Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speelgoed

+12
Famke
_Jet
Sjonno
sheila123
Susan
Bruintje Beer
Annemie
Liadan
Parisienne
RiLiJu
Teddyaapje
moepie
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Speelgoed Empty Speelgoed

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 1:57

Kopen jullie wel eens zomaar speelgoed voor jullie kinderen of alleen met speciale gelegenheden? Wat ik zie bij andere mensen altijd veel meer speelgoed als wat wij hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  moepie do 14 jul 2011 - 1:59

Als ik een keer wat leuks zie dan koop ik het soms, maar dit gebeurt niet vaak.
Wel als we op vakantie zijn of een dagje uit of zo, de laatste tijd kreeg ze dan wel wat.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 2:05



Met verjaardagen / sinterklaas / kerst / vakantie en zo nu en dan tussendoor ook nog wat neerkomt op ongeveer 1 x in de maand

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Teddyaapje do 14 jul 2011 - 2:05

Ik koop zo wel eens wat als ik iets tegenkom. Het zijn meestal wel goedkope dingetjes. Af en toe vind ik dat T. iets nieuws nodig heeft qua uitdaging, zoals een tijdje geleden een loopwagen (het ging me vooral om het muziekbord wat erbij zit). Zoiets koop ik dan meestal via mp.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  RiLiJu do 14 jul 2011 - 2:07

Ik koop af en toe tussendoor iets.
Als ik iets zie wat echt heel erg leuk is.
Maar ik merk dat we veel te veel speelgoed hebben.
Soms weet ze van gekkigheid niet meer waar ze mee moet spelen.
(Dan weet ik dat het weer tijd is om een berg naar zolder te gooien, haha)
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Parisienne do 14 jul 2011 - 2:33

Ik koop ook tussendoor iets, maar dat zijn dan ook vaak kleine dingetjes en niet duur. Groter speelgoed (poppenwagen, Little People, etc.) krijgt ze voor haar verjaardag of straks voor Sinterklaas en Kerst.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Liadan do 14 jul 2011 - 2:41

RiLiJu schreef:Ik koop af en toe tussendoor iets.
Als ik iets zie wat echt heel erg leuk is.
Maar ik merk dat we veel te veel speelgoed hebben.
Soms weet ze van gekkigheid niet meer waar ze mee moet spelen.
(Dan weet ik dat het weer tijd is om een berg naar zolder te gooien, haha)
Hier hetzelfde en ook hier is het tijd om weer wat uit te zoeken en op zolder te zetten...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 2:43

Tot nu doe doe ik het redelijk als moeder Wink Ik heb zelf nog niet veel speelgoed voor S. gekocht en echt super veel speelgoed heeft hij (nog) niet. Hij speelt nu lekker met het speelgoed dat hij heeft en dat zijn echt niet van die dure dingen. Nu heeft hij bijv. gisteren een nieuwe vormenstoof van mij gehad van de Action voor 3 euro ! Is nu al een enorm succes ! Maargoed over 2 weken is hij jarig en dan zal er wel het een en andere aan speelgoed bijkomen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Annemie do 14 jul 2011 - 2:45

Wij hebben denk ik 2 keer speelgoed voor hem gekocht, 1 keer met sinterklaas en met zijn verjaardag, hij heeft al een hoop gekregen toen hij geboren werd en met sinterklaas en zijn verjaardag heeft hij een hoop gekregen van familie, dus wij hebben voorlopig wel genoeg.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 2:45

Parisienne schreef:Ik koop ook tussendoor iets, maar dat zijn dan ook vaak kleine dingetjes en niet duur. Groter speelgoed (poppenwagen, Little People, etc.) krijgt ze voor haar verjaardag of straks voor Sinterklaas en Kerst.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 2:47

Parisienne schreef:Ik koop ook tussendoor iets, maar dat zijn dan ook vaak kleine dingetjes en niet duur. Groter speelgoed (poppenwagen, Little People, etc.) krijgt ze voor haar verjaardag of straks voor Sinterklaas en Kerst.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 2:49

Zo af en toe kopen wij weleens iets tussendoor.
Maar dat zijn vaak kleine dingetjes.

Nu heb ik bijvoorbeeld een kleurboek meegenomen omdat ze zo met kleuren bezig is sinds vorige week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Bruintje Beer do 14 jul 2011 - 3:02

Nee eigenlijk koop ik niks tussendoor. Ze krijgt genoeg met sinterklaas, kerst en haar verjaardag
Ze heeft veel speelgoed en vooral nu de haar broertje is geboren krijgt zij ook vaak een kadootje van de kraamvisite dus ze heeft weer even genoeg. En ze is ook bijna jarig.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Susan do 14 jul 2011 - 3:43

Razz_ schreef:Tot nu doe doe ik het redelijk als moeder Wink Ik heb zelf nog niet veel speelgoed voor S. gekocht en echt super veel speelgoed heeft hij (nog) niet. Hij speelt nu lekker met het speelgoed dat hij heeft en dat zijn echt niet van die dure dingen. Nu heeft hij bijv. gisteren een nieuwe vormenstoof van mij gehad van de Action voor 3 euro ! Is nu al een enorm succes ! Maargoed over 2 weken is hij jarig en dan zal er wel het een en andere aan speelgoed bijkomen Wink

Sinds wanneer is dit een maatstaf van hoe goed je het doet als moeder?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  sheila123 do 14 jul 2011 - 3:46

Heel af en toe koop ik wel eens wat prul,bv bij de action. Puur dat ze dan even wat anders ziet. En weer wat nieuws heeft. Voor de rest alleen als ze jarig is en met sinterklaas. Hier word er voordat ze jarig is nog even flink geruimd zodat er weer plaats is voor nieuw speelgoed!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Sjonno do 14 jul 2011 - 4:34

Susan schreef:
Razz_ schreef:Tot nu doe doe ik het redelijk als moeder Wink Ik heb zelf nog niet veel speelgoed voor S. gekocht en echt super veel speelgoed heeft hij (nog) niet. Hij speelt nu lekker met het speelgoed dat hij heeft en dat zijn echt niet van die dure dingen. Nu heeft hij bijv. gisteren een nieuwe vormenstoof van mij gehad van de Action voor 3 euro ! Is nu al een enorm succes ! Maargoed over 2 weken is hij jarig en dan zal er wel het een en andere aan speelgoed bijkomen Wink

Sinds wanneer is dit een maatstaf van hoe goed je het doet als moeder?

Ook mijn gedachte!

Hier krijgen ze soms wat tussendoor...
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:48

Sjonno schreef:
Susan schreef:
Razz_ schreef:Tot nu doe doe ik het redelijk als moeder Wink Ik heb zelf nog niet veel speelgoed voor S. gekocht en echt super veel speelgoed heeft hij (nog) niet. Hij speelt nu lekker met het speelgoed dat hij heeft en dat zijn echt niet van die dure dingen. Nu heeft hij bijv. gisteren een nieuwe vormenstoof van mij gehad van de Action voor 3 euro ! Is nu al een enorm succes ! Maargoed over 2 weken is hij jarig en dan zal er wel het een en andere aan speelgoed bijkomen Wink

Sinds wanneer is dit een maatstaf van hoe goed je het doet als moeder?

Ook mijn gedachte!

Hier krijgen ze soms wat tussendoor...

Ik denk dat dat niet zo bedoeld is, Razz kennende...
Meer in de trant van: Ik had verwacht dat ik als moeder zijnde mijn zoon meer zou verwennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  _Jet do 14 jul 2011 - 4:51

Dromertje schreef:
Parisienne schreef:Ik koop ook tussendoor iets, maar dat zijn dan ook vaak kleine dingetjes en niet duur. Groter speelgoed (poppenwagen, Little People, etc.) krijgt ze voor haar verjaardag of straks voor Sinterklaas en Kerst.

+1

+ nog 1
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 6:16

Ja, ik koop wel regelmatig iets tussendoor. Vooral speelgoed wat ik zelf erg leuk vind Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Famke do 14 jul 2011 - 7:56

Parisienne schreef:Ik koop ook tussendoor iets, maar dat zijn dan ook vaak kleine dingetjes en niet duur. Groter speelgoed (poppenwagen, Little People, etc.) krijgt ze voor haar verjaardag of straks voor Sinterklaas en Kerst.

+1. Als ik kleine dingetjes tussendoor koop dat zijn het bijv. wat knutsel spulletjes of een kleurboek.
Maar momenteel zitten wij nog volop in de kraamvisite en iedereen neemt ook wat voor de oudste mee (ik heb 5 emmers stoepkrijt!) dus momenteel komen we er in om.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Liadan do 14 jul 2011 - 8:04

Famke schreef:
Parisienne schreef:Ik koop ook tussendoor iets, maar dat zijn dan ook vaak kleine dingetjes en niet duur. Groter speelgoed (poppenwagen, Little People, etc.) krijgt ze voor haar verjaardag of straks voor Sinterklaas en Kerst.

+1. Als ik kleine dingetjes tussendoor koop dat zijn het bijv. wat knutsel spulletjes of een kleurboek.
Maar momenteel zitten wij nog volop in de kraamvisite en iedereen neemt ook wat voor de oudste mee (ik heb 5 emmers stoepkrijt!) dus momenteel komen we er in om.

Haha, herkenbaar Laughing .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:09

Hazeltje schreef:
Sjonno schreef:
Susan schreef:
Razz_ schreef:Tot nu doe doe ik het redelijk als moeder Wink Ik heb zelf nog niet veel speelgoed voor S. gekocht en echt super veel speelgoed heeft hij (nog) niet. Hij speelt nu lekker met het speelgoed dat hij heeft en dat zijn echt niet van die dure dingen. Nu heeft hij bijv. gisteren een nieuwe vormenstoof van mij gehad van de Action voor 3 euro ! Is nu al een enorm succes ! Maargoed over 2 weken is hij jarig en dan zal er wel het een en andere aan speelgoed bijkomen Wink

Sinds wanneer is dit een maatstaf van hoe goed je het doet als moeder?

Ook mijn gedachte!

Hier krijgen ze soms wat tussendoor...

Ik denk dat dat niet zo bedoeld is, Razz kennende...
Meer in de trant van: Ik had verwacht dat ik als moeder zijnde mijn zoon meer zou verwennen.

?? Ik bedoel het idd zoals Hazeltje het omschrijft. Ik zie vaak hele leuke dingen voor S. maar ik hou me gewoon in. Anders lijkt het hier binnen no time op een speelgoedwinkel Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  LMCurious do 14 jul 2011 - 8:16

Ik koop wel eens wat tussendoor maar dan vooral leerzame dingen of knutselspul. Joris is van 27 nov, en dan volgen meteen de feestdagen. Dus ik merkte op een gegeven moment toch wel dat er dan een half jaar later wel eens iets nieuws mocht komen. Maar dan zijn het kleine dingen, zoals laatst een grotere/zwaardere voetbal bijvoorbeeld. Hij heeft de eerste 2 jaar veel boeken gehad elke keer. Vooral omdat ik wel eens wat anders wilde voorlezen Wink En knutselspullen omdat hij het leuk vind, en ik vind het leuk om dan met verjaardagen enzo steeds wat anders te maken met hem. Maar ook dat hoeft niet duur te zijn. Of dat hij het leuk vond om te kleuren, en ik toentertijd nog geen potlood in huis had voor hem. laughcry Dan krijgt hij wel eens iets tussendoor. Ohw ja, en hij heeft tussen 1,5 en 2 jaar een paar puzzels gehad, die had hij ook geen een, en vond ik ook goed voor zijn ontwikkeling.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Printje do 14 jul 2011 - 9:01

Ik koop ook weleens iets tussendoor, meestal idd een kleinigheidje of iets dat echt is afgeprijsd maar laatst zagen we een loopauto van Little Tikes die we al erg lang voor hem wilde en die was afgeprijsd die heb ik wel voor hem gekocht.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 9:10

Niettes, dat had zijn papa gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed Empty Re: Speelgoed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum