Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

+36
Lady4
studiebol
Annie24
Laurientje
Pien
Pommes
Blue flower
Mrs. Jansen
munk
Aimee
Dolphinne
SarahKey
Snoes
M@niek
Liadan
-Ieniemienie-
Flip Fluitketel
Highway
Bruintje Beer
Slakje
Ella
Parel
Juutjepetuutje
Razz
Theeleut
Parisienne
Lejow
Shopaholic
Sophiee
CCC
sabje
Printje
Star007
Jasmine
NoMercy
Flower_L
40 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Flower_L ma 8 apr 2013 - 21:22

....met de langverwachte twee dagen lekker weer in het verschiet? zondag en maandag?

zondag gaan we denk ik met ons vieren lekker ergens wandelen en picknicken.
maandag ben ik vrij en ga ik de tuin met de kleine mannen. beetje om huis.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  SarahKey ma 8 apr 2013 - 21:27

Als het goed is ben ik volgende week maandag vrij en anders moet ik vanaf 14:00 uur werken dus heb nog een stukje dag.
Ik gok dat we maandag in ons inimini moestuintje aan de gang zijn en gewoon lekker buiten.

Zondag wil ik wel even weg, ik denk even naar het dierentuintje waar wij een jaarkaart van hebben.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Gast ma 8 apr 2013 - 21:28

Ik denk dat we lekker een stuk gaan fietsen. Of dat we richting bos gaan.
Verder gewoon lekker in de tuin spelen, opruimen, beetje rommelen en `s avonds gaat de BBQ aan wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  NoMercy ma 8 apr 2013 - 21:29

Ik denk zondag naar mijn zus en haar dochtertje, lekker chillen in de tuin en bbq-en en de kids lekker spelen!

Maandag echt nog geen flauw idee!
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Jasmine ma 8 apr 2013 - 21:32

Wij willen zondagmiddag lekker naar de dierentuin.

Maandagmorgen moet ze eerst naar de peuterspeelzaal. 's Middags moeten we naar het consultatiebureau en naar de verloskundige (gelukkig in hetzelfde pand). Daarna misschien nog even buiten spelen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Star007 ma 8 apr 2013 - 21:39

Zondag naar een verjaardag, hier 1,5 uur verderop. Dus waarschijnlijk lekker bij hun in de tuin van het zonnetje genieten en daar even naar de speeltuin ( is bij hun in de straat) met D. ofzo.
Maandag ben ik vrij , en dan gaan we denk ik naar de kinderboerderij en naar de speeltuin in het park.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Printje ma 8 apr 2013 - 21:49

Wij gaan geocachen :cheering: :cheering:


Edit: na 16 weken rotweer in mijn verlof mag ik maandag eer gaan werken net nu het weer mooi weer wordt..


Laatst aangepast door Printje op ma 8 apr 2013 - 21:55; in totaal 1 keer bewerkt
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  sabje ma 8 apr 2013 - 21:50

Zondag viert mijn moeder haar verjaardag. Daar zullen we lekker in de tuin zitten. Kunnen de kinderen buiten en in de speeltuin spelen. 's Morgens denk ik even wandelen hier in de buurt of naar een speeltuintje.
Maandag zullen we lekker in de tuin spelen en denk ik nog even naar oma, want dan is ze echt jarig
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  CCC ma 8 apr 2013 - 21:52

Zaterdag ga ik high tea-en met de yogaclub en de baby's. Dus dat is helaas binnen, zondag gaan we lekker naar het park denk ik. Kleedje mee en wat lekkers en lekker spelen daar.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Sophiee ma 8 apr 2013 - 21:54

Wij hebben lang geleden voor aankomend weekend een weekend weg geboekt. Heeeeel blij zijn we nu blijkt dat we het goede weekend hebben gekozen! We zitten op CP en willen zondag naar de dierentuin en maandag lekker ergens een terrasje pakken en wandelen door een park. Heerlijk!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Shopaholic ma 8 apr 2013 - 21:59

Mijn verjaardag vieren! Ben maandag jarig! :cheering:
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Lejow ma 8 apr 2013 - 22:32

Geen idee, vriend moet gewoon werken. Dus kijk wel even wat ik zondag ga doen, misschien lekker in de tuin spelen.
Maandag ga ik met Roodkapje naar de dierentuin!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Parisienne ma 8 apr 2013 - 22:39

Zondag gaan we hier in het park zitten of beneden voor de deur, gezellig kijken naar de marathonlopers die voorbij komen. De route loopt hier door de straat en langs het park. Maandag gaat N. naar oma, daar zal ze lekker in de tuin spelen. Wat ik zelf ga doen weet ik nog niet, misschien op het balkon studeren en alle ramen zemen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Theeleut ma 8 apr 2013 - 22:41

Ik denk fietsen naar het strand, terrasje zitten, de tuin in, ijsje kopen. Ik wil meteen te veel!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Razz ma 8 apr 2013 - 22:41

Zondag gaat we waarschijnlijk even naar het park/speeltuin of een stukje fietsen en s'middags naar mijn ouders. Kan S. even in de tuin spelen daar. Maandag moet ik heel de dag werken en is hij bij mijn ouders. Dus dan kan hij ook lekker de tuin in en mijn moeder gaat meestal met hem wandelen.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Juutjepetuutje ma 8 apr 2013 - 22:54

SarahKey schreef:Als het goed is ben ik volgende week maandag vrij en anders moet ik vanaf 14:00 uur werken dus heb nog een stukje dag.
Ik gok dat we maandag in ons inimini moestuintje aan de gang zijn en gewoon lekker buiten.

Zondag wil ik wel even weg, ik denk even naar het dierentuintje waar wij een jaarkaart van hebben.

ik ben heel benieuwd waar jij woont, ik heb eens ergens gelezen in de kop van NH.. ga je dan naar Hoenderdaell?
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Juutjepetuutje ma 8 apr 2013 - 22:56

zondag moet mijn man werken, ga met de jongens denk even lekker wandelen of naar de speeltuin ofzo,

maandag is mijn verlof dan echt voorbij en moet ik weer aan het werk. net als printje 16 weken rot weer gehad... wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... 394967
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Flower_L ma 8 apr 2013 - 22:57

Balen juutje...heb je er wel weer zin in? Werken?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Juutjepetuutje ma 8 apr 2013 - 23:05

ja ik heb er zin in! ben bijna 8 mnd thuis geweest dus ik vind het wel lekker om weer even meer te zijn dan alleen mama. ik werk onregelmatig en ook in de avonduren of kortere diensten dus het is niet zo dat ik mijn kindjes heel lang of veel achter elkaar moet missen!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Parel ma 8 apr 2013 - 23:55

Bij mij op mijn weeronline app is het gewoon de volledige volgende week iig 17 graden of hoger.. Wij gaan gewoon lekker aanrommelen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Flower_L ma 8 apr 2013 - 23:58

Parel schreef:Bij mij op mijn weeronline app is het gewoon de volledige volgende week iig 17 graden of hoger.. Wij gaan gewoon lekker aanrommelen!

knmi ging niet verder dan maandag, dus ik ga maar even van die twee dagen 20+ uit Cool
maar wat heerlijk zeg...dat het die hele week waarschijnlijk lekker weer wordt!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Ella di 9 apr 2013 - 0:02

Juutjepetuutje schreef:zondag moet mijn man werken, ga met de jongens denk even lekker wandelen of naar de speeltuin ofzo,

maandag is mijn verlof dan echt voorbij en moet ik weer aan het werk. net als printje 16 weken rot weer gehad... wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... 394967

Ik kan me hier ook bijvoegen alleen is bij mij mijn verlof per morgen al om..... Maandag gelukkig wel vrij. Ga lekker naar buiten in ieder geval
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Slakje di 9 apr 2013 - 0:29

Ik helaas niets, maar mijn vriendinnen komen Louise ontvoeren om te gaan zwemmen en naar de speeltuin te gaan!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Bruintje Beer di 9 apr 2013 - 0:37

Het weekend zijn de kids bij oma. Wij zijn een weekend weg.
Maandag zullen we wel even naar de Julianatoren gaan. Hebben een abbo daarvan.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Highway di 9 apr 2013 - 0:38

Zondag wandelen,denk in het bos samen met mijn man, lekker in de tuin zitten en buiten eten. Maandag in mijn eentje er met haar op uit en hopelijk savonds ook nog lekker buiten eten/zitten
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum