Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo koud

2 plaatsers

Ga naar beneden

Zo koud Empty Zo koud

Bericht  Winegum zo 18 maa 2012 - 8:27

Ik heb het vaak zo ontzettend koud, ik snap er echt niks van. Zoals nu, het is 22 graden in huis, ik heb gewoon fatsoenlijke warme kleding aan, maar ik heb het zo ontzettend koud. Vooral mijn handen zijn koud, alsof ik een half lijk ben.
Overdag heb ik er ook weleens last van, maar in de avond is het echt drama. Ik kan dan ook heel erg moeilijk warm worden, zelfs niet met een warme douche ofzo.

Herkennen mensen zich hierin? Het is echt heel erg vreemd.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo koud Empty Re: Zo koud

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:30

Ja ik ben soms ook in en in koud. Normaal dook ik altijd onder een dekentje op de bank maar ik ga nu bewegen wanneer ik het koud heb! Soms dans ik voor de Wii, douche ik daarna en dan ben ik weer lekker warm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo koud Empty Re: Zo koud

Bericht  Roodkapje zo 18 maa 2012 - 8:36

Ik heb het altijd koud, met de verwarming aan, een badjas over mn kleren en warme sloffen aan sluip ik thuis door het huis.. Ik zit ook altijd met een dekentje op de bank anders is het niet vol te houden. Man heeft het altijd warm en de verwarming mag niet hoger als 20 als hij thuis is omdat ie anders het zo heet heeft.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo koud Empty Re: Zo koud

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:44

Ik heb het niet snel heel koud, maar áls ik het koud ben, ben ik tot op het bot koud.

Meestal blijft het bij koude handen en voeten. Ik mag de verwarming gelukkig wel wat hoger zetten en dan ga ik mét deken over me heen en mét mijn handen tegen de verwarming aan op de bank zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo koud Empty Re: Zo koud

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Koud!
» Koud
» Koud!
» k-k-koud!
» Koud

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum