi zijn) het is natuurlijk super fijn dat er mensen komen kijken. Dat geeft de burger moed!
Jup zeker!
Bedankt voor het meeleven en informeren!
SE
SparklingEyes- Prater
SparklingEyes schreef:Yvette schreef:Nou of het nou dezelfde zijn of niet (zou mooi zijn) het is natuurlijk super fijn dat er mensen komen kijken. Dat geeft de burger moed!
Jup zeker!
Bedankt voor het meeleven en informeren!
SE
Je laat het vast wel weten hoe het afloopt. Succes in ieder geval
Ella- Ratel
Spannend! Ik ga duimen dat het wat wordt!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik laat het zeker weten!!
SparklingEyes- Prater
Helaas, de mensen van de open avond vonden het uiteindelijk toch te klein..
woensdagavond weer een kans....
woensdagavond weer een kans....
SparklingEyes- Prater
Jammer van de kijkers van afgelopen week. Maar spannend voor woensdag, SE! Ik hoop dat het wat wordt!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Jammer van de kijkers van afgelopen week. Maar spannend voor woensdag, SE! Ik hoop dat het wat wordt!
+1, in ieder geval weer een kans!
Ella- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wederom een allergie
» Wederom foute boel...
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Juffen/Pabo-studenten, wederom hulp gevraagd!
» Wederom foute boel...
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Juffen/Pabo-studenten, wederom hulp gevraagd!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: