Wat snap je pas sinds korte tijd?
+36
Pitufo
Jeanette
Printje
MissD
Happinaz
Rovine
Tania
Sanne
Esperanza
Razz
Suus
Bazinga
Aziraphale
Theeleut
Burn
Caroow
Bliss
Snoopy
Silver
Sure
Jade
Filoria
Snoes
Phileine
Liz
ellibre
SuperGrover
patjuhhh
Rush
L!ND@
madam
Slakje
Jerry
Parisienne
Pineco
xxjojootjexx
40 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wat snap je pas sinds korte tijd?
Oké echt een biecht die beter anoniem kan, maar ik heb besloten mij nergens meer voor te schamen
Ik snapte het liedje "het regent, het regent, de pannetjes worden nat" nooit.
Tot vorig jaar het kwartje viel en natuurlijk de dakpannen worden bedoeld
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat snap je pas sinds korte tijd?
Hij is leuk Mijn domste moment is inmiddels al jaren geleden, maar mijn broer plaagt me er nog steeds mee. Mijn vader had een auto te koop zien staan en zou gaan kijken of het iets was. In die advertentie stond "zien is kopen" en ik vroeg toen of het wel slim was om te gaan kijken, omdat hij hem dan sowieso zou moeten kopen Ik dacht echt altijd dat je als dat erbij stond alleen mocht gaan kijken, als je ook vast van plan was dat ding te kopen... en ik was al bijna 16
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Haha die is ook leuk!
Gelukkig ben ik niet de enige met zulke acties.
Maar ik ben al 27
Gelukkig ben ik niet de enige met zulke acties.
xxjojootjexx- Kletskop
Ik snap sommige ouderwetse kinderliedjes ook pas sinds kort. Gisteren lazen N. en ik het boekje 'Liedjes van lang geleden'. Er staan plaatjes bij alle liedjes, rijmpjes en versjes. Ik dacht af en toe: ooo, aha. Nu snap ik hem
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pineco schreef:Hij is leuk Mijn domste moment is inmiddels al jaren geleden, maar mijn broer plaagt me er nog steeds mee. Mijn vader had een auto te koop zien staan en zou gaan kijken of het iets was. In die advertentie stond "zien is kopen" en ik vroeg toen of het wel slim was om te gaan kijken, omdat hij hem dan sowieso zou moeten kopen Ik dacht echt altijd dat je als dat erbij stond alleen mocht gaan kijken, als je ook vast van plan was dat ding te kopen...en ik was al bijna 16
ik ben 25 en snap m niet
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Hier hetzelfde.Jerry schreef:Pineco schreef:Hij is leuk Mijn domste moment is inmiddels al jaren geleden, maar mijn broer plaagt me er nog steeds mee. Mijn vader had een auto te koop zien staan en zou gaan kijken of het iets was. In die advertentie stond "zien is kopen" en ik vroeg toen of het wel slim was om te gaan kijken, omdat hij hem dan sowieso zou moeten kopen Ik dacht echt altijd dat je als dat erbij stond alleen mocht gaan kijken, als je ook vast van plan was dat ding te kopen...en ik was al bijna 16
ik ben 25 en snap m niet
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
God, dat kwartje valt nu pasxxjojootjexx schreef:Oké echt een biecht die beter anoniem kan, maar ik heb besloten mij nergens meer voor te schamen
Gast- Gast
Ik snapte nooit waarom mensen zweetbandjes om hun polsen doen. Daar zweet je toch niet?
Pas toen ik een keer iemand z'n voorhoofd zag afvegen met dat bandje, viel het kwartje.
Pas toen ik een keer iemand z'n voorhoofd zag afvegen met dat bandje, viel het kwartje.
Gast- Gast
Pritt schreef:Ik snapte nooit waarom mensen zweetbandjes om hun polsen doen. Daar zweet je toch niet?
Hier kwam ik ook pas heel laat achter.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
+1madam schreef:Pritt schreef:Ik snapte nooit waarom mensen zweetbandjes om hun polsen doen. Daar zweet je toch niet?
Hier kwam ik ook pas heel laat achter.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
OhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhPritt schreef:Ik snapte nooit waarom mensen zweetbandjes om hun polsen doen. Daar zweet je toch niet?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik snap pas sinds een tijdje waar het Ziggo dome het Ziggo dome heet.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Zo weer wat geleerd. Dat zweetbandje en de dakpannen, haha.
Ik heb ook vandaag geleerd dat het niet verplicht is om voor de rotonde richting aan te geven
Verder realiseerde ik me pas enkele maanden geleden dat de twee naast elkaar gelegen kroegen lieve en lust bij elkaar horen en dan ' lieve lust' vormen. Nadat ik er dus al meer dan een jaar regelmatig langs ben gekomen.
Ik heb ook vandaag geleerd dat het niet verplicht is om voor de rotonde richting aan te geven
Verder realiseerde ik me pas enkele maanden geleden dat de twee naast elkaar gelegen kroegen lieve en lust bij elkaar horen en dan ' lieve lust' vormen. Nadat ik er dus al meer dan een jaar regelmatig langs ben gekomen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
patjuhhh schreef:Ik snap pas sinds een tijdje waar het Ziggo dome het Ziggo dome heet.
En waarom is dat? Ik heb zelf namelijk geen idee?
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
SuperGrover schreef:Ik heb ook vandaag geleerd dat het niet verplicht is om voor de rotonde richting aan te geven
Als je de eerste afslag neemt is dat weer wel verplicht geloof ik. Maar richting aangeven naar links als je een rotonde driekwart neemt is in elk geval niet verplicht.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Nee ook niet. Het is pas verplicht om de richting aan te geven bij het verlaten van de rotonde.ellibre schreef:SuperGrover schreef:Ik heb ook vandaag geleerd dat het niet verplicht is om voor de rotonde richting aan te geven
Als je de eerste afslag neemt is dat weer wel verplicht geloof ik. Maar richting aangeven naar links als je een rotonde driekwart neemt is in elk geval niet verplicht.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Nee ook niet. Het is pas verplicht om de richting aan te geven bij het verlaten van de rotonde.ellibre schreef:SuperGrover schreef:Ik heb ook vandaag geleerd dat het niet verplicht is om voor de rotonde richting aan te geven
Niet verplicht, maar wel vriendelijk als je het wél doet
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jullie hebben helemaal gelijk
Ik vind het zelf altijd prettig als mensen die gelijk de eerste afslag nemen wel richting aangeven, dan weet je of je zelf de rotonde al op kunt gaan of niet als je daar staat te wachten.Richting aangeven op een rotonde
Bij het naderen en oprijden van een rotonde hoeft u geen richting aan te geven. Ook als u de weg volgt op de rotonde is het niet verplicht naar links richting aan te geven. U volgt namelijk gewoon de weg en verandert niet van richting.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Reageer je nou op mij of op Ellibre? Want wanneer je de rotonde verlaat en dus verandert van rijrichting is het gewoon verplicht.Jerry schreef:Rush schreef:Nee ook niet. Het is pas verplicht om de richting aan te geven bij het verlaten van de rotonde.ellibre schreef:SuperGrover schreef:Ik heb ook vandaag geleerd dat het niet verplicht is om voor de rotonde richting aan te geven
Niet verplicht, maar wel vriendelijk als je het wél doet
Als je het bij het naderen van de rotonde al doet is het inderdaad heel vriendelijk. En handig. En en en!
Rush- Lady Post-a-lot
Artemis schreef:God, dat kwartje valt nu pasxxjojootjexx schreef:Oké echt een biecht die beter anoniem kan, maar ik heb besloten mij nergens meer voor te schamen
xxjojootjexx- Kletskop
Slakje schreef:Hier hetzelfde.Jerry schreef:Pineco schreef:Hij is leuk Mijn domste moment is inmiddels al jaren geleden, maar mijn broer plaagt me er nog steeds mee. Mijn vader had een auto te koop zien staan en zou gaan kijken of het iets was. In die advertentie stond "zien is kopen" en ik vroeg toen of het wel slim was om te gaan kijken, omdat hij hem dan sowieso zou moeten kopen Ik dacht echt altijd dat je als dat erbij stond alleen mocht gaan kijken, als je ook vast van plan was dat ding te kopen...en ik was al bijna 16
ik ben 25 en snap m niet
Pineco dacht altijd, als je wilt kijken bij de auto, dat mag wel, maar dan moet je hem ook kopen.
Maar mensen bedoelen met de uitdrukking, zien is kopen, Dat zodra je hem ziet, dat je hem wel wil kopen, omdat hij er nog zo mooi uitziet, in orde is etc.
Toch??
xxjojootjexx- Kletskop
Ik vroeg me altijd af waar de navelstreng bleef als die was doorgeknipt. Ik had in mijn hoofd dat die weer naar binnen flubberde ofzo. Ik snap pas sinds een paar dagen dat die vast zit aan de placenta en er dus gewoon uit komt
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
xxjojootjexx schreef:Slakje schreef:Hier hetzelfde.Jerry schreef:Pineco schreef:Hij is leuk Mijn domste moment is inmiddels al jaren geleden, maar mijn broer plaagt me er nog steeds mee. Mijn vader had een auto te koop zien staan en zou gaan kijken of het iets was. In die advertentie stond "zien is kopen" en ik vroeg toen of het wel slim was om te gaan kijken, omdat hij hem dan sowieso zou moeten kopen Ik dacht echt altijd dat je als dat erbij stond alleen mocht gaan kijken, als je ook vast van plan was dat ding te kopen...en ik was al bijna 16
ik ben 25 en snap m niet
Pineco dacht altijd, als je wilt kijken bij de auto, dat mag wel, maar dan moet je hem ook kopen.
Maar mensen bedoelen met de uitdrukking, zien is kopen, Dat zodra je hem ziet, dat je hem wel wil kopen, omdat hij er nog zo mooi uitziet, in orde is etc.
Toch??
Inderdaad jojootje! Ik vraag me trouwens nu wel af aan welke pannetjes jij en Artemis dan dachten?
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Oh ja! Ook wat geleerd over die pannetjes Ook over zien is kopen trouwens, ik vatte hem ook anders op. Zweetbandjes wist ik ook niet!
Ik heb 'geleerd' dat het niet is 'zachtjes tikt te regen tegen het zonneraam' is, maar 'zolderraam'
En van Boes Boes, ik dacht altijd dat ze zongen 'rock en rol en over de zandbak' maar dat is 'rock en rol en ook nog de samba'
Ik heb 'geleerd' dat het niet is 'zachtjes tikt te regen tegen het zonneraam' is, maar 'zolderraam'
En van Boes Boes, ik dacht altijd dat ze zongen 'rock en rol en over de zandbak' maar dat is 'rock en rol en ook nog de samba'
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Oke dit snap ik niet.
» Wat snap jij niet?
» En toch snap ik het niet. :)
» Ik snap er niks van...
» Ik snap het niet
» Wat snap jij niet?
» En toch snap ik het niet. :)
» Ik snap er niks van...
» Ik snap het niet