Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

+36
Lady4
studiebol
Annie24
Laurientje
Pien
Pommes
Blue flower
Mrs. Jansen
munk
Aimee
Dolphinne
SarahKey
Snoes
M@niek
Liadan
-Ieniemienie-
Flip Fluitketel
Highway
Bruintje Beer
Slakje
Ella
Parel
Juutjepetuutje
Razz
Theeleut
Parisienne
Lejow
Shopaholic
Sophiee
CCC
sabje
Printje
Star007
Jasmine
NoMercy
Flower_L
40 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 3 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Bruintje Beer wo 10 apr 2013 - 2:49

Jasmine schreef:
Bruintje Beer schreef:Het weekend zijn de kids bij oma. Wij zijn een weekend weg.
Maandag zullen we wel even naar de Julianatoren gaan. Hebben een abbo daarvan.
Flip Fluitketel schreef:Zondag denk stukje wandelen met het gezinnetje. Maandagochtend eerst naar het ziekenhuis met de oudste en na middagdutje denk boodschapjes lopend doen of in de tuin rommelen. Dinsdags waarschijnlijk naar julianatoren.

En dan hopelijk nog 2wkn van mijn verlof/vakantie genieten met mooi weer Very Happy

Wat ongezellig, kunnen jullie veel beter samen gaan Wink

Maar Julianatoren is echt leuk! Wij hebben ook overwogen een gezinskaart te halen, maar uiteindelijk vanwege de afstand en mijn zwangerschap dit jaar voor DierenPark Amersfoort gekozen.

Misschien doen we dat wel!!
Maar is de bedoeling dat we vaker samen gaan aangezien FF niet in A. woont en ik wel.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 3 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Printje wo 10 apr 2013 - 4:23

Mrs. Jansen schreef:Oooh! Ja, ik weet dat je (Rondje Someren(?)) een route hebt met alleen pickups.
Wat ik vaak wel vervelend vindt, als je echt met de auto op pad gaat om ergens anders een (multi)cache te lopen, en deze niet kunt vinden. Oké, dan heb je een mooie wandeling gehad, maar ik wil dan ook het 'eindpunt' bereiken. Wink

Maar ik ga erg off topic nu. nerd

Jaah die bedoel ik, maar ook in onze wijk kun je pick ups zo wel 10 snel binden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Pommes wo 10 apr 2013 - 9:11

Hier lees ik ook volgende weekde gehele week boven de 16-17 graden. Weet niet wat we gaan doen. Lekker in de tuin zitten en wandelen. Misschien wel een klein stukje fietsen. Als het woensdag mee zut, misschien een dagje naar zee.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Pien wo 10 apr 2013 - 9:16

Wij gaan zondag lekker fietsen en gewoon lekker veel bij huis. Genieten van de zon, deuren open en lekker het hele huis laten luchten. Dekbedden over de reling, ramen lappen, gewoon heerlijk lekker aanmodderen. E die zelf lekker in en uit loopt.... Maandag moeten wij beide werken en is ze bij de gastouder.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Flower_L za 13 apr 2013 - 23:50

nou.....hier nog gewoon een vest aan en de zon is nergens te bekennen :nopompom:

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Lejow za 13 apr 2013 - 23:52

Flower_L schreef:nou.....hier nog gewoon een vest aan en de zon is nergens te bekennen :nopompom:

Hier ook niet , bah :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Laurientje zo 14 apr 2013 - 0:11

Vandaag word onze kleine man 3 jaar! :cheering:

Het zonnetje begint voorzichtig door te breken.. Hopelijk vanmiddag feest in de tuin.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Annie24 zo 14 apr 2013 - 0:15

Lejow schreef:
Flower_L schreef:nou.....hier nog gewoon een vest aan en de zon is nergens te bekennen :nopompom:

Hier ook niet , bah :nopompom:

Hier hetzelfde. Het heeft tot ongeveer 11 uur zelfs geregend, dus alles is nu ook zeiknat buiten.
Y. ligt op bed en ik zit op de bank in mijn badjas, want ik had het koud laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Laurientje zo 14 apr 2013 - 0:17

Laurientje schreef:Vandaag word onze kleine man 3 jaar! :cheering:

Het zonnetje begint voorzichtig door te breken.. Hopelijk vanmiddag feest in de tuin.

Hmmz er staat een veelste harde wind.. Die maakt t best fris. Neutral
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  studiebol zo 14 apr 2013 - 0:27

Het is echt nog geen lekker weer hier helaas... hoop dat de zon nog komt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Flower_L zo 14 apr 2013 - 0:46

jaa...hier is ie cheers

gefeliciteerd laurientje!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Lady4 zo 14 apr 2013 - 0:49

Ik typ dit vanuit de Mc Donalds, waar mijn stiefzoontje geniet van patat, fristi, een ijsje en de speelhoek. Mijn vriend zit bij een voetbalwedstrijd.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Tania zo 14 apr 2013 - 1:44

Wij zijn vanmorgen naar het Amterdamse bos geweest, naar de pannenkoekenboerderij en de speeltuin. Daarna nog even naar het strand maar toen begon het te regenen. We zijn nu weer thuis, J. en mijn man zijn in de tuin de fietskar aan het maken en ik ben met M. binnen aan het spelen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puggle zo 14 apr 2013 - 2:59

Hier is het wel lekker hoor, al zit ik nu wel binnen. Net even naar het winkelcentrumpje hier gelopen. De tandpasta was op Wink verder over een uurtje naar mijn schoonmoeder, zal het wel lekker zijn in de tuin.
Morgen geen idee, denk even de stad in voor wat boodschapjes. Mijn man moet morgen gewoon werken en naar school.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Filoria zo 14 apr 2013 - 8:00

Wij zijn net bij vrienden wezen barbecuen smile
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 8:02

Onze nieuwe trampoline is vanmorgen ingegraven, dus daar heeft de oudste een hele tijd op gespeeld. Verder hebben we samen mijn auto schoongemaakt, het gras gezaaid, heeft mijn man nog wat in de tuin gedaan en 's middags hebben we even met mijn schoonouders buiten gezeten, maar door de wind was dat niet zo aangenaam en zijn we toch maar naar binnen gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Printje zo 14 apr 2013 - 8:03

Wij hebben heerlijk de hele dag eerst geocachen gedaan en daarna naar Bob de bouwer. Ook N heeft zich weer voorbeeldig en makkelijk gedragen, het lekkere dingd heeft bijna de hele dag in d'r maxicosi liggen slapen en rondkijken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Parel zo 14 apr 2013 - 8:11

Wij hebben vanochtend lekker genikst, en vanmiddag zijn we lekker de hort op geweest. Even bij mijn vriendin dr nieuwe huis wezen kijken, en daarna naar ´oude´ opa zijn 80ste verjaardag, heel de familie was er, en we zaten heerlijk in de tuin. Waren pas om kwart voor 7 thuis en L. heeft de hele middag in haar t shirt kunnen lopen I love you
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Twellie zo 14 apr 2013 - 8:21

Ik ben met de jongste op pad geweest naar een festiviteit hier in de buurt en de oudste is thuis geweest en heeft papa geholpen met klussen in en om het huis.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: