Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koud!

+22
Lion87
patjuhhh
smooch
Effie_O
VeryCherry
Serena
Jeanette
Suus
TNMN
Snoes
Lies
SparklingEyes
Lien
Mamsie
Imperfect
Sarah1985
Bliss
Flippin' Bitch
Kabouter
Oasis
Shisha
Roze Roos
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Koud! - Pagina 3 Empty Re: Koud!

Bericht  Lion87 wo 1 dec 2010 - 2:29

Kabouter schreef:
Auxo schreef:
Mamsie schreef:
Shisha schreef:
Flippin' Bitch schreef:Ik ga morgen buiten paardrijden, dus ben een beetje op zoek naar een Noordpooloutfit waarin ik me niet helemaal een opgepropt worstje voel. En daarna heel lang onder de warme douche denk ik!

Thermo ondergoed! Dat schijnt wel goed te helpen.

Klopt en ik zou plasticzakjes om je voeten doen in je laarzen. Niks is erger dan ijskoude tenen en dan moeten rijden. Regelmatig tenen bewegen. Of aluminium folie om je voet haha clown
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar ik had nog steeds koude voetjes helaas. Sad

Daar hielp bij mij ook niks tegen..heb een keer bijna bevroren tenen gehad toen ik nog paard reed. Sindsdien heb ik dus wintertenen.

Ik doe dan ook altijd een legging of een thermobroek onder mijn broek aan, extra paar sokken en ik wrijf mijn voeten in met warmevoeten crème, werkt prima! Je hebt dan nog wel een beetje koude voeten, maar niet meer stervenskoud! Verder laagjes, laagjes en laagjes....na half uur rijden heb je het snikheet Very Happy

Lion87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 30
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Dolphinne wo 1 dec 2010 - 3:15

Hier in huis krijg ik het ook niet echt behaaglijk warm. De verwarming staat op 20 graden, maar mn handen zijn nog koud.
In de slaapkamer is het helemaal ijskoud. Heb het bovenraampje open staan, want de ramen waren helemaal zeiknat (de was hangt er ook te drogen). Hoop dat ze snel een beetje droog zijn, kan alles tenminste weer dicht.

Mijn zoontje vind het ook te koud buiten. Liepen vanochtend naar de auto. Eerst bleef hij netjes bij me staan tot ik de voordeur op slot had gedaan. Daarna liep hij richting auto en kwam er ineens een windvlaag aan. Hij rende heel hard terug naar mij en klampte zich vast en begon te huilen. Vanmiddag dus maar lekker binnen blijven spelen!

Gelukkig was het vanochtend bij de intratuin wel lekker warm en hebben we daar lekker binnen rondgelopen. Hebben we tenminste wel een rondje beweging gehad Wink
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _DoI wo 1 dec 2010 - 3:41

Voor zover ik weet krijg je hier vriesverlof als het ergens tussen de -30 en -40 graden is. Ook wel logisch natuurlijk, anders zou er 6/7 maanden per jaar niet gewerkt kunnen worden :P
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  Flippin' Bitch wo 1 dec 2010 - 4:02

Lion87 schreef:
Kabouter schreef:
Auxo schreef:
Mamsie schreef:
Shisha schreef:
Flippin' Bitch schreef:Ik ga morgen buiten paardrijden, dus ben een beetje op zoek naar een Noordpooloutfit waarin ik me niet helemaal een opgepropt worstje voel. En daarna heel lang onder de warme douche denk ik!

Thermo ondergoed! Dat schijnt wel goed te helpen.

Klopt en ik zou plasticzakjes om je voeten doen in je laarzen. Niks is erger dan ijskoude tenen en dan moeten rijden. Regelmatig tenen bewegen. Of aluminium folie om je voet haha clown
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar ik had nog steeds koude voetjes helaas. Sad

Daar hielp bij mij ook niks tegen..heb een keer bijna bevroren tenen gehad toen ik nog paard reed. Sindsdien heb ik dus wintertenen.

Ik doe dan ook altijd een legging of een thermobroek onder mijn broek aan, extra paar sokken en ik wrijf mijn voeten in met warmevoeten crème, werkt prima! Je hebt dan nog wel een beetje koude voeten, maar niet meer stervenskoud! Verder laagjes, laagjes en laagjes....na half uur rijden heb je het snikheet Very Happy

Heb net maar even met handen en voeten in een teiltje warm water gezeten. Nu lekker pyjamabroek aan en nieuwe pantoffels aan. Brrr! Ik ga zaterdag maar even voor thermolaarzen kijken.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  IndianRose wo 1 dec 2010 - 4:38

Ik kon het gisteravond in bed echt niet warm krijgen!! En ik had sokken, een pyjamabroek, hemdje en een shirt met lange mouwen aan!! Vanavond gaat mijn elektrische deken er weer op!
IndianRose
IndianRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:59

Wij waren vanmiddag even naar een speeltuintje gelopen, maar de terugweg vond mijn zoontje ook niet meer leuk. De wind was zooo koud. En dat doet op open stukken gewoon pijn in je gezicht. Hij moest toen ook huilen.
Maar wel fijn om even frisse lucht te hebben gehad. En daarna lekker warme choco Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 5:03

Vandaag 40 minuten hardgelopen. Djieezzz!! Met de wind mee ging het nog wel, maar op de terugweg moest ik dus 20 minuten tegen die supergure wind inboksen... Echt niét te doen! Een (knappe) jongen vroeg me de weg en ik kon serieus niet meer arti-cu-le-ren! Mijn kaak leek wel bevroren ofzo, echt supervaag! Hij keek me ook vet raar aan haha! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Mermaid wo 1 dec 2010 - 5:14

Embarassed Ik stop meteen met klagen over het weer hier (Malta) het was de hele dag bewolkt, regenachtig en met zo'n vieze warme harde wind die het heel benauwd maakt.
Toch mis ik de kou zo nu en dan wel een beetje..
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Flippin' Bitch wo 1 dec 2010 - 11:07

IndianRose schreef:Ik kon het gisteravond in bed echt niet warm krijgen!! En ik had sokken, een pyjamabroek, hemdje en een shirt met lange mouwen aan!! Vanavond gaat mijn elektrische deken er weer op!

Met deze kou douche ik 's avonds, ga ik lekker warm mijn bed in.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud