Uitvaartverzekering
+6
Monte
Angela_1986
Miss G
Bruintje Beer
BJA
Frappuccino
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Uitvaartverzekering
Ik ben via mijn moeder verzekerd, ik geloof dat als ik 25 ben ik hem zelf mag gaan betalen......
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Tot mn 25e zit ik nog bij mn pa en ma in de verzekering (dela) daarna zelf betalen. Weet nog niet of ik een iets hogere verzekering neem of niet. Het is nu basis en de kosten voor een begrafenis/ crematie zijn gewoon gestegen sinds dat zij die verzekering hebben (1998)..Mijn vriend heeft wel een betere verzekering bij interpolis en betaald 12.50 per maand oid. Maarja als ik nu dood zou gaan (ff krom gesteld), dan zal het er toch op neer komen dat als de verzekering niet genoeg dekt mijn ouders dat zelf zouden betalen.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Nee, ik kan nu gewoon geen geld missen voor dat soort dingen. Heb het hier ook met mijn ouders over gehad en zij vonden het ook niet nodig, als ik vroegtijdig de pijp uit ga, zouden ze het bedrag kunnen missen. Als ik nu een verzekering neem kan ik straks geen eten meer kopen en ga ik zeker weten dood
Gast- Gast
Ik heb ook een eigen uitvaartverzekering en ben verzeker voor 16.000 euro (volgens mij?). Het is misschien wel zo dat je sneller spaart als je het zelf doet. Maar wat als ik volgende week al overlijd? dan heb ik dat bedrag nog niet gespaard, maar door mijn uitvaartverzekering komt het bedrag dan wel vrij.
Ik ben blij met de uitvaartverzekering, het is misschien wat duurder maar het bied wel zekerheid.Ik wil mijn nabestaanden niet met onverwachtse dingen opzadelen!
Ik ben blij met de uitvaartverzekering, het is misschien wat duurder maar het bied wel zekerheid.Ik wil mijn nabestaanden niet met onverwachtse dingen opzadelen!
Gast- Gast
Zero schreef:Nee, ik kan nu gewoon geen geld missen voor dat soort dingen. Heb het hier ook met mijn ouders over gehad en zij vonden het ook niet nodig, als ik vroegtijdig de pijp uit ga, zouden ze het bedrag kunnen missen. Als ik nu een verzekering neem kan ik straks geen eten meer kopen en ga ik zeker weten dood
Ehm.. Een uitvaartverzekering kost ons geloof ik 20 euro p.m en dat is voor 3 personen Zó duur is het nou ook weer niet
Gast- Gast
Ik vind het zo zonde geld! Gooi me dan maar in de zee oid.
Mijn ouders hebben het voor mij geregeld en betalen het.
Mijn ouders hebben het voor mij geregeld en betalen het.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» uitvaartverzekering?
» Welke uitvaartverzekering
» Uitvaartverzekering in geld
» Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?
» Welke uitvaartverzekering
» Uitvaartverzekering in geld
» Uitvaartverzekering! wie wel en wie niet? en waarom?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: