Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koud!

+22
Lion87
patjuhhh
smooch
Effie_O
VeryCherry
Serena
Jeanette
Suus
TNMN
Snoes
Lies
SparklingEyes
Lien
Mamsie
Imperfect
Sarah1985
Bliss
Flippin' Bitch
Kabouter
Oasis
Shisha
Roze Roos
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Snoes di 30 nov 2010 - 9:17

Paris1985 schreef:Mijn man moet ook gewoon werken, hij zal wel moeten hij is zelfstandige. Hij heeft geen keus.
Vanaf januari wordt mijn vriend waarschijnlijk ook zelfstandige, maar hij heeft wel een "slecht-weer-optie" voor als het écht geen weer is om het dak op te gaan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Roze Roos di 30 nov 2010 - 9:18

Echt belachelijk Snoes! Het is dat het lastig is om een nieuwe baan te vinden anders zou ik roepen "Lekker niet gaan en thuis blijven". Is toch super onverantwoord dit, helemaaaal als ze er eerst voor moeten rijden!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Sarah1985 di 30 nov 2010 - 9:19

Snoes schreef:
Paris1985 schreef:Mijn man moet ook gewoon werken, hij zal wel moeten hij is zelfstandige. Hij heeft geen keus.
Vanaf januari wordt mijn vriend waarschijnlijk ook zelfstandige, maar hij heeft wel een "slecht-weer-optie" voor als het écht geen weer is om het dak op te gaan.
en dat houd in dan? Krijgt die dan wel betaald ofzo, met een extra verzekering of iets
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 9:31

Roze Roos schreef:
Auxo schreef:
Snoes schreef:Het zou morgen gevoelsmatig - 15° à - 20° worden. Arme vriend van mij, die moet morgen werken buiten (op het dak nota bene)
Oh jeetje, dan mag hij zich wel goed aankleden!
Dat zijn werk überhaupt nog doorgaat, is arbo-technisch toch niet verantwoord, laten we over de rest maar niet eens beginnen!
Dat ook inderdaad. Mijn oom zit ook thuis vanaf gister. Doet ook buitenwerk, maar met deze kou werken ze niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 9:40

Het is echt freaking koud! bounce

Op het werk is iedereen ook opeens miet geworden en dat is weer voor mij een goede reden om te stoppen met roken. Want dat gepaf in een rookhok, gadverdamme! Vanmiddag ging ik lunchen in het restaurant boven met drie van mijn mannelijke collega's en daarna even roken... Maar nee, niet buiten, want daar is het koud... silent Daar sta je dan met zijn allen in een rookhok, lekker warm en maar stinken.... drunken

Maar goed, het is echt koud. Maar het is ook echt heel erg gezond buiten. Ik vind het wel lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  TNMN di 30 nov 2010 - 9:41

IrmaLaPoes schreef:Brr ik vind het ook zo koud! Zit hier met een grote pot thee, dekentje over mij heen en verwarming op 20 graden en eigenlijk zijn mijn vingers nog best wel koud.. (maarja heb een oud huis met enkele beglazing.. is dat een beetje een excuus? :P )

Leuk he, stoken voor de vogeltjes :P Hier ook helaas, ik zit onder het dekbed!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Suus di 30 nov 2010 - 10:02

Het is inderdaad heel koud buiten! Maar ik hou er wel van, als ik me maar warm genoeg aankleed. En binnen heb ik het sowieso wel lekker warm Very Happy En ik hoop het weekend weer lekker te kunnen schaatsen (de rest van de week moet ik helaas werken...).
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 10:16

Ik heb er eerlijk gezegd zeer weinig last van.. Heb ook gewoon een rokje aan met een thermo legging en gaan met die banaan.. Zo koud vind ik het niet, maar ik ben een wintermens.. Exclamation

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Oasis di 30 nov 2010 - 10:20

TNMN schreef:
IrmaLaPoes schreef:Brr ik vind het ook zo koud! Zit hier met een grote pot thee, dekentje over mij heen en verwarming op 20 graden en eigenlijk zijn mijn vingers nog best wel koud.. (maarja heb een oud huis met enkele beglazing.. is dat een beetje een excuus? :P )

Leuk he, stoken voor de vogeltjes :P Hier ook helaas, ik zit onder het dekbed!

Verschrikkelijk! En toch, als ik de gang inloop naar de wc is het daar NOG kouder!
Denk dat ik zo maar lekker warm in bed kruip smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 10:29

Isa schreef:Het is echt freaking koud! bounce

Op het werk is iedereen ook opeens miet geworden en dat is weer voor mij een goede reden om te stoppen met roken. Want dat gepaf in een rookhok, gadverdamme! Vanmiddag ging ik lunchen in het restaurant boven met drie van mijn mannelijke collega's en daarna even roken... Maar nee, niet buiten, want daar is het koud... silent Daar sta je dan met zijn allen in een rookhok, lekker warm en maar stinken.... drunken

Maar goed, het is echt koud. Maar het is ook echt heel erg gezond buiten. Ik vind het wel lekker.

Getver! Dat is bij ons ook zo!
En dan komen er 3 collega's samen terug de afdeling op die ook samen (met het halve magazijn) in dat stinkhok hebben staan paffen. Nou... Dan kan ik mijn PC net zo goed daar neer zetten!
Bluuuuuhhhhhh. silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Jeanette di 30 nov 2010 - 11:35

Ik heb de handschoenen, shawl en warme schoenen al in de aanslag!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 12:01

Hazeltje schreef:
Isa schreef:Het is echt freaking koud! bounce

Op het werk is iedereen ook opeens miet geworden en dat is weer voor mij een goede reden om te stoppen met roken. Want dat gepaf in een rookhok, gadverdamme! Vanmiddag ging ik lunchen in het restaurant boven met drie van mijn mannelijke collega's en daarna even roken... Maar nee, niet buiten, want daar is het koud... silent Daar sta je dan met zijn allen in een rookhok, lekker warm en maar stinken.... drunken

Maar goed, het is echt koud. Maar het is ook echt heel erg gezond buiten. Ik vind het wel lekker.

Getver! Dat is bij ons ook zo!
En dan komen er 3 collega's samen terug de afdeling op die ook samen (met het halve magazijn) in dat stinkhok hebben staan paffen. Nou... Dan kan ik mijn PC net zo goed daar neer zetten!
Bluuuuuhhhhhh. silent

Ik ben dan zelf een fanatieke roker, maar een rookhok en de stank achteraf is niet aan mij besteed. Laatst was het nog niet eens koud buiten en waren twee collega's ook naar één van de rookhokken geweest en ze komen terug.... Dat ik rook eerst mijn buurman en dacht dat het aan mij lag, tot een andere collega, welke samen met mijn buurman op pauze was geweest, rook. Gadverdegadver! pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:06

Ik heb zo`n App op m`n telefoon met de realfeel.. Die is in m`n woonplaats - 20!! 🎅

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Serena di 30 nov 2010 - 21:21

Brr ik vind het echt koud! heb net ook lekker op de trein en bus kunnen wachten. En hele koude tenen Sad Tis echt niks voor mij dat winter weer..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 22:36

Ik heb het ook ijskoud! Onze vloerverwarming op de eerste verdieping en op zolder is kaduuk. Ik ben al vanaf maandag aan het bellen om dit op te laten lossen, nu komen ze morgen.. Maar koud dat ik het heb hoor!!! Vooral in de badkamer.. vrieskist!

Wat erg voor jullie mannen/vrienden. Is toch geen doen? Wat een achterlijke baas ook die van jouw vriend Snoes.. No Je wordt op een gegeven moment ook niet warm.. hoeveel je ook aantrekt..

Paris1985: ik snap het wel van je man, mijn man is ook zelfstandig en die gaat ook altijd werken.. (dan wel niet buiten, absoluut niet vergelijkbaar, maar toch...zelfstandig zijn is niet altijd een pretje)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  VeryCherry di 30 nov 2010 - 22:40

Ik heb er niet zo'n last van, met dank aan mijn nieuwe jas Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:00

Ik vind het echt koud in huis, de verwarming gaat ook heel langzaam omhoog bah, bevries hier zowat in mijn eigen woning..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Effie_O di 30 nov 2010 - 23:31

Ik draag nu voor het eerst mijn gister gekochte thermo broek. Had ik dat maar eerder gehaald, heerlijk!
Hier in huis is het wel lekker warm, maar de zon komt straks in de huiskamer en schijnt recht op de thermostaat. Die slaat dan niet meer aan omdat het daar heel warm aanvoelt, maar in de rest van het huis zal het dan vast wel aardig kouder worden. Misschien valt het mee, maar ik bereid me voor Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Snoes wo 1 dec 2010 - 0:33

paris1985: Als het echt slecht weer is kan hij bij een andere firma (als onderaannemer dan) in de hal mee gaan werken, dus binnen. Dus dat is wel handig en hij wordt ook gewoon betaald als zelfstandige (dus niet aan het uurloon van een arbeider).

CKC: Ja, echt belachelijk. Maar nog maar 1 maand en hij is daar weg, gelukkig smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  smooch wo 1 dec 2010 - 0:35

In mn huis is het lekker warm, heb de verwarming ook lekker hoog staan.
Maar ik ging net mn hond uitlaten en het is koud, vooral de wind in je gezicht. Ik heb meteen een kopje thee gezet, want ik heb nog wel koude handen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  VeryCherry wo 1 dec 2010 - 0:57

Ik smeer mijn gezicht gewoon in met Nivea, laagje poeder er overheen en je hebt ook geen glimwurmen-gezicht. Dan heb je ook geen lastvan de kou.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 1:00

W is ook buiten aan het werk, op een hoogwerker nog wel.. Hij heeft heel veel moeite om het `s avonds nog warm te krijgen, zelfs na lekker te douchen.. Wel sneu, maar goed, eigen keuze zo`n baan, haha! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  patjuhhh wo 1 dec 2010 - 1:39

ik heb een topje trui en daarover nog een trui aan en zit op de verwarming. en heb 2 paar sokken over elkaar heen aan brrr wat heb ik t koud. ik ben echt geen wintermens.
wat sneu al die mannen die buiten moeten werken:( mijn vader die gaat nu echt niet buiten werken.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 1:42

"Hoor de wind waait door de kozijnen, hier op kantoor zelfs waait de wind"
Gelukkig zit ik precies goed dat ik niet in de koude luchtstroom zit! Als ik de wind zo hoor gieren, versterkt dat bij mij wel het koude gevoel.. Brrr..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 2:20

Het is perfect winterweer om buiten te werken, alleen een beetje koud.. :cyclops:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koud! - Pagina 2 Empty Re: Koud!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» koud
» Koud
» Zo koud
» Koud
» Koud!

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum