Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veel speelgoed

5 plaatsers

Ga naar beneden

Veel speelgoed Empty Veel speelgoed

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 3:11

Het is weer bijna Sinterklaas en kersttijd, dus mijn dochter zal weer verwend worden met speelgoed en we hebben al zoveel speelgoed. Waar laten jullie al het speelgoed? Wisselen jullie het speelgoed ook eens in de zoveel tijd om? Hebben jullie kinderen ook speelgoed op hun eigen kamer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel speelgoed Empty Re: Veel speelgoed

Bericht  silly-one do 24 nov 2011 - 3:12

Ik heb zelf geen kinderen, maar mijn zus die heeft bij de oudste wat op zijn eigen kamer staan waar de jongste nog te klein voor is. Verder heeft ze een deel op zolder staan en dat wisselt ze één keer in de zoveel tijd zodat het iedere keer 'nieuw' blijft.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel speelgoed Empty Re: Veel speelgoed

Bericht  sheila123 do 24 nov 2011 - 3:14

Hier is het af en toe net de Intertoys in huis haha en overal ligt of staat eigenlijk wat Embarassed Ik heb niet zo'n grote woonkamer en ook ben een beetje een rommelkont haha. En de meiden hebben gewoon teveel. Ik heb op de zolder een zak staan waar de oudste nu te groot voor is of niks meer aan vind maar waar straks de jongste weer mee kan spelen en op hun kamer staat ook nog een bak. Ik probeer het af te wisselen en ik heb als regel als ze iets nieuw krijgen er daar iets anders voor 'weg' moet.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel speelgoed Empty Re: Veel speelgoed

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 3:20

Hier is het ook een speelgoedbende, haha! Het zit hier allemaal door elkaar, voor kleine kinderen en wat oudere, dus ik moet eigenlijk nodig eens alles gaan uitzoeken, en mooie manden aanschaffen ofzo. In elk hoekje staat wel wat.

Achja, als het maar schoon is in huis zullen we maar zeggen, rommel is niet anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel speelgoed Empty Re: Veel speelgoed

Bericht  Flower_L do 24 nov 2011 - 3:43

Wij hebben ook op alle drie verdiepingen iets staan. Beneden bak met duplo en nog wat kleine dingen + speelkleed. Op zijn kamer werkbankje + little people bus en wat kleine dingen. En op zolder speelhuis voor buiten en wat klein speelgoed. En ballen en boekjes liggen overal

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel speelgoed Empty Re: Veel speelgoed

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 4:25

Wij hebben een speelgoed kist en opbergdozen in de boekenkast, speelgoed waar hij niks meer mee doet gaat naar zolder.
Straks als zijn kamer af is komt daar ook wat speelgoed te staan.
Speelgoed uit de kist wissel ik om met wat er boven op staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel speelgoed Empty Re: Veel speelgoed

Bericht  Parisienne do 24 nov 2011 - 12:26

Wij hebben een speelgoed operbergmeubel van Ikea, met daarin zes grote bakken. Deze staat in de woonkamer, op een groot vloerkleed (speciaal voor N.). In een bak zit Duplo, in een andere keukenspulletjes, in een drie anderen allerlei losse dingen en dan nog een met Little People. Het LP huis en de LP boerderij staan op dat opbergmeubel. Overdag is 't een zooitje maar 's avonds, als N. net op bed ligt, ruim ik alles op. Ook staat haar box nog met daarin een mand met speelgoed. Boekjes staan in een kast in haar kamer en nog wat in ons dressoir in de woonkamer. Haar poppenbuggy staat ook nog in de woonkamer. Ik moet ook eens de 'babydingen' gaan uitzoeken en opbergen, dan komt er weer wat meer ruimte. Haar kamertje is erg klein, dus daar staat verder niks in qua speelgoed. Onze woonkamer is ook niet groot overigens, maar gelukkig staat er (nog) niks erg in de weg.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel speelgoed Empty Re: Veel speelgoed

Bericht  Lindsya vr 25 nov 2011 - 1:06

Mijn zoontje heeft veel speelgoed. Hij heeft een kist beneden in de woonkamer staan bij zijn tafel en stoel. Boven in zijn eigen kamer heeft die ook een schatkist en we hebben nog een extra slaapkamer, een soort speelkamer waar hij ook een schatkist heb staan en ik doe eens in de zoveel tijd de kisten allemaal verwisselen zo blijft het speelgoed in trek.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel speelgoed Empty Re: Veel speelgoed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum