Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat snap je pas sinds korte tijd?

+36
Pitufo
Jeanette
Printje
MissD
Happinaz
Rovine
Tania
Sanne
Esperanza
Razz
Suus
Bazinga
Aziraphale
Theeleut
Burn
Caroow
Bliss
Snoopy
Silver
Sure
Jade
Filoria
Snoes
Phileine
Liz
ellibre
SuperGrover
patjuhhh
Rush
L!ND@
madam
Slakje
Jerry
Parisienne
Pineco
xxjojootjexx
40 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  ellibre vr 12 apr 2013 - 0:59

Inmiddels weet ik dit alweer een paar jaar, maar ik had me nooit gerealiseerd dat Horeca een afgeleid was van HOtel, REstaurant en CAfe.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  patjuhhh vr 12 apr 2013 - 1:31

madam schreef:
patjuhhh schreef:Ik snap pas sinds een tijdje waar het Ziggo dome het Ziggo dome heet.

En waarom is dat? Ik heb zelf namelijk geen idee?

Omdat het gesponserd is door Ziggo. Laughing
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Phileine vr 12 apr 2013 - 1:36

Dat kwartje van pannetjes water valt hier nu ook pas...Ik dacht altijd dat het water in letterlijke pannetjes druppelde, omdat het lekte ofzo. Geen idee hoe ik bij dat beeld kom Wink Maar dakpannen dus, veel logischer.
Ik wist nooit dat er met HMH & Heineken Music Hall hetzelfde werd bedoeld. Pas een paar maanden geleden viel dat kwartje.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Snoes vr 12 apr 2013 - 1:39

Dat van die zweetbandjes kom ik ook nu pas achter haha.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Filoria vr 12 apr 2013 - 2:01

Jeetje wat zonde van al die gratis gekregen zweetbandjes die ik heb weggegooid omdat ik het nut niet snapte!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  SuperGrover vr 12 apr 2013 - 2:17

Haha wat mooi dat mensen dus blijkbaar massaal het gebruik van zweetbandjes niet begrijpen. Eigenlijk zou er een instructie bij moeten zitten.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Jade vr 12 apr 2013 - 4:04

Ik wist dat ook niet van die zweetbandjes Embarassed

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Sure vr 12 apr 2013 - 4:14

ellibre schreef:Inmiddels weet ik dit alweer een paar jaar, maar ik had me nooit gerealiseerd dat Horeca een afgeleid was van HOtel, REstaurant en CAfe.

Hier kwam ik ook pas vorig jaar achter en ik heb nota bene zeven jaar in de horeca gewerkt Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 394967
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Silver vr 12 apr 2013 - 4:37

Sure schreef:
ellibre schreef:Inmiddels weet ik dit alweer een paar jaar, maar ik had me nooit gerealiseerd dat Horeca een afgeleid was van HOtel, REstaurant en CAfe.

Hier kwam ik ook pas vorig jaar achter en ik heb nota bene zeven jaar in de horeca gewerkt Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 394967

Owh, ik ga me ook schamen. Dit wist ik niet en heb ook 2 jaar in die branche gewerkt. Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Snoopy vr 12 apr 2013 - 4:45

Ik vroeg mij wel een af waarom die serie 30rock heet. Maar aangezien ik het niet echt kijk (soms pasr minuten in reclame van wat anders) ook nooit in verdiept. Nu zag ik de intro en hetkomt natuurlijk van 30 rockefellar Very Happy
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Bliss vr 12 apr 2013 - 5:00

Ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen niet weten waar zweetbandjes om je pols voor dienen! :shock: Ik moet al tijden een paar hebben, vergeet ze steeds te kopen. Waarvoor dachten jullie dan dat die dingen waren? Voor zweetpolsen?

Zien = kopen wist ik ook niet, maar dat zie ik ook nooit ergens staan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Caroow vr 12 apr 2013 - 5:09

Ik dacht toen ik net op het forum kwam dat met het uitkloppen van de navelstreng werd bedoeld dat hij werd uitgeklopt (zoals een mat of een bordwisser zeg maar) Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Burn vr 12 apr 2013 - 5:13

Caroow schreef:Ik dacht toen ik net op het forum kwam dat met het uitkloppen van de navelstreng werd bedoeld dat hij werd uitgeklopt (zoals een mat of een bordwisser zeg maar) Laughing
Dat denk ik nog steeds! smile Nja, met een vinger dr tegen aan kloppen zeg maar! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Theeleut vr 12 apr 2013 - 5:14

Rush schreef:
Pritt schreef:Ik snapte nooit waarom mensen zweetbandjes om hun polsen doen. Daar zweet je toch niet?
Pas toen ik een keer iemand z'n voorhoofd zag afvegen met dat bandje, viel het kwartje.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Idea
tingtingtingtingtingggggggg! Er gaat hier een bel rinkelen zeg Laughing
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Burn vr 12 apr 2013 - 5:19

Ik dacht in het begin van mijn forumtijd steeds dat je ook als 'gast' kon reageren, maar vond 't erg vreemd dat ik dat dan weer niet kon.

Later is het kwartje gevallen! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Aziraphale vr 12 apr 2013 - 5:29

Bliss schreef:Ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen niet weten waar zweetbandjes om je pols voor dienen! :shock: Ik moet al tijden een paar hebben, vergeet ze steeds te kopen. Waarvoor dachten jullie dan dat die dingen waren? Voor zweetpolsen?

Zien = kopen wist ik ook niet, maar dat zie ik ook nooit ergens staan.

M'n vriend vraagt zich nu af of een hoofdzweetband dan bedoeld is om je zwetende polsen mee af te vegen nerd
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Parisienne vr 12 apr 2013 - 5:35

Caroow schreef:Ik dacht toen ik net op het forum kwam dat met het uitkloppen van de navelstreng werd bedoeld dat hij werd uitgeklopt (zoals een mat of een bordwisser zeg maar) Laughing
lol! Ik krijg er nu echt zo'n beeld bij dat de verloskundige de navelstreng tegen de muur uit staat te kloppen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Bazinga vr 12 apr 2013 - 5:37

Ik weet pas sinds een paar jaar dat Noord Holland en Friesland met elkaar verbonden zijn door de afsluitdijk, ik was er heilig van overtuigd dat daar waar Groningen ligt, Friesland lag. Oeps..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Slakje vr 12 apr 2013 - 5:51

Kan iemand mij uitleggen wat ze willen zeggen met zien = kopen?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Rush vr 12 apr 2013 - 5:55

Slakje schreef:Kan iemand mij uitleggen wat ze willen zeggen met zien = kopen?
Dat staat hier al ergens van Jojootje.

Het staat bijv. in een auto advertentie. Die auto zien er dan zo goed uit dat je m bij wijze van spreke al zou willen kopen wanneer je m alleen nog maar ziet. Het is gewoon om aan te duiden in wat voor goede staat het product is wat je aanbied.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Slakje vr 12 apr 2013 - 5:59

Ooh, ja, ik had er keihard over gelezen! Zo zit dat.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Suus vr 12 apr 2013 - 6:34

Ik ben laatst nog in cafe Lieve geweest, Supergrover, had er een feestje Very Happy Ik vond het juist zo grappig dat het naast cafe Lust zit Laughing

Dat van die zweetbandjes wist ik ook niet...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Razz vr 12 apr 2013 - 6:46

Ik heb heel lang gedacht dat Volendam in Zeeland lag en Nijmegen in Brabant. Dat laatste weet ik nu sinds 2 maanden dat het niet zo is. Embarassed

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Razz vr 12 apr 2013 - 6:47

Caroow schreef:Ik dacht toen ik net op het forum kwam dat met het uitkloppen van de navelstreng werd bedoeld dat hij werd uitgeklopt (zoals een mat of een bordwisser zeg maar) Laughing

Ja dat heb ik ook heel lang gedacht laughcry

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 6:48

Ik zit me ook te verbazen over de zweetbandjes, dat zoveel mensen dat niet weten. Maar ik heb ze dan ook zelf jarenlang gebruikt toen ik nog handbalde.

Ik heb heel een Sinterklaasliedje verkeerd gezongen. Ik zong 'hoe huppelt zijn paardje, hij dekt op en neer' in plaats van 'hoe huppelt zijn paardje het dek op en neer'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat snap je pas sinds korte tijd? - Pagina 2 Empty Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum