Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)
+24
peach
Slakje
Sanne
NoName88
Jezzie
Linda
kwebbeltje
madam
kwak
Flower_L
Parel
Lejow
Printje
_Jet
duckie
Tiara
PapillonRose
Mida4you
Limburg85
Monnie
Liadan
ikkemama
Diese
Parisienne
28 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)
Voor Sinterklaas krijgt R het keukentje van Ikea. Ik heb het voor een leuk bedrag over kunnen kopen van een moeder uit mijn klas. Maar ik wilde het eigenlijk wel, een beetje zoals toentertijd die foto hier, gaan pimpen.
Ik wilde een plaat oid maken achter het open gedeelte van het keukentje en deze beplakken met bijv. plakfolie. Nu dacht ik dat ik ook het aanrecht wilde verven maar heeft iemand enig idee of dat überhaupt wel zou kunnen? En welke kleur zou je dan daarvoor gebruiken? Of misschien ook met plakfolie?
Iemand nog meer leuke ideetjes? Ik wilde ook nog lampjes erop maken en misschien aan de zijkant vd keuken greepjes maken voor handdoekjes ed.
Update: Hij is bijna klaar inmiddels. Nu alleen de achterwand er nog op en klaar is knutselpiet Ik heb de binnenkant vd keuken ( de kastjes) ook geverfd.
Nieuwste foto op de laatste pagina.
Ik wilde een plaat oid maken achter het open gedeelte van het keukentje en deze beplakken met bijv. plakfolie. Nu dacht ik dat ik ook het aanrecht wilde verven maar heeft iemand enig idee of dat überhaupt wel zou kunnen? En welke kleur zou je dan daarvoor gebruiken? Of misschien ook met plakfolie?
Iemand nog meer leuke ideetjes? Ik wilde ook nog lampjes erop maken en misschien aan de zijkant vd keuken greepjes maken voor handdoekjes ed.
Update: Hij is bijna klaar inmiddels. Nu alleen de achterwand er nog op en klaar is knutselpiet Ik heb de binnenkant vd keuken ( de kastjes) ook geverfd.
Nieuwste foto op de laatste pagina.
Laatst aangepast door Printje op vr 30 nov 2012 - 9:47; in totaal 2 keer bewerkt
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)
Je kan het keukentje toch uit elkaar halen? Dan kan je die losse delen gewoon opschuren en verven lijkt me. Ik wil dat ook doen met het Ikea keukentje, N. krijgt hem waarschijnlijk voor kerst.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Het blad zou je wel kunnen verven maar dan zou ik het wel goed schuren en in de grondverf zetten. Je zou er ook bijv. tafelzeil omheen kunnen nieten. En wat misschien ook wel leuk is is krijtbordverf gebruiken voor de acherplaat. En dan zou ik voor een kleur/print gaan (voor het blad) wat leuk ik voor zowel een jongen als meisje. Bijv. tafelzeil met rood en witte stippen. En als je dan wat over heb is het misschien ook leuk om de 2 vakjes naast het oventje dezelfde achergrond te geven of rood te verven.
Gast- Gast
Wat dom...je kunt het idd uit elkaar halen..niet eens aan gedacht.
Ik vind het tafelzeil idee ook erg leuk!!! krijtbordverf heb ik zelfs nog staan.
Bedankt voor de leuke ideeën.
Ik vind het tafelzeil idee ook erg leuk!!! krijtbordverf heb ik zelfs nog staan.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Wat dom...je kunt het idd uit elkaar halen..niet eens aan gedacht.
Sterker nog, ik denk dat het keukentje in losse delen wordt geleverd
Ik vind de ideeen hier genoemd ook erg leuk. Wij gaan het hetzelfde doen als het plaatje van toen: een (PIP) behangetje, lampjes, een stang waar een lepel en spatel ed aan gehangen kan worden en leuk aankleden met een plantje, slingers, theedoek.
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Wat een geweldig leuk idee om dat keukentje op te pimpen. Het is zowiezo een geweldig keukentje!!
Leuk idee voor als onze kleine man wat ouder is.
Leuk idee voor als onze kleine man wat ouder is.
ikkemama- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 08-10-12
Leuk! hier staat ie nieuw in doos op zolder, voor 5dec.
Wjl mn vader vragen blad te lakken, heb nog niet uit verpakking gehaald.
Je kunt ook leuk makem met aankleding.
Achterwand behangen met een leuk printje
Wjl mn vader vragen blad te lakken, heb nog niet uit verpakking gehaald.
Je kunt ook leuk makem met aankleding.
Achterwand behangen met een leuk printje
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Mijn vriend is al druk bezig met het pimpen van het keukentje. Wat leuk dat meer meiden nu dit idee hebben. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten.
Wij hebben er een plaat achter gemaakt en er tafelzeil van lief! tegen aangedaan. Het blad heeft mijn vriend geschuurd, in de grondverf gezet en is nu voorzien van een roze laag verf. De poten staan ook in de grondverf en blijven denk ik wit.
Zodra hij klaar is zal ik een foto plaatsen!
Wij hebben er een plaat achter gemaakt en er tafelzeil van lief! tegen aangedaan. Het blad heeft mijn vriend geschuurd, in de grondverf gezet en is nu voorzien van een roze laag verf. De poten staan ook in de grondverf en blijven denk ik wit.
Zodra hij klaar is zal ik een foto plaatsen!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Bij deze alvast 2 foto's. Hij is nog niet af, want we hebben besloten om hem helemaal wit te maken (behalve het blad en de achterwand natuurlijk ). Ik had de foto van het gepimpte keukentje nog eens bekeken en helemaal wit vinden we toch mooier.
_Jet- Prater
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Heel leuk! Ik heb net besloten dat ik ook een achterwandje wil voor ons keukentje .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Gaaf Jet, wat voor soort verf zit er op het aanrechtje?
Printje- Lady Post-a-lot
Leuk Jet! Bij mij begint het nu eigenlijk ook wel te kriebelen als ik naar het 'saaie' Ikea keukentje van m'n kind kijk
Gast- Gast
Wat ontzettend gaaf! Een vraagje, laten jullie het keukentje in de kamer staan? Neemt dat niet veel ruimte in?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Je hebt PM terug Printje.
Wij laten hem idd in de woonkamer staan en daar is gelukkig ruimte voor. Ik vind het zonde om hem op haar kamer te zetten, aangezien ze nog niet boven speelt. Op de enkele keren na dat ik boven bezig ben met bijvoorbeeld opruimen of iets dergelijks.
Wij laten hem idd in de woonkamer staan en daar is gelukkig ruimte voor. Ik vind het zonde om hem op haar kamer te zetten, aangezien ze nog niet boven speelt. Op de enkele keren na dat ik boven bezig ben met bijvoorbeeld opruimen of iets dergelijks.
_Jet- Prater
Dat hoop ik wel Annie
_Jet- Prater
Anders breng je hem bij Y. die vind het wel leuk
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Anders breng je hem bij Y. die vind het wel leuk
Beloofd, maar ik denk dat de kans heel klein is hoor dat S hem afstaat
_Jet- Prater
oe net de fotos gemist, wou net vragen of iemand wat voorbeelden had :-) nog meer?
wij willen ook een keukentje geven voor A. dr 2e verjaardag en misschien wel die van ikea
wij willen ook een keukentje geven voor A. dr 2e verjaardag en misschien wel die van ikea
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:oe net de fotos gemist, wou net vragen of iemand wat voorbeelden had :-) nog meer?
Ik zie de foto's nog wel op pagina 1!
_Jet- Prater
Wij hebben het ikea keukentje gegeven voor Z. haar 2e verjaardag en speelt er elke dag mee. Hij is niet gepimpt want we vinden hem zo al heel mooi en de kleuren passen mooi bij haar eigen gemaakte speelgoedkist :-)
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto
» Kookplaat keukentje Ikea
» Ikea-keukentje opleuken
» Gepimpt Ikea keukentje
» Tip: Lief! meubels en Ikea keukentje
» Kookplaat keukentje Ikea