Witte Chokotoff!
+6
Penny Blossom
SarahKey
Susan
Raindrop
Suus
Sugarfall
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Witte Chokotoff!
Die vind ik zo lekker! Maar ik zie ze helemaal nergens meer. Ik las ergens dat het een limited edition was.. Maar heeft iemand ze de afgelopen weken nog ergens gezien? Anders moet ik maar heel zuinig gaan doen met mijn laatste 3...
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Witte Chokotoff!
Waaah, die heb ik gemist, lijken me heerlijk! Maar ik ben blijkbaar al te laat?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ze een tijdje terug ook zien liggen maar dat was inderdaad een limited edition. En ik heb ze nu ook al ff niet meer zien liggen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik vind dat altijd zo'n onzin, een limited edition voor snoep. Ik bedoel, van een kledingstuk of een paar schoenen snap ik het ergens nog wel, sommige mensen trekken het blijkbaar erg slecht als er teveel rondlopen met hetzelfde, maar geen weldenkend mens heeft dat toch met snoep?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Die heb ik ook gemist! Maja kom eigenlijk zelden in het snoeppad. Jammer, leek me wel lekker! Ik ga toch straks eens even kijken hier in de supermarkt.
Susan: ben het helemaal met je eens, snap ik met de chips ook niet.
Susan: ben het helemaal met je eens, snap ik met de chips ook niet.
Ik vind het ook raar met etenswaren, om een limited edition te maken. Hetzelfde met bijvoorbeeld een chipssmaak, of een bepaald soort koekje, dan merk je gewoon dat dat goed verkocht wordt en ineens is het verdwenen uit de schappen. Zo vervelend, want meestal zijn dat net die ik lekker vind!
Ik ga denk ik even kijken of ze ze bij het Kruidvat nog hebben, daar hebben ze nog weleens van die zakken snoep/chocolade liggen die je in de supermarkt al niet meer kunt krijgen.
Ik ga denk ik even kijken of ze ze bij het Kruidvat nog hebben, daar hebben ze nog weleens van die zakken snoep/chocolade liggen die je in de supermarkt al niet meer kunt krijgen.
Sugarfall- Kletskop
Ik heb ze van de week in Duitsland gekocht!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Ik heb ze nog niet gezien, maar ik ga toch eens kijken!! Lijkt me wel erg lekker.
tess05- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10
BlackRabbit schreef:Ik heb ze van de week in Duitsland gekocht!
Ooooh dan ga ik een vriendin die in Duitsland aan het studeren is even instructies geven
Sugarfall- Kletskop
Ooow deze zijn echt zo lekker he, hmmm. Laatst echt flink van gesnoept. Ik heb ze ook niet zien liggen bij de AH vandaag. Jammer hoor en stom als het maar tijdelijk is.
Gast- Gast
Bij het Kruidvat verkopen ze ze nog, ik zag ze gister liggen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik wist niet eens dat het bestond! Weet dus ook niet waar je het krijgt, maar het klinkt in ieder geval verrukkelijk.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
CherrieLola schreef:Bij het Kruidvat verkopen ze ze nog, ik zag ze gister liggen.
Nou dan woon ik gewoon in de verkeerde plaats haha, want ik ben bij het Kruidvat geweest maar ik heb ze niet gezien..
Sugarfall- Kletskop
Bij de kruidvat in mijn dorpje hebben ze ze ook nog! Ik had er nog nooit van gehoord! Net even gekeken & gekocht!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Sugarfall schreef:CherrieLola schreef:Bij het Kruidvat verkopen ze ze nog, ik zag ze gister liggen.
Nou dan woon ik gewoon in de verkeerde plaats haha, want ik ben bij het Kruidvat geweest maar ik heb ze niet gezien..
Ga je nu elke Kruidvat in de buurt af
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik heb ze gevonden! Haha, bij een soort buurt supermarkt. Meteen maar even 5 zakken ingeslagen, kan ik weer tot eind volgend jaar vooruit
Sugarfall- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Is dat mooi witte vloer/witte kast/witte muren?
» Witte muren met witte meubels?
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» Witte was
» Witte broek
» Witte muren met witte meubels?
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» Witte was
» Witte broek
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: