Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

+24
peach
Slakje
Sanne
NoName88
Jezzie
Linda
kwebbeltje
madam
kwak
Flower_L
Parel
Lejow
Printje
_Jet
duckie
Tiara
PapillonRose
Mida4you
Limburg85
Monnie
Liadan
ikkemama
Diese
Parisienne
28 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Printje ma 8 okt 2012 - 7:36

Voor Sinterklaas krijgt R het keukentje van Ikea. Ik heb het voor een leuk bedrag over kunnen kopen van een moeder uit mijn klas. Maar ik wilde het eigenlijk wel, een beetje zoals toentertijd die foto hier, gaan pimpen.


Ik wilde een plaat oid maken achter het open gedeelte van het keukentje en deze beplakken met bijv. plakfolie. Nu dacht ik dat ik ook het aanrecht wilde verven maar heeft iemand enig idee of dat überhaupt wel zou kunnen? En welke kleur zou je dan daarvoor gebruiken? Of misschien ook met plakfolie?

Iemand nog meer leuke ideetjes? Ik wilde ook nog lampjes erop maken en misschien aan de zijkant vd keuken greepjes maken voor handdoekjes ed.


Update: Hij is bijna klaar inmiddels. Nu alleen de achterwand er nog op en klaar is knutselpiet :cheering: Ik heb de binnenkant vd keuken ( de kastjes) ook geverfd.


Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) 28067_10151178573167763_415383713_n

Nieuwste foto op de laatste pagina.


Laatst aangepast door Printje op vr 30 nov 2012 - 9:47; in totaal 2 keer bewerkt
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Parisienne ma 8 okt 2012 - 8:02

Je kan het keukentje toch uit elkaar halen? Dan kan je die losse delen gewoon opschuren en verven lijkt me. Ik wil dat ook doen met het Ikea keukentje, N. krijgt hem waarschijnlijk voor kerst.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 8:03

Het blad zou je wel kunnen verven maar dan zou ik het wel goed schuren en in de grondverf zetten. Je zou er ook bijv. tafelzeil omheen kunnen nieten. En wat misschien ook wel leuk is is krijtbordverf gebruiken voor de acherplaat. En dan zou ik voor een kleur/print gaan (voor het blad) wat leuk ik voor zowel een jongen als meisje. Bijv. tafelzeil met rood en witte stippen. En als je dan wat over heb is het misschien ook leuk om de 2 vakjes naast het oventje dezelfde achergrond te geven of rood te verven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Printje ma 8 okt 2012 - 8:05

Wat dom...je kunt het idd uit elkaar halen..niet eens aan gedacht.

Ik vind het tafelzeil idee ook erg leuk!!! krijtbordverf heb ik zelfs nog staan.

Bedankt voor de leuke ideeën.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Diese ma 8 okt 2012 - 8:26

Printje schreef:Wat dom...je kunt het idd uit elkaar halen..niet eens aan gedacht.

Ik vind het tafelzeil idee ook erg leuk!!! krijtbordverf heb ik zelfs nog staan.

Bedankt voor de leuke ideeën.

Sterker nog, ik denk dat het keukentje in losse delen wordt geleverd Laughing
Ik vind de ideeen hier genoemd ook erg leuk. Wij gaan het hetzelfde doen als het plaatje van toen: een (PIP) behangetje, lampjes, een stang waar een lepel en spatel ed aan gehangen kan worden en leuk aankleden met een plantje, slingers, theedoek.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  ikkemama ma 8 okt 2012 - 23:31

Wat een geweldig leuk idee om dat keukentje op te pimpen. Het is zowiezo een geweldig keukentje!!

Leuk idee voor als onze kleine man wat ouder is.

ikkemama
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 08-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Flower_L di 9 okt 2012 - 3:27

Leuk! hier staat ie nieuw in doos op zolder, voor 5dec.
Wjl mn vader vragen blad te lakken, heb nog niet uit verpakking gehaald.
Je kunt ook leuk makem met aankleding.
Achterwand behangen met een leuk printje

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  _Jet di 9 okt 2012 - 7:31

Mijn vriend is al druk bezig met het pimpen van het keukentje. Wat leuk dat meer meiden nu dit idee hebben. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten.

Wij hebben er een plaat achter gemaakt en er tafelzeil van lief! tegen aangedaan. Het blad heeft mijn vriend geschuurd, in de grondverf gezet en is nu voorzien van een roze laag verf. De poten staan ook in de grondverf en blijven denk ik wit.

Zodra hij klaar is zal ik een foto plaatsen!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  _Jet wo 10 okt 2012 - 0:21

Bij deze alvast 2 foto's. Hij is nog niet af, want we hebben besloten om hem helemaal wit te maken (behalve het blad en de achterwand natuurlijk Wink). Ik had de foto van het gepimpte keukentje nog eens bekeken en helemaal wit vinden we toch mooier.

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Foto-3NROZV8L

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Foto-ZOGNP6SG
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  PapillonRose wo 10 okt 2012 - 0:22

Wat gaaf!!!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Liadan wo 10 okt 2012 - 0:40

Heel leuk! Ik heb net besloten dat ik ook een achterwandje wil voor ons keukentje Very Happy .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Monnie wo 10 okt 2012 - 0:42

Leuk Jet!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Printje wo 10 okt 2012 - 1:14

Gaaf Jet, wat voor soort verf zit er op het aanrechtje?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 4:14

Leuk Jet! Bij mij begint het nu eigenlijk ook wel te kriebelen als ik naar het 'saaie' Ikea keukentje van m'n kind kijk Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Limburg85 wo 10 okt 2012 - 4:19

Wat ontzettend gaaf! Een vraagje, laten jullie het keukentje in de kamer staan? Neemt dat niet veel ruimte in?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  _Jet wo 10 okt 2012 - 7:27

Je hebt PM terug Printje.

Wij laten hem idd in de woonkamer staan en daar is gelukkig ruimte voor. Ik vind het zonde om hem op haar kamer te zetten, aangezien ze nog niet boven speelt. Op de enkele keren na dat ik boven bezig ben met bijvoorbeeld opruimen of iets dergelijks.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 7:33

Wat zal S. dat leuk vinden Jet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  _Jet wo 10 okt 2012 - 7:35

Dat hoop ik wel Annie Wink
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 7:35

Anders breng je hem bij Y. die vind het wel leuk Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  _Jet wo 10 okt 2012 - 7:36

Anniej_S schreef:Anders breng je hem bij Y. die vind het wel leuk Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) 1578173417

Beloofd, maar ik denk dat de kans heel klein is hoor dat S hem afstaat Wink
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 7:37

Ah jammer! haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  duckie do 11 okt 2012 - 4:35

oe net de fotos gemist, wou net vragen of iemand wat voorbeelden had :-) nog meer?

wij willen ook een keukentje geven voor A. dr 2e verjaardag en misschien wel die van ikea
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  _Jet do 11 okt 2012 - 6:53

duckie schreef:oe net de fotos gemist, wou net vragen of iemand wat voorbeelden had :-) nog meer?

wij willen ook een keukentje geven voor A. dr 2e verjaardag en misschien wel die van ikea

Ik zie de foto's nog wel op pagina 1!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 7:14

Ik niet Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Mida4you do 11 okt 2012 - 7:25

Wij hebben het ikea keukentje gegeven voor Z. haar 2e verjaardag en speelt er elke dag mee. Hij is niet gepimpt want we vinden hem zo al heel mooi en de kleuren passen mooi bij haar eigen gemaakte speelgoedkist :-)
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto) Empty Re: Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum