Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lopen jullie er thuis bij?

+35
dr_oupy
June
Cow
Silver
Balloon
Eris
Kowalski
Mizz_S
Silke
Minx
Punk'd
sanne-84
Marin
Zonnetje
Sterrin_
Theeleut
Exogenesis
Taeda
Ragazza
Lady4
Aimee
Rush
Ibbeltje
Suus
Fortissimo
Luce
Caroow
Paper Crown
Pineco
silly-one
madam
Toet
Bliss
Caresses
Reva
39 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lopen jullie er thuis bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lopen jullie er thuis bij?

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 4:47

Marin schreef:Ik loop best veel in pyjama rond eigenlijk. Op werkdagen probeer ik er altijd wel even uit te gaan, door boodschappen te doen, dus dan kleed ik me wel aan. Maar op zo'n luie zondag als vandaag, blijf ik wel lekker de hele dag in pyjama..Zeker als ik niet lekker ben, zoals vandaag. Dan heb ik ook geen make up op. Heb wel gedoucht vanochtend, dat vind ik dan wel lekker fris.

Serieus? Ik zou het echt zonde vinden om op een dag als vandaag de hele dag binnen geweest te zijn eigenlijk...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lopen jullie er thuis bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lopen jullie er thuis bij?

Bericht  Marin zo 14 apr 2013 - 4:51

Zus schreef:
Marin schreef:Ik loop best veel in pyjama rond eigenlijk. Op werkdagen probeer ik er altijd wel even uit te gaan, door boodschappen te doen, dus dan kleed ik me wel aan. Maar op zo'n luie zondag als vandaag, blijf ik wel lekker de hele dag in pyjama..Zeker als ik niet lekker ben, zoals vandaag. Dan heb ik ook geen make up op. Heb wel gedoucht vanochtend, dat vind ik dan wel lekker fris.

Serieus? Ik zou het echt zonde vinden om op een dag als vandaag de hele dag binnen geweest te zijn eigenlijk...

Ja helaas heb ik tot een uur of 3 knallende koppijn, rug- en nekpijn gehad, dus heb de halve dag in bed en op de bank gelegen met een deken over m'n hoofd. Nu gaat het gelukkig weer iets beter (maar nog niet over), dus ik doe mooi even rustig aan. Bovendien is het hier helemaal niet lekker weer, maar helemaal bewolkt en heeft het zelfs geregend.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 4:58

Ik ben eigenlijk nooit een hele dag thuis dus ik kleed me altijd wel aan. Soms wel wat relaxer en ik draag vaak zat helemaal geen make up. Als ik moet werken wel maar zonder make up vind ik mezelf ook prima.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 5:01

Eigenlijk hetzelfde als altijd, ik wacht hoogstens wat langer met douchen en aankleden, maar ik heb dezelfde kleren aan als normaal.

Alleen na een lange werkdag wil ik nog weleens direct onder de douche springen omdat ik me viezig voel en daarna mijn pyjama aantrekken. Maar ik heb geen standaar huiskloffie, en makeup heb ik altijd wel op.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 zo 14 apr 2013 - 5:30

Als ik eendagje vrijbendan heb ikvaak relaxkleren aan; stretchbroek met trui of vest. Ook als ik snel een boodschapje moet doen heb ik daar maling aan. Make-up heb ik dan vaak ook niet op (of t móet er nog opzitten van de dag ervoor, vaak alleen mascara met evt wat oogschaduw) omdat ik dan mn bril ophou ipv lenzen indoe
Maar sinds ik inde zwangerschap meer tuniekjes/stretchrokjes heb gedragen wil iroberen om die danmeer te dragen

Na t werk schiet ik niet meteen in fijne kleren. Dan douche iklaterop de avond
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Punk'd zo 14 apr 2013 - 5:32

Toet schreef:Meestal gewoon trainingsbroek/pyjamabroek/shortje, hemdje en een vest/trui. Nee, als ik gewoon de hele dag thuis blijf ga ik me echt niet aankleden. Als ik thuis kom uit school of werk doe ik meestal ook direct m'n trainingsbroek aan, heerlijk. Ik maak me vaak wel op maar niet altijd, dat is maar net of ik er zin in heb.

Helemaal hetzelfde. Ik snap echt niet dat mensen met een spijkerbroek lekker opgerold op de bank kunnen zitten Hoe lopen jullie er thuis bij? - Pagina 2 253468018

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 5:46

Ik heb als ik de deur niet meer uit hoef, bijna áltijd een joggingbroek aan. Heb er 7 Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 14 apr 2013 - 5:46

Punk'd schreef:

Helemaal hetzelfde. Ik snap echt niet dat mensen met een spijkerbroek lekker opgerold op de bank kunnen zitten Hoe lopen jullie er thuis bij? - Pagina 2 253468018

Stretch spijkerbroek Wink

Ik loop dan in sportkleding rond, het liefst zou ik ook sportkleding aantrekken naar mijn werk. Dat beweegt gewoon het fijnste.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Silke zo 14 apr 2013 - 6:13

Hetzelfde als anders, omdat ik iedere dag wel even naar buiten ga met mijn kinderen.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Mizz_S zo 14 apr 2013 - 7:13

Eigenlijk hetzelfde als anders, ik doe dan alleen geen schoenen aan.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 1:24

Seaaauuu dan zie ik er echt heel anders uit. Pyjama aan, of joggingbroek. Haar ontploft en geen make-up. Ik maak me nooit op als ik vrij ben en nergens heen hoef en geen bezoek krijg.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski ma 15 apr 2013 - 1:25

Ik heb thuis áltijd een joggingbroek of iets dergelijks aan. Meestal een jogging/trainingsbroek met een longsleeve en een sjaal. Ik kan niet thuis 'zijn' met spijkerbroek/rokje of wat dan ook. Als ik weg moet maak ik me wel op en dan kleed ik me om als ik ga, maar het eerste wat ik doe als ik thuiskom is weer die joggingbroek aan. Heerlijk!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 1:26

Hahaha daar wil ik wel eens een foto van zien Carrie.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 1:26

Harrison schreef:Hahaha daar wil ik wel eens een foto van zien Carrie.
NEVER! Haha

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 15 apr 2013 - 1:26

Minx schreef:
Punk'd schreef:

Stretch spijkerbroek Wink

Exact. Ik heb nooit stijve stugge jeans aan. Dus ik kruip heerlijk in m`n jeans onder een dekentje op de bank. Hoe lopen jullie er thuis bij? - Pagina 2 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 1:27

Ik heb ook wel lekkere stretchspijkerbroeken die nu zelfs ietsje te groot zijn geworden, maar toch vind ik dat niet lekker zitten.

Gast
Gast

Bericht  Reva ma 15 apr 2013 - 1:28

Wat een verschillen Very Happy

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Rush ma 15 apr 2013 - 1:29

Misschien ligt dat er ook gewoon aan wat je gewend bent. Ik ken niemand die in vrije tijd in een 'huispak' loopt en toen ik voor het eerst bij iemand thuis kwam die in een trainingsbroek de deur open deed rolden m`n ogen dan ook uit m`n kassen haha. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Eris ma 15 apr 2013 - 1:35

Als ik echt en hele dag binnen ben kleed ik me of heel casual of ik trek een heerlijke joggingbroek aan met een shirt en sjaal. Make-up doe ik dan ook niet op. s' Avonds trek ik vaak een lekker zittende pyjamabroek aan als ik thuis blijf.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 1:37

Ik loop trouwens er echt wel eens verlept bij hoor. Dat hebben jullie allemaal kunnen zien in het wat heb jij aan topic hahaha. Maar meestal moet ik dan ergens die dag wel de deur uit en kleed ik me alsnog aan.

Gast
Gast

Bericht  Balloon ma 15 apr 2013 - 1:39

Overdag gewoon zoals ik me 's morgens aankleed.

Zodra de kids op bed liggen, trek ik een joggingbroek en warm vest aan, BH uit!
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Bericht  Silver ma 15 apr 2013 - 1:41

Net zo zoals anders, want vaak ook al hoef ik er niet uit ga ik er toch even uit, en dan alles nog even haast haast snel snel moeten doen is ook niks aan.

Als ik gewerkt heb, kleed ik me bij thuiskomst altijd om. Het witte uniform is nou niet bepaald een huispak.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Kowalski ma 15 apr 2013 - 1:46

Harrison schreef:Ik loop trouwens er echt wel eens verlept bij hoor. Dat hebben jullie allemaal kunnen zien in het wat heb jij aan topic hahaha. Maar meestal moet ik dan ergens die dag wel de deur uit en kleed ik me alsnog aan.

Ik lach me altijd kapot om jouw chill-outfits Hoe lopen jullie er thuis bij? - Pagina 2 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 2:52

Kowalski schreef:
Harrison schreef:Ik loop trouwens er echt wel eens verlept bij hoor. Dat hebben jullie allemaal kunnen zien in het wat heb jij aan topic hahaha. Maar meestal moet ik dan ergens die dag wel de deur uit en kleed ik me alsnog aan.

Ik lach me altijd kapot om jouw chill-outfits Hoe lopen jullie er thuis bij? - Pagina 2 394967
Hahaha lekker is dat.

Gast
Gast

Bericht  Reva ma 15 apr 2013 - 2:56

Jaaa, ik ook. Vooral die outfit met piemelruimte laughcry

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: