Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Last van BMR prik of toch wat anders?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Last van BMR prik of toch wat anders? Empty Last van BMR prik of toch wat anders?

Bericht  PiP zo 27 maa 2011 - 4:51

F heeft vorige week dinsdag(de 15e) haar prikjes gehad, ik ben gewaarschuwd dat ze met 5 dagen tot 10 dagen daar last van kon hebben. Dit konden rode vlekjes, hangerig en koorts zijn.
Nu had ze op dag 8 wel iets verhoging en dit houdt nu al een paar dagen aan, vanaf dag 9 was ze met periode`s sagerijnig, maar sinds gisteren is ze werkelijk stront ververlend :shock: .
En vandaag op dag 12 heeft ze vlekjes over haar hele lichaampje.
Ook zit ze steeds in haar mondje en aan haar oortjes.
Zal dit nogvan de BMR-prik zijn of iets anders? Of een combi....

Hoop dat het snel overgaat, niks is goed op het moment en ze huilt al als je haar aankijkt Rolling Eyes

We hebben afgelopen week ook mijn opa begraven en dacht eerst dat ze daardoor uit haar doen was, maar ik begin het me af te vragen...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last van BMR prik of toch wat anders? Empty Re: Last van BMR prik of toch wat anders?

Bericht  Susan zo 27 maa 2011 - 4:59

Ik denk dat de kans wel groot is dat het door de BMR-prik komt, maar met vlekjes en verhoging of koorts zou ik toch altijd even bellen voor de zekerheid.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last van BMR prik of toch wat anders? Empty Re: Last van BMR prik of toch wat anders?

Bericht  LeeuwLeeuw zo 27 maa 2011 - 6:53

Hier voor het grootste deel herkenbaar en ook 6 dagen na de BMR-prik.
Ze gaven hier aan dat de reactie tussen de 5 en 15 dagen kan komen, alleen ook hier geen hangerigheid, mopperen enz. genoemd.
Ik hoop hier in ieder geval ook dat het snel ten einde is.

LeeuwLeeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last van BMR prik of toch wat anders? Empty Re: Last van BMR prik of toch wat anders?

Bericht  Darius zo 27 maa 2011 - 6:56

Hier is Lauren.s zeker wel twee tot drie weken van slag geweest na de BMR. Koorts, geen koorts, shagrijnig, hangerig. Ik ben toen wel even naar de dokter geweest omdat ik het zo lang vond duren, maar er was niets ernstigs aan de hand.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Last van BMR prik of toch wat anders? Empty Re: Last van BMR prik of toch wat anders?

Bericht  PiP zo 27 maa 2011 - 8:34

Pff ze slaapt. Ze is hier dus totaal niet hangerig, ze moest helemaal niks van ons weten :shock: We zijn nu ook helemaal kapot.

Ik wacht het morgen nog even af, had inderdaad al op internet gelezen dat de verschijnselen kunnen komen van 5 tot 12 dagen. Ze zeggen overal weer wat anders... 5 tot 10% krijgt klachten en een enkele in ergere mate.
Hoop dat het morgen goed gaat naar en op het kdv, liefst zou ik haar wel thuis houden, maar er moet ook gewerkt worden.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last van BMR prik of toch wat anders? Empty Re: Last van BMR prik of toch wat anders?

Bericht  PiP ma 28 maa 2011 - 5:14

Mijn man is vanmorgen met haar bij de dokter geweest en het schijnt een griepvirusje te zijn..!?
Vind het wel vreemd, wist niet dat ze daar ook zo`n uitslag van konden krijgen.
Dat ze zo moet huilen is gewoon dwars doen volgens de ha.
Mocht ze donderdag nog zo zijn moeten we terugkomen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last van BMR prik of toch wat anders? Empty Re: Last van BMR prik of toch wat anders?

Bericht  LeeuwLeeuw di 29 maa 2011 - 1:38

Wat vervelend dat het nog niet beter lijkt te gaan.

LeeuwLeeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last van BMR prik of toch wat anders? Empty Re: Last van BMR prik of toch wat anders?

Bericht  PiP wo 30 maa 2011 - 7:27

Gisteren was ze weer helemaal de oude!!
Ze heeft heeerlijk tot 8:45 geslapen(normaal rond 7) en `s middags weer 3 uur, normaal 1,5 uur en supervrolijk!
De vlekjes zijn sinds gisteravond ook helemaal weg.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last van BMR prik of toch wat anders? Empty Re: Last van BMR prik of toch wat anders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum