koud
+14
Caramba
Carra
Alex
mzcharlotte
Ibbeltje
SoGood
Catwoman79
Koffieleut
Jade
Suus
Lady Starstruck
loura
Jeanette
nina
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
koud
Ongelooflijk! Dat het in Lelystad nu -19,2 graden is.
Brrr... koud!
En tegelijk is het in Vlissingen -5,4.
Wat een verschil!!!
Brrr... koud!
En tegelijk is het in Vlissingen -5,4.
Wat een verschil!!!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: koud
Jaaaa, veeeeeeeels te koud!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Toch vind ik het minder koud aanvoelen dan gister en eergisteren omdat er minder wind is!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Toch vind ik het minder koud aanvoelen dan gister en eergisteren omdat er minder wind is!
Dat vond ik ook al. Die wind maakt het inderdaad steenkoud.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Het schijnt hier -15,117,1 te zijn. Nog niets van gemerkt. Ik heb de verwarming ook amper aanstaan. Want ik heb het warm. Ik ben altijd al raar geweest....
Laatst aangepast door Gisele op vr 3 feb 2012 - 12:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hier is het -16.. Vond het vanavond nog best lekker buiten vergeleken met afgelopen dagen met die wind!
Gast- Gast
Ik kom net thuis na drie kwartier lopen, heb wel koude voeten, maar vond het heerlijk buiten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Ik kom net thuis na drie kwartier lopen, heb wel koude voeten, maar vond het heerlijk buiten
Midden in de nacht :affraid:? Ga je dan alleen hardlopen?
IK ben al een tijd amper buiten geweest. Gisterenmiddag mocht ik even naar buiten, ik vond het echt heerlijk!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Huh? Mag je niet naar buiten daar?? Heb je geen vrije tijd waarin je zelf kunt beslissen wat je gaat doen?Jade schreef:Suus schreef:Ik kom net thuis na drie kwartier lopen, heb wel koude voeten, maar vond het heerlijk buiten
IK ben al een tijd amper buiten geweest. Gisterenmiddag mocht ik even naar buiten, ik vond het echt heerlijk!
Hier is het ook koud! Gisterochtend was het -15 graden toen ik op weg ging naar m'n werk, brrrrr! Vandaag blijf ik lekker binnen.
Gast- Gast
Hier is het nu -15,7. Ik heb ook het idee dat het minder koud aanvoelt als eerder deze week terwijl het toen bijna 10 graden warmer was. Ik geloofde nooit zo in gevoelstemperatuur, maar ik begin te denken dat het toch wel iets zegt...
Ik lees net op twitter dat het bij mijn schoonzusje zelfs -19 is! Brrr.
Ik lees net op twitter dat het bij mijn schoonzusje zelfs -19 is! Brrr.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik heb net gelezen dat het hier vannacht -24.4 is geweest (officieel gemeten) brrrrrr!!!
Gast- Gast
Het is nu bij ons -8,5, op z'n koudst is het vannacht -13,2 geweest
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Wow! Waar is dat? Ik dacht net te lezen dat de koudste temperatuur vannacht gemeten -22,8 was. Mja maakt ook niet. Het is allemaal echt heel koud maar heeft ook wel iets leuks vind ik. Binnen hebben wij t gelukkig lekker warm. (erg zielig voor de mensen die dat niet hebben)Doedel schreef:Ik heb net gelezen dat het hier vannacht -24.4 is geweest (officieel gemeten) brrrrrr!!!
nina- Kletskop
Jaaaa fijn hoor!
Ik woon in een appartement op de 3e verdieping, eergisteren begon de verwarming er een steeds mee op te houden.. Dit probleem is inmiddels opgelost. Nu hebben we een nieuw probleem.. De leidingen naar de badkamer zijn BEVROREN! Nu kan ik dus gewoon niet douchen. Hoe kan dat? Het is hier gewoon warm binnen! Geen idee wat ik moet doen. Iemand tips?
Ik woon in een appartement op de 3e verdieping, eergisteren begon de verwarming er een steeds mee op te houden.. Dit probleem is inmiddels opgelost. Nu hebben we een nieuw probleem.. De leidingen naar de badkamer zijn BEVROREN! Nu kan ik dus gewoon niet douchen. Hoe kan dat? Het is hier gewoon warm binnen! Geen idee wat ik moet doen. Iemand tips?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
-17 hier
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Waar kun je de temperaturen zien die vannacht zijn gemeten. Het is wel koud hier, ik heb net maar een pot thee aangezet!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Hier binnen lijkt het inmiddels bijna te vriezen....sinds gisteren is de verwarming kapot. Jeetje wat koud. Mijn zoon heeft oorontsteking en loopt met koude handjes gezichtje rond:(. Tot nu toe geen monteur gevonden die langs wilt komen omdat we geen onderhoudscontract hebben. Echt zoooo balen!
Gast- Gast
Ahhh Elodie wat klote! En bizar dat er niemand te vinden is die langs wil komen. Met deze temperaturen is het gewoon onmenselijk om iemand zonder verwarming te laten zitten.
Je warm water doet het zeker ook niet? Anders kun je je zoontje even onder douche zetten om op te warmen. Of probeer te regelen dat je bij familie of vrienden langs kunt gaan om even warm te worden en te proberen van daaruit een monteur te regelen die de verwarming komt maken.
Je warm water doet het zeker ook niet? Anders kun je je zoontje even onder douche zetten om op te warmen. Of probeer te regelen dat je bij familie of vrienden langs kunt gaan om even warm te worden en te proberen van daaruit een monteur te regelen die de verwarming komt maken.
Gast- Gast
Onder de douche zetten zou ik sowieso niet doen, de koude komt daarna twee keer zo hard aan. Veel laagjes kleding aandoen, dat 'isoleert' enigszins. Verder veel warm drinken (en bijv. tosti ipv gewoon brood?) en inderdaad kijken of je even een ander onderkomen kan vinden.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Sogood en Elodie, wat klote zeg! Ik hoop dat jullie een oplossing vinden.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Op buienradar.nl staat een kaart met hoe koud het nu is en vannacht was en nog veel meer statistieken.mzcharlotte schreef:Waar kun je de temperaturen zien die vannacht zijn gemeten. Het is wel koud hier, ik heb net maar een pot thee aangezet!
nina- Kletskop
Jade schreef:Suus schreef:Ik kom net thuis na drie kwartier lopen, heb wel koude voeten, maar vond het heerlijk buiten
Haha, nee! Ik ben met mijn vriend naar de bios geweest en we hadden beide wel zin om er lekker heen te lopen door de sneeuw. Ik was dus niet alleen en heb gewoon gewandeld
Brr, -18 hier buiten nu! Ik blijf nog lekker even in mijn pyjama op de bank
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Oh bah wat naar als de verwarming het niet doet. Heb je nog wel iets van een electrische kachel? Anders zou ik inderdaad ergens anders heen gaan. Hopelijk vind je snel iemand die het kan maken.
Ik krijg altijd zo'n hoofdpijn van sneeuw. Vind er niks aan.
Ik krijg altijd zo'n hoofdpijn van sneeuw. Vind er niks aan.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
-14 in Limburg! Onze verwarming heeft moeite om warm te worden. Het is maar 17 graden in de woonkamer terwijl de verwarming op 21 gr staat!
Gast- Gast
Vanmorgen gaf mijn weer-app -17 aan Dacht ff dat het een foutje was haha... Had 'm op facebook gezet en daarna volgde de ene na de andere foto van weer-apps en thermometers
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: