Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

+6
Susan
SparklingEyes
Darius
Koeboe82
Mamsie
bella
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 0:41

Op het moment studeer ik niet en werk ik ook (nog) niet. Dat begint allemaal weer in februari. Ik verveel me alleen zó verschrikkelijk thuis. Dag in, dag uit hetzelfde.

Wakker worden, stofzuigen, ontbijten, computer aan, dochter voeden, spelen met dochter, dochter in bed, 2 uur lang vervelen, dochter voeden, spelen met dochter, beetje huishouden, vervelen, nog meer vervelen, dochter vermaken, eten koken, wachten tot man thuis komt, vervelen, eten, avond en naar bed.

Mijn man werkt full-time, mijn (schoon)ouders werken, mijn vriendinnen werken of zitten op school, ik heb geen auto thuis, dus veel verder dan het dagelijkse rondje met de hond kom ik niet. Ik vind to-taal geen uitdaging in het thuis zijn.

Ik ben enorm prikkelbaar de laatste tijd, ik zie er tegen op om naar bed te gaan, omdat ik geen zin heb in de volgende dag. Nu is het bijna weekend, maar ik kan al in huilen uitbarsten omdat ik weet dat volgende week weer precies hetzelfde is. Ik kan de motivatie ook niet meer vinden om ergens aan te beginnen. Er ligt een berg wasgoed boven waar je u tegen zegt, maar ik kan mezelf niet meer bij elkaar rapen om naar boven te gaan om de was weg te werken en zo met nog veel meer dingetjes.

Nu vind ik het natuurlijk wel fijn dat ik mijn dochtertje nog niet weg hoef te brengen en dat ik alle nieuwe dingetjes die ze leert als eerste zie, maar buiten dat vind ik het thuis zijn helemaal niks. Ik weet ook gewoon niet hoe ik mijn dagen in kan delen zodat ik wat meer uitdaging kan vinden. Ik vraag me dan ook serieus af wat thuisblijfmoeders anders doen dan ik Question

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  bella vr 26 nov 2010 - 0:53

Zit je je te vervelen op de momenten dat je dochter slaapt?
Ze is nog klein, en slaapt natuurlijk nog veel!
Mijn dochter word bijna 2, plus een baby van bijna 4 maanden, ben ik blij dat ze na de middag beide boven het nest in gaan.
Ik doe 's ochtends altijd boodschappen, lopend. Lekker gezond voor de kinders, en zoals nu met die sneeuw hier, vind mijn dochter alles zo prachtig dat ik een uur onderweg ben geweest!
Ik heb vanmorgen ook al de was gedaan, opgehangen, wat in de droger.
Ik heb het eten al klaar staan, vlees gebakken, aardappels geschild, groente staat klaar!
En nu alles in de rust en lekker even tijd voor mezelf; hou je niet van lezen?
Ik heb hier een nintendo ds te leen, kan ik ook zo een uurtje mee bezig zijn.
Maar als ik me ga bedenken wat ik deed toen mijn dochter nog zo klein was, geen idee!
Wat vergeet je dingen snel!
Heb je andere hobby's? Fotoboek voor je dochter maken? Iets creatiefs?
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Mamsie vr 26 nov 2010 - 0:58

Tja je kunt jou situatie niet vergelijken met die van mij dus je zal er wenig aan hebben.
Ik ben heel de dag bezig hoor en kom zelfs tijd tekort.

Als je thuis bent en je hebt geen mensen om je heen die ook thuis zijn is dat idd best saai. Je zou is opzoek kunnen gaan naar meiden in je buurt die ook kinderen hebben en thuis zijn?
Maar goed het is niet zo heel lang meer toch dus ff doorbijten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Koeboe82 vr 26 nov 2010 - 1:28

Ik doe geen huishouden waar mijn zoontje bij is, ik doe dit als hij slaapt..
Wij zwemmen 1x in de week, Misschien iets voor jou? Baby zwemmen? ben je zo een hele ochtend kwijt.

En verder denk ik jezelf beetje vermaken, lezen?
Genieten van de rust eventjes:D ik vind dat heerlijk!
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Darius vr 26 nov 2010 - 1:30

Ik kan weinig bedenken om je bezig te houden, maar dit herken ik wel hoor!!!!! bij L zat ik vanaf 13 februari tot zijn geboorte op 5 mei thuis. Ik verveelde me toen al enorm, al had ik nog een nieuwbouwhuis want ik kon inrichten. Ik kon niet wachten tot de bevalling, want met een baby zou ik het vast wel druk hebben.....niet dus. Na een maand verveelde ik me weer ontzettend, en had ik precies de dagen die jij beschrijft. En waarschijnlijk heb je het nog wat ellendiger, bij mij was het zomer, dus hop naar buiten! Lekker wandelen richting centrum en daar een beetje winkels kijken en boodschappen doen.

Dat laatste kan ik je, ondanks de kou, van harte aanbevelen. Van buitenlucht en zonneschijn wordt je wel vrolijker! Verder ben ik na de zomer gaan sporten, en daar ook nieuwe mama's leren kennen waar ik nu bij op visite ga. Kindjes spelen dan leuk met elkaar, dus ook echt gezellig!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Darius vr 26 nov 2010 - 1:30

Genieten van de rust is alleen genieten als rust een zeldzaamheid is.....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:32

Ik herken het, ik verveelde me ook dood toen ik nog thuis was met mijn zoon. Ik vroeg me inderdaad ook af hoe andere thuisblijfmoeders de dag dan vulden. Als ik een dag met mijn zoon alleen ben vraag ik het me alsnog af, want hij is wel ouder maar de dag is niet ineens veel drukker ofzo :P. Misschien als je meer kinderen hebt..

Kan je niet alvast verder gaan met je studie? Hoe lang zit je nog thuis? Of opvang regelen voor een paar uur in de week,zodat je weer aan de slag kan bij C.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:34

Darius schreef: Lekker wandelen richting centrum en daar een beetje winkels kijken en boodschappen doen.

Dat laatste kan ik je, ondanks de kou, van harte aanbevelen. Van buitenlucht en zonneschijn wordt je wel vrolijker! !

Ja maar dat heb je waar wij wonen (wonen in dezelfde plaats) na 3 keer ook wel gezien :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  SparklingEyes vr 26 nov 2010 - 1:40

oooowh, wat herken ik dit zeg! Het thuiszitten is echt niks voor mij. Ik heb, toen ik nog verlof had en in de weken dat ik vakantie had (zomer) echt van alles geprobeerd. Afspreken met oma van mijn man, op dinsdag morgen standaard naar de markt, op die dat standaard dit doen..

Pff... Boek lezen: daar heb ik pas sinds kort weer 'puf' voor, beetje raar, maar ik kon gewoon niet onthouden wat ik gelezen had! Dat leest gewoon niet fijn.. nu kan dat wel weer en daar kan ik me ook even in verliezen, maar dat heeft dus wel ruim 8 maanden geduurd!

Rondjes lopen met N. in de wagen, ik ben zelfs iedere dag boodschappen gaan doen (normaal doe ik dat één keer in de week), omdat ik dan maar IETS te doen had buiten de deur..computeren, tv... op een gegeven moment komt 't je neus uit.

Heb ik hard gewerkt een week, dan vind ik het weekend keutelen met N. en mijn man heerlijk, maar dat kan ik geen weken achter elkaar...

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik je kan helpen!!! Maar weet dat ik het begrijp!

Groetjes,

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:42

Ik denk dat het vooral is dat ik er niet meer voldoende voldoening uit kan halen. Dat klinkt heel ondankbaar, omdat ik wel een prachtig meisje thuis heb, maar ik heb daar niet genoeg uitdaging aan. Ik wil zo graag weer naar school, écht nadenken, er écht iets voor moeten doen.

@ Liva: ik zit nog tot februari thuis. Ik heb ook al zitten denken om weer aan de slag te gaan bij C, maar ik krijg 0 reactie op mijn mails en telefoontjes. Ik moet eerst even weten of ik contractverlenging krijg. Mijn schoonmoeder wil wel een ochtendje per week oppassen. Verder gaan met de studie heb ik eerlijk gezegd ook weinig motivatie meer voor. Ik weet niet of je het hebt meegekregen, maar mijn hogeschool heeft een fout gemaakt, waardoor ik alles dat ik afgelopen tijd gedaan heb, voor niks was en ik helemaal weer opnieuw moet beginnen in februari.

@ Darius: klopt helemaal wat je zegt.. Genieten van de rust kun je alleen als rust een zeldzaamheid is. Een collega van mijn man zei laatst: hoe meer ze huilen, hoe meer je de momenten dat ze stil zijn kunt waarderen en zo is het maar net :P Ik wandel vrij veel met Yinthe in de doek.

Ik merk nu echt dat ik iemand ben die uitdaging en spanning nodig heeft en dat heb ik nu niet. Ik vind mijn meisje de allerleukste en liefste baby van de hele wereld, maar ik vind geen uitdaging in het verzorgen van haar. Anderzijds moet ik er niet aan denken om 40 uur per week te werken, maar dit vind ik ook niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:46

:O echt? Wat erg! Hoe kan dat zo?? Joh, je moet Mariska gewoon even bellen, die antwoord heel vaak niet op dr mails. Schijnt het heel erg druk te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Susan vr 26 nov 2010 - 1:49

Ga je nooit de deur uit? Juist als ze zo klein zijn kun je toch lekker met de kinderwagen even naar de stad, winkeltjes kijken, ergens een kopje thee drinken, even door het park wandelen. Van dat binnen zitten word je inderdaad gaar.
Als je kind slaapt en er is niets dat gedaan hoeft te worden, kun je toch ook lekker even gaan lezen, eventueel een boek dat met je studie te maken heeft, dan heb je ook meteen het gevoel dat je nuttig bezig bent. Of je gaat een keer lekker extra uitgebreid koken, een stoofpotje dat je 's middags vast opzet of zo. Of je gaat het huis alvast gezellig maken voor de feestdagen. Er zijn zoveel dingen te bedenken, ik denk dat je je vooral over het gevoel heen moet zetten dat je nutteloos bezig bent en eraan moet wennen dat je een ander dagritme hebt dan eerst.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:50

Ze waren me even vergeten te vertellen dat ik niet ingeschreven kon worden voor een bepaalde minor. Ik ben dus tot eind oktober in de veronderstelling geweest dat ik ingeschreven stond en in januari kon toetsen. Ik ben dus al vrij snel weer begonnen aan school, super veel gedaan, kom ik er laatst achter dat ik dus helemaal niet ingeschreven stond en dus ook niet kan toetsen, alles voor niks heb gedaan, een half jaar collegegeld (á 836 euro) voor niks heb betaald én een half jaar studievertraging op loop. Ben dus even helemaal klaar met school en in februari ga ik weer opnieuw beginnen.

Ik zal haar straks even bellen als Y weer op bed ligt denk ik.. Ik kan vast wel op de maandag- of dinsdag een paar uurtjes werken.


Laatst aangepast door Dromertje op di 8 feb 2011 - 2:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:55

Dromertje schreef:Ze waren me even vergeten te vertellen dat ik niet ingeschreven kon worden voor een bepaalde minor. Ik ben dus tot eind oktober in de veronderstelling geweest dat ik ingeschreven stond en in januari kon toetsen. Ik ben dus al vrij snel weer begonnen aan school, super veel gedaan, kom ik er laatst achter dat ik dus helemaal niet ingeschreven stond en dus ook niet kan toetsen, alles voor niks heb gedaan, een half jaar collegegeld (á 836 euro) voor niks heb betaald én een half jaar studievertraging op loop. Ben dus even helemaal klaar met school en in februari ga ik weer opnieuw beginnen.

Ik zal haar straks even bellen als Yinthe weer op bed ligt denk ik.. Ik kan vast wel op de maandag- of dinsdag een paar uurtjes werken.

Wow!! Krijg je dat geld terug dan? En kan je je werk nog gebruiken voor straks?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:58

dat is voor allebei nog even afwachten. Ik heb een klachtenbrief gestuurd en mijn collegeld terug geeist, omdat dit een fout van school was. Daar heb ik nog niks van gehoord. Het lastige is alleen dat mij dat destijds mondeling is toegezegd en ik niks op papier heb. Ik kan het dus heel moeilijk bewijzen. Mijn docent heeft het min of meer wel toegegeven, maar ik weet niet of ze dat ook tegenover een klachtencommissie o.i.d. gaat doen.

De minor is nog vrij nieuw, dus nog volop in ontwikkeling. De kans is dus redelijk groot dat de meeste opdrachten nog veranderd gaan worden. Ik weet nu natuurlijk al wel een heleboel, maar waarschijnlijk moet ik wel alle opdrachten opnieuw doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Nouska vr 26 nov 2010 - 2:09

Vervelend dat je je zo voelt! Misschien is het een idee om een (korte) thuisstudie te gaan doen. Zodat je elke dag even 'aan de studie' gaat. Of babyzwemmen zoals eerder gezegd. Sporten terwijl je je kindje naar de kinderopvang in de sportschool brengt (dat is hier wel). Een nieuwe hobby oppakken, zoals scrapbooken, koken, taarten bakken of zoiets. En vooral al je activiteiten serieus nemen en voor jezelf inplannen! Maak een dagschema voor jezelf bijvoorbeeld. Klinkt misschien suf, maar vaak helpt het. In jouw geval pas je het dan weer aan op je dochter natuurlijk.
Nouska
Nouska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 27
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 2:22

ik waardeer het enorm dat iedereen zo mee denkt, alleen denk ik niet dat veel dingen die jullie noemen een oplossing zullen zijn voor mij. Nu ik deze stukjes schrijf en erover na denk weet ik wat het is. Eigenlijk komt het er op neer dat ik niet meer 24/7 thuis wil zijn, ik wil weer studeren en aan het werk.

Daarbij komt dat Yinthe absoluut geen makkelijke baby is en nog vrij veel huilt. Hierdoor laat je het al snel om naar de winkels op veel op visite te gaan bijvoorbeeld. Ze heeft heel veel baat bij rust en regelmaat en slaapt het beste in haar eigen bedje.

Babyzwemmen is voor mij geen optie. Ik heb daar te veel slechte dingen over gelezen, dus dat wil ik niet. Nouska, wat luxe, een kinderopvang in de sportschool, volgens mij is dat hier niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Kat1980 vr 26 nov 2010 - 2:32

Toen mijn zoon net geboren was, is het bedrijf waarvoor ik werkte failliet gegaan en heb ik dus totdat hij 8 maanden oud was thuis gezeten. In het begin vroeg hij veel aandacht, omdat hij altijd maar korte hazeslaapjes deed en zichzelf als hij wakker was slecht kon vermaken. Dus liep ik veel met hem rond op de arm. Op een gegeven moment wilde ik juist wat meer tijd voor mezelf, had het idee dat ik nergens anders aan toe kwam. Maar toen hij eenmaal een ritme had gevonden en ik meer tijd voor mezelf en het huishouden had, was ik dat ook wel eens zat. Ook wilde ik ook wel eens mezelf zijn en niet alleen maar mama. Van de ene kant was ik dus blij om weer aan het werk te kunnen en van de andere kant vond ik het weer vreselijk om mijn ventje achter te moeten laten, heel dubbel dus eigenlijk.
Hoe ik de tijd doorkwam in die periode? Tja, ik was natuurlijk ook druk met vacatures zoeken, brieven schrijven, solliciteren etc. En verder deed ik ook de dingen die andere moeders al zeiden, buiten het huishouden om; lekker veel wandelen, lezen, cursus babymassage etc.

Maar goed, nu weet ik niet eens meer wat het woord vervelen inhoudt. Ik kom soms zelfs tijd tekort om te doen wat ik allemaal wel zou willen. Ben daarom blij dat ik bijna met verlof ga!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Kat1980 vr 26 nov 2010 - 2:35

Lees net je laatste reactie. Is iets van vrijwilligerswerk dan niks voor je of een tijdelijk baantje totdat je je studie weer kan oppakken? Of inderdaad een korte (thuis)studie zoals iemand al eerder zei.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Susan vr 26 nov 2010 - 4:43

Dromertje schreef:ik waardeer het enorm dat iedereen zo mee denkt, alleen denk ik niet dat veel dingen die jullie noemen een oplossing zullen zijn voor mij. Nu ik deze stukjes schrijf en erover na denk weet ik wat het is. Eigenlijk komt het er op neer dat ik niet meer 24/7 thuis wil zijn, ik wil weer studeren en aan het werk.

Daarbij komt dat Yinthe absoluut geen makkelijke baby is en nog vrij veel huilt. Hierdoor laat je het al snel om naar de winkels op veel op visite te gaan bijvoorbeeld. Ze heeft heel veel baat bij rust en regelmaat en slaapt het beste in haar eigen bedje.

Babyzwemmen is voor mij geen optie. Ik heb daar te veel slechte dingen over gelezen, dus dat wil ik niet. Nouska, wat luxe, een kinderopvang in de sportschool, volgens mij is dat hier niet.
Misschien kun je je er gewoon bij neerleggen dat je leven op dit moment even niet zo bruisend is als je zou willen. Als ik het zo lees zit er weinig anders op. Het is maar tijdelijk, volgens mij maak je jezelf alleen maar ongelukkig door er de hele tijd bij stil te staan. De dagen zijn nu een beetje saai en duren soms erg lang, maar je weet dat dat binnen afzienbare tijd gaat veranderen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 5:33

Susan, daar kun je nog wel eens helemaal gelijk in kunnen hebben, ik kan het alleen zo moeilijk accepteren. Er is geen knopje die je zo om kunt zetten. En ik weet dat er uitzicht is op wat beters, maar ondertussen weet ik wel dat er nog 10 weken komen die precies hetzelfde zijn als de afgelopen tijd. Mijn leven hoeft nu ook niet één groot bruisend feest zijn, een klein beetje afwisseling in de dagen zouden me al goed doen.

Ik ga vanavond even met mijn man overleggen om mijn schoonmoeder te vragen of zij een dag of een halve dag in de week op wil passen tot februari, zodat ik één of twee dagdelen per week kan werken als ik contractverlening krijg. Ik denk dat die onderbrekening van de week me al goed doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  tess05 vr 26 nov 2010 - 5:50

Ook aan mijn reactie heb je niks, ik heb 4 kleine kinderen thuis en kom ook tijd te kort op een dag! Ik wou dat ik me eens een dag kon vervelen haha.
tess05
tess05
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 0:42

tess05 schreef:Ook aan mijn reactie heb je niks, ik heb 4 kleine kinderen thuis en kom ook tijd te kort op een dag! Ik wou dat ik me eens een dag kon vervelen haha.

Ik heb er dan maar 1 maar ik heb af en toe ook tijd te kort ! Ik werk wel 3 dagen in de week en ik moet wel zeggen dat dat ook fijn is. Even weg van thuis en even een andere rol hebben dan alleen maar mama.

Wel rot dat Y. zo veel moet huilen. In het begin huilde S. ook best veel en ging ik ook niet naar de winkel omdat ik bang was dat hij begon te huilen. Maar na een tijdje had ik daar gewoon schijt aan hoor. Als mensen zich aan een huilende baby ergeren moeten ze maar de winkel uit lopen.

En dat van je schoonmoeder moet je zeker vragen ! Oma's vinden het altijd wel leuk om een paar uurtjes om hun kleinkind te passen en ze zal het echt wel begrijpen als je de reden uitlegt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Pien zo 28 nov 2010 - 1:07

ik kan me van het vorige forum nog wel herinneren dat je creatief bent met stof en naaien. kun je niet proberen om een soort van opdrachtjes te krijgen voor een sprei, boxkleed, tutteldoekjes, enz...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 1:12

Pien schreef:ik kan me van het vorige forum nog wel herinneren dat je creatief bent met stof en naaien. kun je niet proberen om een soort van opdrachtjes te krijgen voor een sprei, boxkleed, tutteldoekjes, enz...

Ik heb anders nog wel een opdrachtje liggen voor je Dromertje Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag? Empty Re: Thuisblijfmoeders: wat doen jullie de hele dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum