Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 beentje stijf houden tijdens het lopen

2 plaatsers

Ga naar beneden

1 beentje stijf houden tijdens het lopen Empty 1 beentje stijf houden tijdens het lopen

Bericht  PiP zo 14 apr 2013 - 6:13

Herkennen jullie dat?
Zo ja, ging dat vanzelf weer goed en/of was er een reden waarom hij/zij zijn/haar been stijf hield?

We moeten dinsdag ook naar het cb en ga het daar dan ook aankaarten, het valt me nu al even op, hij sleept als het ware zijn beentje een beetje mee.
Ben wel benieuwd of jullie kinderen dat ook (gehad) hebben.


Laatst aangepast door PiP op zo 14 apr 2013 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 beentje stijf houden tijdens het lopen Empty Re: 1 beentje stijf houden tijdens het lopen

Bericht  maiadebij zo 14 apr 2013 - 6:28

bedoel je echt zijn voetje of stijf met zijn been? N liep heel stram de eerste tijd namelijk, het valt me nu nog meer op als ik een filmpje terug kijk. Hij liep vanuit heupen zegmaar. Maar ik weet niet of je dit bedoelt?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 beentje stijf houden tijdens het lopen Empty Re: 1 beentje stijf houden tijdens het lopen

Bericht  PiP zo 14 apr 2013 - 8:25

Ik bedoelde inderdaad het beentje... smile

Zijn ene knie buigt hij tijdens het lopen en de andere niet, daardoor lijkt het een beetje alsof hij hem meesleept.
Ik heb vandaag wel een filmpje op Facebook geplaatst en als je oplet dat zie je het ook, maar zou niet weten hoe ik die hier moet krijgen..

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 beentje stijf houden tijdens het lopen Empty Re: 1 beentje stijf houden tijdens het lopen

Bericht  maiadebij zo 14 apr 2013 - 8:51

Ik heb geen facebook :-( maar herken wel wat je schrijft N deed dat ook. Hij is ook best stijf in zijn heupen eigenlijk vanaf zijn geboorte al. Zijn tenen heeft hij bijv nooit in zijn mond kunnen doen zoals veel babys wel doen. Hij is nog steeds niet echt lenig maar lopen en rennen gaat nu goed.

We zijn wel bij een acupuncturist geweest die vast stelde dat zijn spijsvertering wat verstoord was en hij hierdoor vanuit zijn maag, rug, heupen vast zat. Na een aantal behandelingen is dit verbeterd. Lange afstanden loopt hij alleen nog steeds niet.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 beentje stijf houden tijdens het lopen Empty Re: 1 beentje stijf houden tijdens het lopen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum