Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

+3
dr_oupy
Tania
Printje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff Empty Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

Bericht  Printje wo 10 apr 2013 - 4:32

morgen moeten R en N naar de opvang maar ik twijfel of ik N de hele dag laat gaan of weer alleen een ochtend. Volgende week moet ik weer werken dus moet ze sowieso een hele donderdag maar omdat ze nog geen hele dagen geweest is twijfel ik wat ik morgen zal doen.

Aan de ene kant een mooi moment om een dag te laten oefenen misschien en een dag ff alleenis ook niet verkeerd natuurlijk maar aan de andere kant twijfel ik nog.

Wat zouden jullie doen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff Empty Re: Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

Bericht  Tania wo 10 apr 2013 - 4:32

Waar je jezelf goed bij voelt. Voor haar maakt het denk ik vrij weinig uit.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff Empty Re: Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

Bericht  Printje wo 10 apr 2013 - 4:34

Tania schreef:Waar je jezelf goed bij voelt. Voor haar maakt het denk ik vrij weinig uit.

Dat denk ik ook maar over mezelf twijfel ik dus hahaha. Aan de ene kant denk ik lekker ff snel poetsen en heerlijk rustig shoppen en wat voorbereiden voor werken maandag maar aan de andere kant denk ik ze is nog zo klein, maar ja dat is ze volgende week ook en dan moet ze gewoon.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff Empty Re: Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

Bericht  dr_oupy wo 10 apr 2013 - 4:36

Kun je niet afspreken dat je haar rond half 4 haalt? Zo doen wij het altijd wel afspreken met ouders, dat ze dan rond half 4 worden gehaald, zodat het niet te lang is, en de stap naar een hele dag niet te groot is.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff Empty Re: Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

Bericht  Tania wo 10 apr 2013 - 4:38

Ik zou zelf een halve dag doen omdat ik het wel fijn zou vinden om nog even een paar uurtjes met haar alleen te zijn voordat ik weer zou moeten werken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff Empty Re: Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

Bericht  Printje wo 10 apr 2013 - 4:38

Ja dat kan natuurlijk ook, dank je wel!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff Empty Re: Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

Bericht  Slakje wo 10 apr 2013 - 4:43

Waar je jezelf fijn bij voelt.

Louise ging met 2 maand naar de creche, meteen volle dagen, 4 dagen in de week. Voor het kindje maakt het met die leeftijd weinig uit denk ik.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff Empty Re: Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

Bericht  Sea of Trees wo 10 apr 2013 - 4:49

Ik zou een hele dag doen denk ik, kan ze even wennen smile
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff Empty Re: Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

Bericht  Parisienne wo 10 apr 2013 - 6:42

Ik zou ook bijna een hele dag doen. Misschien rond een uurtje of half 5, 5 uur ophalen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff Empty Re: Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

Bericht  Printje wo 10 apr 2013 - 7:12

Ik haal de kinderen, of eigenlijk R tot nu toe natuurlijk, sowieso altijd al voor half 5 (wanneer ik werk red ik dat niet altijd maar nu in mijn verlof dus wel)

Ik laat ze idd allebei tot een uur of half 4/ 4 uur, ga ik eerst ff poetsen en daarna ff in alle rust winkelen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff Empty Re: Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

Bericht  Snoes wo 10 apr 2013 - 7:50

Ik zou zelf maar een halve dag doen denk ik. Maar kan me voorstellen dat jij het ook wel lekker vindt om even een dagje voor jezelf te hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff Empty Re: Wat zouden jullie doen opvang hele dag of ff

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum