Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken

5 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken Empty Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken

Bericht  Mizzie do 27 okt 2011 - 7:35

Hoi!

Even een hele korte praktische vraag:

Onze dochter drinkt de laatste weken zoooo sloom dat de melk koud is tegen de tijd dat ze 3/4 op heeft. Tussendoor opwarmen kan natuurlijk, maar dat vind R. niet zo leuk Mad

Iemand een tip om de fles warm te houden? Zat zelf te denken aan een sok, maar misschien weet hier iemand iets?

X Mizzie
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken Empty Re: Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 7:37

Aluminiumfolie om de fles. Dat werkt een beetje zoals een thermosfles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken Empty Re: Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 8:04

Je hebt er speciale "hoesjes" voor! Zal eens even zoeken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken Empty Re: Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken

Bericht  Teddyaapje do 27 okt 2011 - 10:03

ik weet niet hoe kv werkt, maar zou je de fles niet in 2 (of meerdere) keer warm kunnen maken? Dus niet 2x alles opwarmen maar 2x de helft klaarmaken? Veerder idd aluminium folie of proberen of zo'n koeler voor om een bierfles past? Die houden ook warmte vast.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken Empty Re: Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 18:08

Wordt het geen tijd voor een grotere speen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken Empty Re: Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken

Bericht  loesje do 27 okt 2011 - 19:21

misschien vind ze het koud ook wel erg lekker mijn zoontje vind koud eten lekkerder dan warm eten.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken Empty Re: Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken

Bericht  Parisienne do 27 okt 2011 - 19:45

Ik zou inderdaad een andere speen gaan proberen. Anders kan je die aluminiumfolie eromheen doen, dat zou wel wat warmte vast moeten houden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken Empty Re: Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken

Bericht  nillis do 27 okt 2011 - 19:56

Mijn eerste gedachte was ook een andere speen gaan proberen
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken Empty Re: Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken

Bericht  Mizzie vr 28 okt 2011 - 0:20

Bedankt voor het meedenken!!

Koud drinken vindt ze helemaal niets. Dan gruwelt ze echt! Ik heb de difraxflessen met de small speen, maar heb de medium in huis. Voordat ze drie maanden was hebben we die gekocht om haar voeding met nutriton er doorheen te laten drinken, maar dan verslikte ze zich erg. Ze is nu wat groter, dus kan het altijd proberen!

Aluminium vind ik ook erg slim!

Bedankt voor de tips!

Ga er vandaag meteen mee aan de slag!

Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken Empty Re: Gezocht: Tip om melk warm te houden tijdens het drinken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum