Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

+10
Jeanette
Susanne84
Poisongirl
Highway
Mizz_S
VeryCherry
Pien
minoessepoes
Guus
SleepingBeauty
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  SleepingBeauty zo 20 feb 2011 - 22:34

We hebben nog wat potten van de bruiloft staan en die moeten nu echt op!
Heb alleen geen idee wat ik er mee moet.
Het recept wat er bij stond met uitgebakken spek en gebakken ei.
Maar daar houden we allebei niet zo van.

Heb al op internet wat gezocht maar niks gevonden...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Guus zo 20 feb 2011 - 22:40

engels ontbijtje op zondag I love you

of misschien een chillie(of is het chili?) van maken? ook wat bruine/kidney bonen erdoor... pepertje, paprika, wat gehakt, uitje, mais enz...

ik heb ook een keer gevulde courgettes gehad met gehakt, ui, mais en dat gemengd met de witte bonen in tomaten saus met wat kaas erover...
was een creatie van mijn mama toendertijd maar was best lekker!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  minoessepoes zo 20 feb 2011 - 22:45

Brr ik vind het zo vies...

Maar mijn vriend vind het heerlijk dus ik koop weleens een potje voor hem als ik iets van groenten wil eten waar hij niet van houdt. Dan eten we het meestal gewoon met een gehaktbal en wat aardappels puree of gebakken aardappeltjes en een snitzel, dat soort dingen. Niet echt bijzonder dus.

Op de website van de AH staan 16 recepten, misschien zit daar wat bij (de mexicaanse wrap vind ik nog best goed klinken (eventueel gewoon met kip bijvoorbeeld): http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=witte+bonen+in+tomatensaus
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Pien zo 20 feb 2011 - 22:46

wij eten gewoon gekookte aardappels met witte bonen in tomatensaus en vlees erbij. een schnitzel, kipfilet, cordon bleu, etc...

verder kun je het idd voor engels ontbijt gebruiken.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:46

minoessepoes schreef:Brr ik vind het zo vies...

Maar mijn vriend vind het heerlijk
Ik ook en mijn vriend gelukkig ook! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  VeryCherry ma 21 feb 2011 - 2:51

Van witte bonen in tomatensaus maak ik een enkeltje kliko, ik vind het echt niet lekker.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Mizz_S ma 21 feb 2011 - 3:58

Wij eten het niet vaak, maar als we het eten gewoon met aardappels/puree ofzo en een stukje vlees/vis/vega erbij.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Highway di 22 feb 2011 - 7:45

spaanse maaltijdsoep?
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=66166&rq=spaanse+maaltijdsoep
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Poisongirl do 24 feb 2011 - 3:08

Boston baked beans! maak ik regelmatig en valt altijd goed in de smaak hier!

Nodig voor 4 personen:
400gr spekblokjes (ik pak altijd gerookte blokjes)
1 grote ui
2 eetlepels bruine basterdsuiker
1 grote pot witte bonen in tomatensaus
3 eetlepels ketchup
1 eetlepel mosterd
chilipoeder

Bak de spekblokjes uit in een droge koekenpan. Pel en snipper de ui intussen. Neem de spekblokjes uit de pan en laat ze uidampen op keukenpapier. Fruit de gesnipperde ui in het spekvet tot ze zacht zijn, niet te donker laten worden. Bestrooi de uien met de de suiker en fruit dit een minuut. Verwarm de witte bonen in tomatensaus met de gefruite ui, ketchup en mosterd en breng op smaak met chilipoeder. Warm dit een minuut of 15 door en schep dit regelmatig om. Voeg na 15 minuten de spekblokjes toe en warm deze kort mee.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Susanne84 vr 25 feb 2011 - 1:50

Een super makkelijk en lekker receptje:

Ui fruiten in wok
In plakjes gesneden rookworst toevoegen en kort meebakken
Witte bonen in tomatensaus erbij
Op het eind stukjes ananas even laten mee warmen.

Klaar! Ik houd niet van witte bonen 'los', maar dit is echt lekker! :-)

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Jeanette za 5 maa 2011 - 2:13

Toevallig gisteren op! Ik eet het gewoon met aardappelen en wat vlees erbij.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 2:16

Jeanette schreef:Toevallig gisteren op! Ik eet het gewoon met aardappelen en wat vlees erbij.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 3:33

Birgit schreef:
Jeanette schreef:Toevallig gisteren op! Ik eet het gewoon met aardappelen en wat vlees erbij.

+1

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Kqip za 5 maa 2011 - 3:50

Tis niet mijn favoriet mn vriend wil het wel regelmatig eten..maar meestal met wat sla, aardappelpuree en vlees erbij zoals al vaker genoemd. De witte bonen in tomatensaus van bonduelle vind ik dan wel weer lekker..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 3:54

Kqip schreef:Tis niet mijn favoriet mn vriend wil het wel regelmatig eten..maar meestal met wat sla, aardappelpuree en vlees erbij zoals al vaker genoemd. De witte bonen in tomatensaus van bonduelle vind ik dan wel weer lekker..

even offtopic, maar ik ben benieuwd wat jouw naam betekend? En hoe je het uitspreekt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Flippin' Bitch ma 7 maa 2011 - 10:31

Met gekookte aardappels en worst ofzo?
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Caro ma 7 maa 2011 - 20:28

Ik kan me alleen maar afvragen hoe je die blikken over kan hebben van de bruiloft?

Verder eet ik nóóit witte bonen in tomatensaus. Brrrrrr
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Kqip ma 7 maa 2011 - 21:13

Theedoosje schreef:
Kqip schreef:Tis niet mijn favoriet mn vriend wil het wel regelmatig eten..maar meestal met wat sla, aardappelpuree en vlees erbij zoals al vaker genoemd. De witte bonen in tomatensaus van bonduelle vind ik dan wel weer lekker..

even offtopic, maar ik ben benieuwd wat jouw naam betekend? En hoe je het uitspreekt Very Happy

Mijn naam..die heeft mijn vriend 2 jaar terug eens bedacht, had een nickname nodig ergens en sindsdien gebruik ik hem. Maar het heeft geen betekenis ofzo..en uitspraak is gewoon kip :P
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  truestar ma 7 maa 2011 - 21:28

Caro schreef:Ik kan me alleen maar afvragen hoe je die blikken over kan hebben van de bruiloft?

Verder eet ik nóóit witte bonen in tomatensaus. Brrrrrr

Ja dat vraag ik me dus ook af Question
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  SleepingBeauty zo 8 mei 2011 - 23:33

truestar schreef:
Caro schreef:Ik kan me alleen maar afvragen hoe je die blikken over kan hebben van de bruiloft?

Verder eet ik nóóit witte bonen in tomatensaus. Brrrrrr

Ja dat vraag ik me dus ook af Question

Late reactie, maar we hebben het over omdat we allerlei producten voor recepten kregen...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus Empty Re: Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum