Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..

+16
Tania
Spring
Juul
Sorella
VanillaRose
loura
BJA
Summerlovin
Raindrop
Tsjip
SoGood
Sweety
Suus
Bimbam
Tiana
Paper Crown
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..  Empty Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..

Bericht  Paper Crown wo 17 aug 2011 - 1:29

In de herfst.. de herst is mijn favorite seizoen.. en dan niet de pleurisherfst regen hoor.. maar dit:
Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..  Beukenlaan_herfst

Lekker die hersftzon en dat het al een beetje frisjes wordt buiten.. heerlijk!!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..  Empty Re: Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..

Bericht  Tiana wo 17 aug 2011 - 1:31

Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..  1242855416Prc9un3
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..  Empty Re: Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..

Bericht  Bimbam wo 17 aug 2011 - 1:32

Ik kan je foto niet zien CKC. Ik heb nog geen zin in de herfst, ook niet in dat mooie herfstweer wat jij bedoelt. Heb liever nog een paar weekjes echt zomer.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Suus wo 17 aug 2011 - 1:34

Dat plaatje van SG ziet er wel heel mooi uit I love you
Die van CKC kan ik helaas niet zien...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sweety wo 17 aug 2011 - 1:35

Ik kan je foto ook niet zien CKC. Ik vind de herfst niet erg maar juist die regen. Vooral als het heel hard regent dan vind ik er niks aan :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SoGood wo 17 aug 2011 - 1:37

Iedereen verklaart me voor gek, maar ik kijk ook heel erg uit naar de herfst. Ik ben mijn zomerkledingbeu en de zomer was sowieso al niet zo boeiend. Ik moet toch werken. Mijn lievelings herfstdag is een frisse maar zonnige dag. Meestal krijg ik dit weer ook op mijn verjaardag. smile

Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..  Herfst
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Paper Crown wo 17 aug 2011 - 1:40

Sogood schreef:Iedereen verklaart me voor gek, maar ik kijk ook heel erg uit naar de herfst. Ik ben mijn zomerkledingbeu en de zomer was sowieso al niet zo boeiend. Ik moet toch werken. Mijn lievelings herfstdag is een frisse maar zonnige dag. Meestal krijg ik dit weer ook op mijn verjaardag. smile

JA!! Dat is dus ook echt heerlijk.. Lekker sjaal om en uggs aan.. heerlijk een wandeling maken en opwarmen aan de warme chocomel...
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Tsjip wo 17 aug 2011 - 1:44

Ja de herfst! Ik heb er ook wel weer zin in. Inderdaad het heerlijke weer wat jullie beschrijven, nieuwe kleren aan, vroeg donker dus de gordijnen dicht, kaarsjes aan. Daar heb ik ook wel weer zin in. Dat komt ook vooral omdat de zomer toch ruk was en de scholen hier alweer zijn begonnen. En die warme dagen die er nu nog aankomen hoeven van mij eigenlijk ook niet meer Embarassed

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Raindrop wo 17 aug 2011 - 1:53

Ik hou sowieso niet zo van warm weer dus ik zie zeker uit naar de herfst. Ik vind dat ook veel knusser en gezelliger! Net als de winter.
Oeh en ik heb ook zin om laarzen etc. te dragen Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Raindrop wo 17 aug 2011 - 1:55

Tsjip schreef:Ja de herfst! Ik heb er ook wel weer zin in. Inderdaad het heerlijke weer wat jullie beschrijven, nieuwe kleren aan, vroeg donker dus de gordijnen dicht, kaarsjes aan. Daar heb ik ook wel weer zin in. Dat komt ook vooral omdat de zomer toch ruk was en de scholen hier alweer zijn begonnen. En die warme dagen die er nu nog aankomen hoeven van mij eigenlijk ook niet meer Embarassed

Oh ja en dan heerlijk op de bank film kijken met een dekentje en warme chocolademelk I love you
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Summerlovin wo 17 aug 2011 - 1:56

Ik heb ook altijd zin in de herfst maar dan wel na een lekkere zomer, en niet zo'n zomer als deze.
Maar mijn favoriete seizoen is toch wel de lente!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 2:11

Ik heb niet echt een hekel aan bepaalde seizoenen, vind ze alle 4 wel wat hebben, en inderdaad, een mooie herfstdag is heerlijk! Wat dat betreft hoop ik dat we een prachtige herfst krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 2:13

I love de herfst !!! En vooral als het rond de 10 graden is, jas aan, zonnetje erbij dat schijnt in het bos door de mooie verkleurde bladeren van de bomen !!

Dan kan ik uren wandelen in het bos !!! Heerlijk.

Oh en ik ben jarig in de herfst haha.

Gast
Gast

Bericht  BJA wo 17 aug 2011 - 2:17

Jaah! De herfst is ook mijn favo seizoen.
Vind het leuk om dan te gaan shoppen voor nieuwe outfits.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Tsjip wo 17 aug 2011 - 2:17

Snowflake schreef:
Tsjip schreef:Ja de herfst! Ik heb er ook wel weer zin in. Inderdaad het heerlijke weer wat jullie beschrijven, nieuwe kleren aan, vroeg donker dus de gordijnen dicht, kaarsjes aan. Daar heb ik ook wel weer zin in. Dat komt ook vooral omdat de zomer toch ruk was en de scholen hier alweer zijn begonnen. En die warme dagen die er nu nog aankomen hoeven van mij eigenlijk ook niet meer Embarassed

Oh ja en dan heerlijk op de bank film kijken met een dekentje en warme chocolademelk I love you

Oooh ja op de bank zitten met een dekentje en warme chocolademelk was ik nog vergeten Very Happy Hoort er ook helemaal bij!

En lekker naar het bos en daar door de bladeren slenteren terwijl het al wat frisser is. Ook heerlijk!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  loura wo 17 aug 2011 - 3:17

Geef mij ook de herfst maar hoor! Veel leukere kleding Very Happy en mooi ook de bladeren en de geuren buiten en paddestoelen enzo Very Happy alleen geen wind en regen graag nerd
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  VanillaRose wo 17 aug 2011 - 3:40

Ook ik ben fan van de herfst, lekker door het bos slenteren en dan van die mooie kleuren aan de bomen. Lekker met je nieuwe jas en laarzen aan haha. Hou sowieso niet van warmte, en moet toch werken dus heb er niet veel aan nu.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 4:24

En dan mag ik legaal mijn herfst storm thee drinken haha! I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 4:28

Dan ben ik jarig Very Happy
Ik vind elk seizoen zijn charme hebben, vind de afwisseling leuk. Aan het eind van de zomer, heb ik zin in de herfst/winter. Maar naar een paar weken kou, geniet ik optimaal van het lentezonnetje!

Gast
Gast

Bericht  Tiana wo 17 aug 2011 - 4:45

Pippa schreef:En dan mag ik legaal mijn herfst storm thee drinken haha! I love you

Mag altijd, want die is lekker Very Happy
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Sorella wo 17 aug 2011 - 4:48

De herfst is ook mijn favoriete seizoen, gevolgd door de lente. Ik krijg dan altijd zin om met m'n laarzen door de blaadjes te stampen enzo, net als vroeger!! Mijn stal staat ook naast een heel groot park, niks heerlijkers dan op de rug van je paard door het park rijden met al z'n prachtige kleuren!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Juul wo 17 aug 2011 - 5:21

2CKC2 schreef:
Sogood schreef:Iedereen verklaart me voor gek, maar ik kijk ook heel erg uit naar de herfst. Ik ben mijn zomerkledingbeu en de zomer was sowieso al niet zo boeiend. Ik moet toch werken. Mijn lievelings herfstdag is een frisse maar zonnige dag. Meestal krijg ik dit weer ook op mijn verjaardag. smile

JA!! Dat is dus ook echt heerlijk.. Lekker sjaal om en uggs aan.. heerlijk een wandeling maken en opwarmen aan de warme chocomel...
+1!!!
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 6:59

En vanwege die mooie plaatjes gaan vriend en ik in oktober trouwen!! I love you

Gast
Gast

Bericht  Spring wo 17 aug 2011 - 8:26

Het is hier zowat al herfst af en toe. Zelfs de paddestoelen zijn er al...
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Tania wo 17 aug 2011 - 8:27

Youandi schreef:En vanwege die mooie plaatjes gaan vriend en ik in oktober trouwen!! I love you

Wij zijn ook in oktober getrouwd en we hebben echt hele mooie foto's kunnen maken in het bos!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: