Kindje 'merken'
+4
Filoria
ekjir@M
Steep
Slakje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kindje 'merken'
We gaan morgen weer eens op uitstap en ik heb daarstraks gemerkt dat Louise haar oren soms in haar broek steken. Ze mocht los lopen omdat er weinig volk was in het park, maar ze liep dus van hier naar daar naar sjakamaka. Nu ben ik dus als de dood om haar kwijt te geraken (lijkt me logisch), en aangezien ik haar moeilijk een hele dag aan de buggy/rolstoel kan ketenen en ik haar 'vrij' moet laten wil ik haar iets geven waardoor andere mensen onze gegevens kunnen vinden. Liefst schrijf ik met alcoholstift mijn telefoonnummer op haar voorhoofd, maar is dat verantwoord?
Hoe doen jullie dat bij een jong kindje?
(Natuurlijk moet ze een handje geven, maar je weet nooit...)
EDIT: Bij bandjes ben ik bang dat ze die kwijt speelt.
Hoe doen jullie dat bij een jong kindje?
(Natuurlijk moet ze een handje geven, maar je weet nooit...)
EDIT: Bij bandjes ben ik bang dat ze die kwijt speelt.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Kindje 'merken'
Ik heb hier weleens gelezen dat moeders hun telefoonnummer en naam met stift op de arm van hun kind schrijven. Weer hebben voor R en tag ketting (zo'n legerplaatje met naam, adres en telefoonnummers).
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ja, dat heb ik ook gelezen, maar gaan de mensen of het personeel die haar vinden als wij haar kwijt zijn dat wel zien? Of daar naar kijken?
Slakje- Ratel
Heeft ze in haar jas geen label waar naam en telefoonnummer in kan zetten. Dat zou het eerste zijn waar ik naar zou kijken.
Op de arm schrijven is in de zomer of op het strand een goede maar mijn zoon zou hemel en aarde bewegen zolang ze maar niet aan z'n arm komen om te kijken of er een nummer op staat...
Op de arm schrijven is in de zomer of op het strand een goede maar mijn zoon zou hemel en aarde bewegen zolang ze maar niet aan z'n arm komen om te kijken of er een nummer op staat...
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ik kan misschien een shirtje met flockfolie versieren met mijn telefoonnummer :'')
Slakje- Ratel
Ik denk dat mensen eerder op een arm gaan zoeken (naar een armbandje met telefoonnummer) dan dat ze haar jas gaan uittrekken en op haar shirtje gaan kijken, hoor
Gast- Gast
Ik zal het anders zowel op haar arm als in haar kleding schrijven.
Slakje- Ratel
Hier hebben ze een rubber armbandje met mijn nummer. C.iske weet ook dat wanneer hij mij kwijtraakt, hij naar een mevrouw moet gaan en vragen of ze het nummer wil bellen. Maar daar is L. nog te klein voor.
Op zich blijven ze best goed zitten.
Op zich blijven ze best goed zitten.
Gast- Gast
Desnoods doe je om allebei haar polsen zo'n bandje. Lijkt me sterk dat ze ze allebei kwijt maakt.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
welke bandjes/kettingen hebben jullie, waar hebben jullie die besteld (ik heb inmiddels ook al dromen over dat onze zoon zoek raakt in Frankrijk op vakantie)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Hier heeft S. ook een armbandje om als we een dagje weg zijn. Ik heb ze toen gekocht bij de Prenatal. Zitten er 6 in een zakje.
http://www.prenatal.nl/shop/Holland-Unpublished-Category-Pull-uitlopend/Prenatal-Polsbandjes-6st.-zomer-89148.htm?id=89148
http://www.prenatal.nl/shop/Holland-Unpublished-Category-Pull-uitlopend/Prenatal-Polsbandjes-6st.-zomer-89148.htm?id=89148
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Die van prenatal hadden wij ook en die krijgt ze echt niet af die moet je kapot knippen... Alleen door zonnebrand smeren moesten we ze zomers wel dagelijks wisselen maar ik vind Ze erg fijn (a. Helaas wat minder
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb deze voor de kids:Floor schreef:welke bandjes/kettingen hebben jullie, waar hebben jullie die besteld (ik heb inmiddels ook al dromen over dat onze zoon zoek raakt in Frankrijk op vakantie)
http://helpid4kids.nl/
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
BABY NIET KWIJTGERAAKT! Woehoew! Ze vond de nummers op haar hand heel erg interessant :'')
Slakje- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» Make-up (merken) tip topic
» welke merken snacks
» Leuke merken meisjeskleding?
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» Make-up (merken) tip topic
» welke merken snacks
» Leuke merken meisjeskleding?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: