Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..
+16
Tania
Spring
Juul
Sorella
VanillaRose
loura
BJA
Summerlovin
Raindrop
Tsjip
SoGood
Sweety
Suus
Bimbam
Tiana
Paper Crown
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..
In de herfst.. de herst is mijn favorite seizoen.. en dan niet de pleurisherfst regen hoor.. maar dit:
Lekker die hersftzon en dat het al een beetje frisjes wordt buiten.. heerlijk!!!
Lekker die hersftzon en dat het al een beetje frisjes wordt buiten.. heerlijk!!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..
Ik kan je foto niet zien CKC. Ik heb nog geen zin in de herfst, ook niet in dat mooie herfstweer wat jij bedoelt. Heb liever nog een paar weekjes echt zomer.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Dat plaatje van SG ziet er wel heel mooi uit
Die van CKC kan ik helaas niet zien...
Die van CKC kan ik helaas niet zien...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan je foto ook niet zien CKC. Ik vind de herfst niet erg maar juist die regen. Vooral als het heel hard regent dan vind ik er niks aan
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Iedereen verklaart me voor gek, maar ik kijk ook heel erg uit naar de herfst. Ik ben mijn zomerkledingbeu en de zomer was sowieso al niet zo boeiend. Ik moet toch werken. Mijn lievelings herfstdag is een frisse maar zonnige dag. Meestal krijg ik dit weer ook op mijn verjaardag.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Iedereen verklaart me voor gek, maar ik kijk ook heel erg uit naar de herfst. Ik ben mijn zomerkledingbeu en de zomer was sowieso al niet zo boeiend. Ik moet toch werken. Mijn lievelings herfstdag is een frisse maar zonnige dag. Meestal krijg ik dit weer ook op mijn verjaardag.
JA!! Dat is dus ook echt heerlijk.. Lekker sjaal om en uggs aan.. heerlijk een wandeling maken en opwarmen aan de warme chocomel...
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja de herfst! Ik heb er ook wel weer zin in. Inderdaad het heerlijke weer wat jullie beschrijven, nieuwe kleren aan, vroeg donker dus de gordijnen dicht, kaarsjes aan. Daar heb ik ook wel weer zin in. Dat komt ook vooral omdat de zomer toch ruk was en de scholen hier alweer zijn begonnen. En die warme dagen die er nu nog aankomen hoeven van mij eigenlijk ook niet meer
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik hou sowieso niet zo van warm weer dus ik zie zeker uit naar de herfst. Ik vind dat ook veel knusser en gezelliger! Net als de winter.
Oeh en ik heb ook zin om laarzen etc. te dragen
Oeh en ik heb ook zin om laarzen etc. te dragen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Tsjip schreef:Ja de herfst! Ik heb er ook wel weer zin in. Inderdaad het heerlijke weer wat jullie beschrijven, nieuwe kleren aan, vroeg donker dus de gordijnen dicht, kaarsjes aan. Daar heb ik ook wel weer zin in. Dat komt ook vooral omdat de zomer toch ruk was en de scholen hier alweer zijn begonnen. En die warme dagen die er nu nog aankomen hoeven van mij eigenlijk ook niet meer
Oh ja en dan heerlijk op de bank film kijken met een dekentje en warme chocolademelk
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb ook altijd zin in de herfst maar dan wel na een lekkere zomer, en niet zo'n zomer als deze.
Maar mijn favoriete seizoen is toch wel de lente!
Maar mijn favoriete seizoen is toch wel de lente!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik heb niet echt een hekel aan bepaalde seizoenen, vind ze alle 4 wel wat hebben, en inderdaad, een mooie herfstdag is heerlijk! Wat dat betreft hoop ik dat we een prachtige herfst krijgen.
Gast- Gast
I love de herfst !!! En vooral als het rond de 10 graden is, jas aan, zonnetje erbij dat schijnt in het bos door de mooie verkleurde bladeren van de bomen !!
Dan kan ik uren wandelen in het bos !!! Heerlijk.
Oh en ik ben jarig in de herfst haha.
Dan kan ik uren wandelen in het bos !!! Heerlijk.
Oh en ik ben jarig in de herfst haha.
Gast- Gast
Jaah! De herfst is ook mijn favo seizoen.
Vind het leuk om dan te gaan shoppen voor nieuwe outfits.
Vind het leuk om dan te gaan shoppen voor nieuwe outfits.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Snowflake schreef:Tsjip schreef:Ja de herfst! Ik heb er ook wel weer zin in. Inderdaad het heerlijke weer wat jullie beschrijven, nieuwe kleren aan, vroeg donker dus de gordijnen dicht, kaarsjes aan. Daar heb ik ook wel weer zin in. Dat komt ook vooral omdat de zomer toch ruk was en de scholen hier alweer zijn begonnen. En die warme dagen die er nu nog aankomen hoeven van mij eigenlijk ook niet meer
Oh ja en dan heerlijk op de bank film kijken met een dekentje en warme chocolademelk
Oooh ja op de bank zitten met een dekentje en warme chocolademelk was ik nog vergeten Hoort er ook helemaal bij!
En lekker naar het bos en daar door de bladeren slenteren terwijl het al wat frisser is. Ook heerlijk!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Geef mij ook de herfst maar hoor! Veel leukere kleding en mooi ook de bladeren en de geuren buiten en paddestoelen enzo alleen geen wind en regen graag
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ook ik ben fan van de herfst, lekker door het bos slenteren en dan van die mooie kleuren aan de bomen. Lekker met je nieuwe jas en laarzen aan haha. Hou sowieso niet van warmte, en moet toch werken dus heb er niet veel aan nu.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
En dan mag ik legaal mijn herfst storm thee drinken haha!
Gast- Gast
Dan ben ik jarig
Ik vind elk seizoen zijn charme hebben, vind de afwisseling leuk. Aan het eind van de zomer, heb ik zin in de herfst/winter. Maar naar een paar weken kou, geniet ik optimaal van het lentezonnetje!
Ik vind elk seizoen zijn charme hebben, vind de afwisseling leuk. Aan het eind van de zomer, heb ik zin in de herfst/winter. Maar naar een paar weken kou, geniet ik optimaal van het lentezonnetje!
Gast- Gast
Pippa schreef:En dan mag ik legaal mijn herfst storm thee drinken haha!
Mag altijd, want die is lekker
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
De herfst is ook mijn favoriete seizoen, gevolgd door de lente. Ik krijg dan altijd zin om met m'n laarzen door de blaadjes te stampen enzo, net als vroeger!! Mijn stal staat ook naast een heel groot park, niks heerlijkers dan op de rug van je paard door het park rijden met al z'n prachtige kleuren!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
+1!!!2CKC2 schreef:Sogood schreef:Iedereen verklaart me voor gek, maar ik kijk ook heel erg uit naar de herfst. Ik ben mijn zomerkledingbeu en de zomer was sowieso al niet zo boeiend. Ik moet toch werken. Mijn lievelings herfstdag is een frisse maar zonnige dag. Meestal krijg ik dit weer ook op mijn verjaardag.
JA!! Dat is dus ook echt heerlijk.. Lekker sjaal om en uggs aan.. heerlijk een wandeling maken en opwarmen aan de warme chocomel...
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
En vanwege die mooie plaatjes gaan vriend en ik in oktober trouwen!!
Gast- Gast
Het is hier zowat al herfst af en toe. Zelfs de paddestoelen zijn er al...
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Youandi schreef:En vanwege die mooie plaatjes gaan vriend en ik in oktober trouwen!!
Wij zijn ook in oktober getrouwd en we hebben echt hele mooie foto's kunnen maken in het bos!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Opeens doe je het gewoon...
» Opeens 600euro betalen?
» Vraag ik me opeens af...?
» Opeens bult in nek
» What's App -> Opeens betaald account
» Opeens 600euro betalen?