Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets opnemen en terugspoelen tegelijk

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iets opnemen en terugspoelen tegelijk Empty Iets opnemen en terugspoelen tegelijk

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 5:46

Kan dat bij UPC? Als je een programma opneemt op de ene zender en op de andere zender iets kijkt, kun je dat dan ook terugspoelen? Ik zou voor mijn vriend The Hangover opnemen, maar wil zelf ANTM kijken. Dat zet ik altijd aan als ik ga sporten en als ik dan terugkom spoel ik een half uurtje terug en ga ik het kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets opnemen en terugspoelen tegelijk Empty Re: Iets opnemen en terugspoelen tegelijk

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 5:49

Volgens mij wel hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets opnemen en terugspoelen tegelijk Empty Re: Iets opnemen en terugspoelen tegelijk

Bericht  Sarah1985 ma 2 jan 2012 - 6:16

ja kan, je kan ook beide opnemen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets opnemen en terugspoelen tegelijk Empty Re: Iets opnemen en terugspoelen tegelijk

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:31

Dat kan volgens mij niet, ik heb wel eens 2 dingen willen opnemen, maar het ene programma begon pas als het andere nog niet was afgelopen en toen kreeg ik een melding dat dat niet ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets opnemen en terugspoelen tegelijk Empty Re: Iets opnemen en terugspoelen tegelijk

Bericht  Sarah1985 ma 2 jan 2012 - 6:32

ik neem zo vaak 2 dingen tegelijk op bij die van ons kan het wel 3 lukt niet bij ons.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets opnemen en terugspoelen tegelijk Empty Re: Iets opnemen en terugspoelen tegelijk

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:49

Volgens mij gaat dat idd wel, als je box uitstaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets opnemen en terugspoelen tegelijk Empty Re: Iets opnemen en terugspoelen tegelijk

Bericht  *Troela* ma 2 jan 2012 - 6:54

En ander ANTM op pauze zetten?

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets opnemen en terugspoelen tegelijk Empty Re: Iets opnemen en terugspoelen tegelijk

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:55

Mama1985 schreef:En ander ANTM op pauze zetten?
Dat kan ook nog, dan zet ik hem zo alvast op pauze en dan straks vooruit spoelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets opnemen en terugspoelen tegelijk Empty Re: Iets opnemen en terugspoelen tegelijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum