Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

aantal kinderen wat je/je partner wil komt niet overeen

+21
Thunder
PapillonRose
Lady4
-Ieniemienie-
Flower_L
Printje
Tiara
koNijntje
Pineco
Roos
Le Chat Noir
Paper Crown
*Lookie*
Aardbei
Purpleflower
_Lana_
Slakje
Aimee
Teddyaapje
maiadebij
Floor
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

aantal kinderen wat je/je partner wil komt niet overeen - Pagina 2 Empty Re: aantal kinderen wat je/je partner wil komt niet overeen

Bericht  Lady4 za 13 apr 2013 - 2:11

Mijn vriend is er vrij stellig van overtuigd dat hij niet meer dan twee kinderen wil. Ik heb dat ook altijd in mijn hoofd gehad. Hij heeft er al eentje en wil er dus eigenlijk nog maar een, ik heb er nog geen en wil er dus graag twee.

Vooralsnog hoop ik dat ik überhaupt zwanger kan raken en een kindje mag krijgen, maar ik kan me zo voorstellen dat dit in de toekomst nog wel eens een issue kan gaan worden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aantal kinderen wat je/je partner wil komt niet overeen - Pagina 2 Empty Re: aantal kinderen wat je/je partner wil komt niet overeen

Bericht  PapillonRose za 13 apr 2013 - 4:16

Mijn vriend wil er 4 :O Gezien mijn gezondheid heb ik gezegd dat we het als het zover is echt per kindje moeten bekijken. Ik heb A. al en wil als het ons gegund is nog een kindje. Daarna moeten we alles goed afwegen. gelukkig bedoelt hij 4 incl A. dus nog 3 kindjes erbij. Lijkt me geweldig, maar ik denk echt niet haalbaar voor mij. Ben benieuwd of dit tzt een issue gaat worden..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Thunder za 13 apr 2013 - 4:20

Ik zei 3, mijn man zei 2. We hebben er nu 2 en hier zal het waarschijnlijk ook bij blijven. Onze jongste heeft een chromosoomafwijking die behoorlijk wat zorg opeist. Hierdoor weet ik ook dat het verstandelijk gezien beter is het zo te laten, maar gevoelsmatig ben ik nog niet helemaal zover.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Sam za 13 apr 2013 - 4:27

Vriend wil er 2, ik zeg nu 4 of 5.
Maar we hebben beiden zoiets dat we wel zien als het zo ver is.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Taeda za 13 apr 2013 - 4:32

Mijn man zou met één kindje al heel blij zijn, maar snapt mijn wens voor meer kindjes en heeft zelf ook een goede band met zijn broertjes. Meer dan twee weet hij nog niet, waarschijnlijk wil hij alleen een derde als we een ruim huis hebben en allebei een goede baan. Ik zou meer willen 'inleveren' voor een derde of zelfs vierde kindje. Al denk ik niet dat mijn man vier kinderen wil, drie vindt hij al veel.
Ach, eerst maar eens een eerste kindje krijgen, dat zal ons al heel gelukkig maken.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gast za 13 apr 2013 - 4:41

Ik wilde er altijd twee of drie. Mijn ex wilde dan weer geen kinderen, dan weer wel, en uiteindelijk wilde hij het wel, maar dan eentje. Ik had me er destijds bij neergelegd, zelfs toen het uit ging heb ik verder nooit over de toekomst nagedacht. Een kindje zou het worden, áls ik al kinderen zou krijgen, want ik was tenslotte ook al 30. Totdat ik m'n vriend tegenkwam, en toen wij serieus over kinderen gingen praten wilde hij er absoluut twee. Heb echt wel weer even moeten omschakelen, dingen die ik eerst als niet voor mogelijk hield, kunnen nu ineens wel, maar ik vind het wel wel een fijn idee.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 za 13 apr 2013 - 4:41

Lady4 schreef:Mijn vriend is er vrij stellig van overtuigd dat hij niet meer dan twee kinderen wil. Ik heb dat ook altijd in mijn hoofd gehad. Hij heeft er al eentje en wil er dus eigenlijk nog maar een, ik heb er nog geen en wil er dus graag twee.

Vooralsnog hoop ik dat ik überhaupt zwanger kan raken en een kindje mag krijgen, maar ik kan me zo voorstellen dat dit in de toekomst nog wel eens een issue kan gaan worden.

Hier was dat hetzelfde.
Ik wou heel graag na mijn 1e alles nog een keer meemaken, het voelde voor mij nog niet compleet.
Mijn man vond 2 prima maar is later toch bijgedraaid en toen kon het hem niet snel genoeg gaan.

Nu is het is overigens van beide kanten prima.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Le Chat Noir za 13 apr 2013 - 5:42

Paper Crown schreef:
Le Chat Noir schreef:Hebben jullie nog cryo's PC?

Ja, 4.

Dat scheelt, hoef je niet gelijk weer een hele ivf poging te doen.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Le Chat Noir za 13 apr 2013 - 5:46

Wij wilden er altijd minimaal 2 en afhankelijk van hoe het is met 2 en alles eromheen ook wel 3. Mijn man neigt meer naar 2, maar als ik het graag zou willen vind hij 3 ook goed.
Nu zouden we met 1 al heel erg blij zijn en weten we ook niet zeker of we nogmaals de mmm zouden ingaan voor een 2e, laat staan 3e. Hangt er ook vanaf of het nu wel lukt met icsi in Düsseldorf en je weet nooit hoe het loopt!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Floor zo 14 apr 2013 - 18:10

Gelukkig te lezen is het voor de meeste stellen niet zo'n probleem en staat het niet tussen jullie in.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SarahKey zo 14 apr 2013 - 19:39

Lijkt me erg vervelend als je er allebei anders over nadenkt. Vooral als je 1 kindje hebt en je graag meerdere zou krijgen. Ik zou dat erger vinden om te accepteren dan als je er al 3 hebt en je twijfelt over een vierde.
Ik zou samen er goed over blijven praten, al zou de nee bij mij wel overheersen, want iemand een kind op laten dringen zou tegen mijn gevoelens ingaan. Ik zou wel graag willen dat het kindje door beide ouders net zoveel gewenst zou zijn.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: