Koud
+8
Lejow
Angela_1986
Pompoen
Linnie1985
Susan
Rovine
TukTuk
Roza
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Koud
In het kader van nieuwe topics openen
Wie heeft het nog meer zo verschrikkelijk koud? Ik zit hier echt te vernikkelen, heb de verwarming aangedaan en een dikke fleece om mij heen geslagen. Brr!
Dus, wie heeft het nog meer zo koud? Of beter: wie heeft nog een goede oplossing om warm te worden achter de computer?
Wie heeft het nog meer zo verschrikkelijk koud? Ik zit hier echt te vernikkelen, heb de verwarming aangedaan en een dikke fleece om mij heen geslagen. Brr!
Dus, wie heeft het nog meer zo koud? Of beter: wie heeft nog een goede oplossing om warm te worden achter de computer?
Gast- Gast
Re: Koud
Ikke! Het plaidje ligt al over mij heen, maar maakt geen indruk.. Ga nu maar even kijken of we nog een lekker cup a soupje hebben liggen. Iets warms drinken zal hopelijk werken!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Misschien lekker warme chocomelk maken, of thee ofzo? Misschien dat je dan wat warmer wordt?
Ik heb al dagen dat ik het extreem afwisselend heb, word er gek van. Dan heb ik het ijskoud en zet ik mijn kachel weer ff paar minuten aan (studentenkamertje, dus zo warm), en uur later heb ik het weer veel te warm, terwijl de kachel dan dus al uit is, en zet ik mijn raam open.
Ik heb al dagen dat ik het extreem afwisselend heb, word er gek van. Dan heb ik het ijskoud en zet ik mijn kachel weer ff paar minuten aan (studentenkamertje, dus zo warm), en uur later heb ik het weer veel te warm, terwijl de kachel dan dus al uit is, en zet ik mijn raam open.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Roza, we hebben net soep als avondeten gegeten (de tomatensoep uit de Allerhande, ik kan 'm aanraden!!) dus dat was ook wel warm. Maar achter mijn laptopje in de woonkamer is het altijd koud... zucht
AN, ik heb net mijn eten achter mij kiezen! Moet niet aan thee/chocomelk denken! ;-)
Bruce, ik wil ook een openhaard! ;-)
AN, ik heb net mijn eten achter mij kiezen! Moet niet aan thee/chocomelk denken! ;-)
Gast- Gast
Hier prima op temperatuur, ik zit hier in mijn T-shirt. Is 19 graden hier, maar heb goed gegeten en veel bewogen vandaag, dat scheelt wel.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Oreo schreef:Roza, we hebben net soep als avondeten gegeten (de tomatensoep uit de Allerhande, ik kan 'm aanraden!!) dus dat was ook wel warm. Maar achter mijn laptopje in de woonkamer is het altijd koud... zucht
Ah ja dat snap ik
Euhmm andere tips.. Laagjes aan doen? 2 paar sokken?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Rovine, het was hier net 16 graden
AN, ja ik denk dat ik mijn gympen ga verruilen voor mijn huisuggs
AN, ja ik denk dat ik mijn gympen ga verruilen voor mijn huisuggs
Gast- Gast
Ik vind het ook koud ja, het hele weekend al.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Het is hier 24,5 graden vanwege de houtkachel, schaf er 1 aan dan is het zo warm in huis .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik heb ook al een paar koppen thee op en net even lekker warm op de bank gelegen, maar ik blijf het ook koud houden..
Gast- Gast
In huis is het momenteel 19 graden en toch heb ik het koud. Zonder de verwarming doet het op de één of andere manier toch koud aan. Maar ik trek zo een warme trui aan en als ik mijn laptop op schoot houd, dan red ik het wel.
Gast- Gast
Oreo schreef:In het kader van nieuwe topics openen
Geen wonder, 't is bij jullie ook gewoon koud!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik heb heerlijk een kleedje om me heen gedaan Volgens de verwarming is het hier 20, maar nu ik moe ben voelt het als 16 haha.
Gast- Gast
Koukleum meldt zich! Heb de verwarming aan, zit onder 'n plaidje maar heb 't nog koud. Dus nu heb ik maar 'n kruik gemaakt :-)
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
тыквашка schreef:Oreo schreef:In het kader van nieuwe topics openen
Geen wonder, 't is bij jullie ook gewoon koud!!
En dat zeg je dan niet he
Maar in de slaapkamer/keuken/badkamer heb ik er geen last van, daar lijkt het minder koud!
oh ja, ik ging mijn sloffen aantrekken....
Gast- Gast
Ik hád het niet koud, haha, daarvoor stuiterde ik teveel. Maar als je de hele dag thuis bent zou ik het er ook koud van krijgen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Das ter compensatie van vanmiddag whahahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Das ter compensatie van vanmiddag whahahahaha
Whahaha ja da's het andere uiterste
Oh ja, warme douche... WIL IK OOK! maar ja, die wordt ook niet eens fatsoenlijk heet hier.. pokke huis....
Gast- Gast
Hier in Oslo is het ook koud. Staat een stevige wind. Brrr!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Oef ik had het gisteren koud... Eerst van Amstelveen naar Amsterdam gescooterd in een jurkje (weliswaar met panty), toen op terras biertjes gedronken, toen in de bios de hele tijd klappen zitten tanden en toen weer 's nachts terug naar huis. Brrr, ik had het echt ijskoud, en dat heb ik niet snel!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: