Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nibud adviseert opnemen contant geld

+20
rapa nui
Sam
Star007
Exogenesis
Rovine
Pineco
Reeza
Luce
Slakje
Elliot
xxjojootjexx
Ilovethe90s
Mizz_S
Highway
June
Pussycat
Fortissimo
Nyx
Rush
Sarah1985
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nibud adviseert opnemen contant geld - Pagina 2 Empty Re: Nibud adviseert opnemen contant geld

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 6:23

Slakje schreef:Nee, hier wordt je voor de deur overvallen.
Waar voor de deur, bij jou voor de deur? Geen leuke buurt dan om te wonen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nibud adviseert opnemen contant geld - Pagina 2 Empty Re: Nibud adviseert opnemen contant geld

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 6:25

Overvallen, babbeltrucs en inbraken gebeuren tegenwoordig overal, daar zou ik me dan weer niet door laten tegenhouden.

Gast
Gast

Bericht  Star007 do 11 apr 2013 - 6:46

Als onze lonen gestort worden, pin ik 500 euro aan boodschappengeld voor de hele maand. Dit hebben we dus contant in huis. Maar aan het eind van de maand dus nog minder dan 100 euro.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Sam do 11 apr 2013 - 6:48

Wij hebben zelden meer dan 50 euro contant in huis.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  rapa nui do 11 apr 2013 - 9:02

Ik probeer toch wel iets van 200 euro contant in huis te hebben. Meestal krijg ik als verjaardagsgeld van mijn ouders een goedgevulde envelop en die bewaar ik dan voor "noodgevallen". Die gevallen dat ik iets contant aan de deur moet betalen, ik naar de kapper wil (die geen pin heeft) en ik van te voren niet langs de geldautomaat kan en dus voor die gevallen dat er iets kan gebeuren. Ik moest er deze week ook zelf wel aan denken omdat er zoveel problemen waren dat het misschien toch wel handig is om mijn contante voorraad even aan te vullen voor het geval dat.

Laatst aangepast door rapa nui op do 11 apr 2013 - 9:31; in totaal 2 keer bewerkt
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Chocolate Cookie do 11 apr 2013 - 9:27

Ik heb nooit contant geld in huis. Maar door dit gebeuren zet het me wel aan het twijfelen. Misschien toch maar weer eens wat contant geld op zak hebben..
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 9:32

Ik doe sinds een tijdje weer budgetteren per week zodat ik bewuster ben van wat ik uit geef en uit kan geven... Zou het net aan het eind van zo een week gebeuren dan heb ik natuurlijk pech maar meestal heb ik wel gewoon contant geld op zak.

Gast
Gast

Bericht  Reva do 11 apr 2013 - 9:36

Ik heb altijd cash in huis.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 10:03

Ik heb nooit contant geld in huis, ik pin altijd alles! Ik kom niet verder dan 2 euro denk ik Laughing

Gast
Gast

Bericht  Pitufo do 11 apr 2013 - 18:04

Ik krijg elke maand zo'n 100 euro contant, dat heb ik dus in huis (al is het aan het eind van de maand altijd wel op). Verder hebben we een spaarpotje met kleingeld waar een euro of 30 in zit en hebben we standaard een envelopje met 100 euro staan voor als we geen geld op zak hebben en niet direct langs een pinautomaat kunnen.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  SuperGrover do 11 apr 2013 - 19:27

Nee ik heb niets, dus in geval van crisis zal ik moeten schooien bij andere mensen. Op zich geen slecht idee om wat contant geld te hebben, maar het raakt bij mij altijd weg, ik geef het uit en kan dan bij god niet meer herinneren waaraan laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: