Hoe sorteert je speelgoed/bepaal je wat er weg mag?
+2
Schism
studiebol
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe sorteert je speelgoed/bepaal je wat er weg mag?
De dames hebben aardig wat speelgoed, nu heb ik alles in verschillende bakken zitten en elke keer pak ik een andere bak voor ze dus ze spelen wel met ongeveer alles.
Maar voor sommige dingen vind ik ze gewoon te groot, zit nog echt babyspeelgoed bij, maar ja elke keer als ze het dan weer zien spelen ze er ook nog wel weer mee. Ik ben normaal wel goed in spullen opruimen en weg doen maar nu vind ik het lastig.
Hoe pakken jullie dat aan?
Maar voor sommige dingen vind ik ze gewoon te groot, zit nog echt babyspeelgoed bij, maar ja elke keer als ze het dan weer zien spelen ze er ook nog wel weer mee. Ik ben normaal wel goed in spullen opruimen en weg doen maar nu vind ik het lastig.
Hoe pakken jullie dat aan?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe sorteert je speelgoed/bepaal je wat er weg mag?
Waar hij mee speelt laat ik liggen, waar ie niet naar omkijkt gaat helemaal weg of leg ik een tijdje weg om later nog eens te proberen
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
De oudste speelt hier ook nog wel eens graag met het echte babyspeelgoed van haar zusje, maar ik heb onlangs wel flink opgeruimd. Het mooie, duurzame speelgoed (Duplo, Playmobil, keukentje, poppen, enz.) en de dingen waar ze echt veel mee spelen, bewaar ik. Kleinere prullaria is leuk voor even, maar verdwijnt meestal snel onderin een bak. Ook zijn er dingen waar ik haar echt nooit mee zag spelen of die ze in veelvoud had. Dat heb ik allemaal weggezet en nog een week of 3 laten staan. Alles waar ze na die tijd nog steeds niet om gevraagd had en dus ook niet miste, heb ik weggedaan. Ik denk dat ik het zo wel heb kunnen halveren!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Om de zoveel weken mik ik alle prularia weg die onderin de bakken liggen. Dat zijn dan vaak van die flut dingen die in een surprise ei zitten, of van die dingetjes die ze wel cadeau krijgen als er iemand op school trakteert.
Nu zijn mijn kinderen al wat ouder, en wat stabieler in het speelgoed. Dus dan gooi je niet zo snel meer iets weg, omdat ze er vaker mee spelen of langer gebruiken.
Nu zijn mijn kinderen al wat ouder, en wat stabieler in het speelgoed. Dus dan gooi je niet zo snel meer iets weg, omdat ze er vaker mee spelen of langer gebruiken.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Louise heeft 1 kleine bak speelgoed en dan nog wel een hoop knuffels, boekjes en 2 boerderijen. We vinden het veel te veel. Ik ga 1 boerderij op haar kamer zetten deze week en de halve bak ook. Ik gooi nog niets weg met de tweede op komst.
Ik verbaas mi er trouwens echt vaak over hoeveel speelgoed kindjes van Louise haar leeftijd hebben!
Ik verbaas mi er trouwens echt vaak over hoeveel speelgoed kindjes van Louise haar leeftijd hebben!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
ik ruim gewoon op. Babyspeelgoed gaat gewoon weg.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: