Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

speelgoed

+5
SarahKey
Lonely Goatherd
Aimee
Floor
Slakje
9 plaatsers

Ga naar beneden

speelgoed Empty speelgoed

Bericht  Slakje ma 13 aug 2012 - 23:30

hoeveel speelgoed heeft jouw kindje?
en waarmee speelt hij/zij het liefst?
Louise heeft.enkel knuffels en dat loopding. Op de creche speelt ze veel met blokken etc. dus ik.wilde.deze.ochtend blokken gaan.kopen, maar.er was.zoveel babyspeelgoed! Gewone blokken vond ik niet en tussen de rest kon ik niet kiezen.


(sorry voor het verkapte typen, zit op mijn gsm)
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Floor ma 13 aug 2012 - 23:44

Hij speelt het meest met ballen en alles wat herrie maakt (waar bijv. een belletje in zit). Ook speelt hij veel met z'n loopwagen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Aimee di 14 aug 2012 - 0:35

dit herrieding is favoriet:
speelgoed 575478_a_web
Verder zijn knisperboekjes ook nog steeds leuk, en van die plastic sleutels (waar onze generatie vroeger ook mee gespeeld heeft), de kat vind hij ook erg leuk om mee te spelen, en hij kan zich ook goed vermaken met plastic bekers en oud papier(scheuren)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Lonely Goatherd di 14 aug 2012 - 0:39

Niet zo veel, knuffels, rammelaars en boekjes. Hij heeft niet echt voorkeuren, als ik 'm een pannenlap in handen geef is ie er ook een hele tijd mee zoet.Very Happy Heb laatst ook zoiets voor hem gekocht, nu hij steeds beter gaat zitten denk ik dat ie dit ook wel leuk gaat vinden:

speelgoed 12_0080419013800000_pro_flt_frt_01_1108_1528_71799

En wil nog kijken voor zoiets voor aan de box:

speelgoed Activiteiten%20bord%20primi%20passiejpg_320
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:07

A heeft een paar rammelaars en van die knisperdingen.
Verder hebben we ook het houten activity board dat LG laat zien. Die is echt heel leuk en A. speelt er heel erg veel mee.

En hij speelt met het speelgoed van zijn zus. Dat wil zeggen: Draaien aan de wielen van de buggy en de Little People poppetjes in zijn mond stoppen Very Happy Oh en rijden met de Duplo auto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  SarahKey di 14 aug 2012 - 1:36

Ik probeer zoveel mogelijk speelgoed te geven zonder geluid etc. Al is er 1 ding bij wat hij prachtig vind en daar zit wel geluid in. Verder speelt hij met knisperdingen, nijntje bal, rammelaars, boekjes, knuffeltjes, foammat en hij vind het leuk om de hele stapel spuugdoekjes overhoop te halen Laughing Dus die heb ik maar uit de box gehaald, voorheen lagen ze in een hoekje van de box, ze liggen er niet meer veilig.

Dat houten ding hierboven lijkt me ook erg gaaf! Zouden ze daar nog lang mee kunnen spelen? S is nu een half jaar geweest.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Star007 di 14 aug 2012 - 1:56

SarahKey schreef:Ik probeer zoveel mogelijk speelgoed te geven zonder geluid etc. Al is er 1 ding bij wat hij prachtig vind en daar zit wel geluid in. Verder speelt hij met knisperdingen, nijntje bal, rammelaars, boekjes, knuffeltjes, foammat en hij vind het leuk om de hele stapel spuugdoekjes overhoop te halen Laughing Dus die heb ik maar uit de box gehaald, voorheen lagen ze in een hoekje van de box, ze liggen er niet meer veilig.

Dat houten ding hierboven lijkt me ook erg gaaf! Zouden ze daar nog lang mee kunnen spelen? S is nu een half jaar geweest.

Waarom speelgoed zonder geluid? Dat vinden kindjes meestal juist leuk.



D. speelt vooral met haar plastic blokken, zo'n ring toren, plastic ballen die bij haar zwembadje horen, Sophie de Giraf ( al vanaf dat ze 2 maanden is, is ze favoriet haha) en met het activiteitenbord van haar loopwagentje.

speelgoed Images?q=tbn:ANd9GcSZW0cd7l76dnLWa3oQeWrcX_S9G9wXf8pHDQAmRtn5-mFSPzcR5zzM7Rph
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  SarahKey di 14 aug 2012 - 2:12

Star007 schreef:
SarahKey schreef:Ik probeer zoveel mogelijk speelgoed te geven zonder geluid etc. Al is er 1 ding bij wat hij prachtig vind en daar zit wel geluid in. Verder speelt hij met knisperdingen, nijntje bal, rammelaars, boekjes, knuffeltjes, foammat en hij vind het leuk om de hele stapel spuugdoekjes overhoop te halen Laughing Dus die heb ik maar uit de box gehaald, voorheen lagen ze in een hoekje van de box, ze liggen er niet meer veilig.

Dat houten ding hierboven lijkt me ook erg gaaf! Zouden ze daar nog lang mee kunnen spelen? S is nu een half jaar geweest.

Waarom speelgoed zonder geluid? Dat vinden kindjes meestal juist leuk.


Ik ben niet zo'n fan van plastic speelgoed met veel lawaai. Zal het dan zal ook niet voor mijn kind kopen. Wat we hebben aan lawaaidingen is gekregen en staat op zolder. (uitgezonderd een babygym met geluid en dan zo';n hanger voor aan de maxicosi)
Vind ander speelgoed voor nu nog mooi zat.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Star007 di 14 aug 2012 - 2:31

SarahKey schreef:
Star007 schreef:
SarahKey schreef:Ik probeer zoveel mogelijk speelgoed te geven zonder geluid etc. Al is er 1 ding bij wat hij prachtig vind en daar zit wel geluid in. Verder speelt hij met knisperdingen, nijntje bal, rammelaars, boekjes, knuffeltjes, foammat en hij vind het leuk om de hele stapel spuugdoekjes overhoop te halen Laughing Dus die heb ik maar uit de box gehaald, voorheen lagen ze in een hoekje van de box, ze liggen er niet meer veilig.

Dat houten ding hierboven lijkt me ook erg gaaf! Zouden ze daar nog lang mee kunnen spelen? S is nu een half jaar geweest.

Waarom speelgoed zonder geluid? Dat vinden kindjes meestal juist leuk.


Ik ben niet zo'n fan van plastic speelgoed met veel lawaai. Zal het dan zal ook niet voor mijn kind kopen. Wat we hebben aan lawaaidingen is gekregen en staat op zolder. (uitgezonderd een babygym met geluid en dan zo';n hanger voor aan de maxicosi)
Vind ander speelgoed voor nu nog mooi zat.

Maar het gaat er toch niet om of jij er fan van bent, gaat er toch om wat je kind leuk vindt? Maar geloof best dat hij gewoon tevreden is met zijn andere speelgoed, begrijp me niet verkeerd. Maar zie persoonlijk de ernst van plastic speelgoed met lawaai niet, aangezien mijn dochter daar echt van kan genieten.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  moepie di 14 aug 2012 - 2:35

slakje; misschien kun je voor duplo gaan? Hier hebben ze altijd wat aan, ook als ze straks wat ouder is.

ik weet niet meer zo goed wat favoriet was bij onze dochter toen. Ze vond van alles wel leuk. Dingetjes met geluid vooral natuurlijk!
Met een bal, blokjes, rammelaars, babygym, knisperboekjes etc kon ze zich goed vermaken
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 2:36

@ SarahKey: H. vind het nu nog leuk om met dat houten bord te spelen!
Voorheen hing het bij H. ook in de box. Zij heeft daar ook erg veel mee gespeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Lonely Goatherd di 14 aug 2012 - 2:55

Ik ben voor onze zoon ook niet zo voor speelgoed dat batterijen nodig heeft. Geluid mag best, hartstikke leuk zelfs, maar hij moet er wèl wat voor doen (rammelaar, xylofoon, trommel etc.). Niet dat je op één knopje drukt en er dan meteen een hele melodie komt of erger nog, dat het speelgoed gaat praten. En waarom niet? Ik vind het gewoon te veel en te sterke prikkels voor zo'n kleintje en niet nodig als hij ook van simpel speelgoed geniet.

Ik snap verder best de aantrekkingskracht van dat soort speelgoed hoor en hij zal er vast wel eens mee in aanraking komen, maar hier in huis voorlopig liever niet. En dat vinden sommigen dan misschien weer zielig... ieder z'n ding.speelgoed 561177
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  SarahKey di 14 aug 2012 - 3:09

Lonely Goatherd schreef:Ik ben voor onze zoon ook niet zo voor speelgoed dat batterijen nodig heeft. Geluid mag best, hartstikke leuk zelfs, maar hij moet er wèl wat voor doen (rammelaar, xylofoon, trommel etc.). Niet dat je op één knopje drukt en er dan meteen een hele melodie komt of erger nog, dat het speelgoed gaat praten. En waarom niet? Ik vind het gewoon te veel en te sterke prikkels voor zo'n kleintje en niet nodig als hij ook van simpel speelgoed geniet.

Ik snap verder best de aantrekkingskracht van dat soort speelgoed hoor en hij zal er vast wel eens mee in aanraking komen, maar hier in huis voorlopig liever niet. En dat vinden sommigen dan misschien weer zielig... ieder z'n ding.speelgoed 561177

Jij beschrijft het zoals ik er ook zo over denk.

En mijn zoon is net 6 maand, hoeft niet meteen beladen te worden met speelgoed met geluid oid. Hij vind het simpele speelgoed nu nog goed. Hij vermaakt zich prima in de box met alleen speelgoed wat knispert en als hij geluid wil dan ramt hij wel ergens mee tegen de spijlen. Wink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Fearie di 14 aug 2012 - 7:19

Als ik hier in de box kijken, liggen er 4 knuffels waar eigenlijk niet naar om wordt gekeken. Een rammelaar, tol en puzzel. In zijn speellade ligt nog een bal, bierviltjes en wat andere lawaai speelgoed.
D. vindt de bierviltjes, de LP's van mijn vriend en de motor van mijn vriend het leukst. Kortom, al het speelgoed van papa waar hij niet aan mag komen.

Slakje, als ik jou was zou ik voor wat simpel speelgoed gaat. Een blokkenvorm, zo'n stapeltoren en misschien wat duplo. Je hebt genoeg leuks smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Fiebje di 14 aug 2012 - 7:26

Hier zijn op dit mOment favoriet:
- looptractor
- stapelbekertjes, hoj vindt het leuk om ze inelkaar te stoppen en ermee op de tafel of vloer te rammen.
- houten puzzel.
- vormenstoof.

Maar zoals fearie al aangeeft hebben wij ook hier in huis dingen die hij nog veel mooier vindt maar waar hij niet aan mag zitten: wijnrek in de keuken, tijdschriften, eten voor de katten, draaistoelen en onze kitten.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  SarahKey di 14 aug 2012 - 7:47

Watermeloen schreef:@ SarahKey: H. vind het nu nog leuk om met dat houten bord te spelen!
Voorheen hing het bij H. ook in de box. Zij heeft daar ook erg veel mee gespeeld.

Klinkt wel goed. Hmmm Very Happy
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Slakje di 14 aug 2012 - 21:17

Op die pakken van Duplo stond dat ze minstens 36 maanden zijn, dus weet niet zeker of het al wel mag :p
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Fiebje di 14 aug 2012 - 21:40

Slakje schreef:Op die pakken van Duplo stond dat ze minstens 36 maanden zijn, dus weet niet zeker of het al wel mag :p

Jawel hoor, hier speelt hij er ook al mee.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Slakje di 14 aug 2012 - 21:42

Dan ga ik morgen duploblokken halen.

Ze is nu met lepels en bekertjes aan het spelen. Toch al een halfuur lang een succes.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed Empty Re: speelgoed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum