Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

+36
Lady4
studiebol
Annie24
Laurientje
Pien
Pommes
Blue flower
Mrs. Jansen
munk
Aimee
Dolphinne
SarahKey
Snoes
M@niek
Liadan
-Ieniemienie-
Flip Fluitketel
Highway
Bruintje Beer
Slakje
Ella
Parel
Juutjepetuutje
Razz
Theeleut
Parisienne
Lejow
Shopaholic
Sophiee
CCC
sabje
Printje
Star007
Jasmine
NoMercy
Flower_L
40 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Flip Fluitketel di 9 apr 2013 - 0:49

Zondag denk stukje wandelen met het gezinnetje. Maandagochtend eerst naar het ziekenhuis met de oudste en na middagdutje denk boodschapjes lopend doen of in de tuin rommelen. Dinsdags waarschijnlijk naar julianatoren.

En dan hopelijk nog 2wkn van mijn verlof/vakantie genieten met mooi weer Very Happy
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  -Ieniemienie- di 9 apr 2013 - 1:27

Mijn man gaat zondag de Marathon van Rotterdam lopen, dus die dag gaan we een dagje in rotterdam rondhangen en papa aanmoedigen.
Maandag gaan we denk ik gewoon lekker in de tuin genieten of naar een speeltuintje.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Liadan di 9 apr 2013 - 5:13

Zondag vieren we de 65e verjaardag van mijn moeder op een terras aan het water smile . Maandag moet ik werken. Aanstaande donderdag ga ik met de kinderen naar de efteling als het droog is, ik hoop het!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  M@niek di 9 apr 2013 - 6:22

zondag lekker in de tuin werken en nog fietsen of lekker wandelen. Of misschien naar de efteling maar daar zal het wel erg druk zijn! maandag moet ik werken maar dan zal mijn man wel lekker gaan fietsen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Snoes di 9 apr 2013 - 8:39

Veel wandelen denk ik haha Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  SarahKey di 9 apr 2013 - 9:21

Juutjepetuutje schreef:
SarahKey schreef:Als het goed is ben ik volgende week maandag vrij en anders moet ik vanaf 14:00 uur werken dus heb nog een stukje dag.
Ik gok dat we maandag in ons inimini moestuintje aan de gang zijn en gewoon lekker buiten.

Zondag wil ik wel even weg, ik denk even naar het dierentuintje waar wij een jaarkaart van hebben.

ik ben heel benieuwd waar jij woont, ik heb eens ergens gelezen in de kop van NH.. ga je dan naar Hoenderdaell?
Klopt, dat is Hoenderdaell. Voor mij maar een stukje rijden. Woon jij hier ook in de buurt dan of ken je het zomaar?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Dolphinne di 9 apr 2013 - 9:56

Ik moet zondag vanaf 12.30 en maandag de hele dag werken. Dus helaas geen tijd om van het weer te genieten. En mijn zoontje is vanaf zaterdag bij zijn vader, die zal vast wel iets met hem gaan doen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Aimee di 9 apr 2013 - 9:57

Dolphinne schreef:Ik moet zondag vanaf 12.30 en maandag de hele dag werken. Dus helaas geen tijd om van het weer te genieten. En mijn zoontje is vanaf zaterdag bij zijn vader, die zal vast wel iets met hem gaan doen.

Hé wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  munk di 9 apr 2013 - 9:58

Printje schreef:Wij gaan geocachen wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 281626781 wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 281626781


Edit: na 16 weken rotweer in mijn verlof mag ik maandag eer gaan werken net nu het weer mooi weer wordt..

Geocachen met de fietskar ;-) :-D
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Mrs. Jansen di 9 apr 2013 - 20:31

Printje schreef:Wij gaan geocachen :cheering: :cheering:

Wij ook. Very Happy

We hebben vorige week een andere kinderwagen erbij gekocht zodat we meer (geocach)mogelijkheden hebben. (bossen, los zand e.d.) :cheering:
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Juutjepetuutje di 9 apr 2013 - 20:45

SarahKey schreef:
Juutjepetuutje schreef:
SarahKey schreef:Als het goed is ben ik volgende week maandag vrij en anders moet ik vanaf 14:00 uur werken dus heb nog een stukje dag.
Ik gok dat we maandag in ons inimini moestuintje aan de gang zijn en gewoon lekker buiten.

Zondag wil ik wel even weg, ik denk even naar het dierentuintje waar wij een jaarkaart van hebben.

ik ben heel benieuwd waar jij woont, ik heb eens ergens gelezen in de kop van NH.. ga je dan naar Hoenderdaell?
Klopt, dat is Hoenderdaell. Voor mij maar een stukje rijden. Woon jij hier ook in de buurt dan of ken je het zomaar?

Ja ik woon in D.H. en heb ook een jaar kaart van hoenderdaell vandaar Wink
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 20:48

Printje schreef:Wij gaan geocachen :cheering: :cheering:


Edit: na 16 weken rotweer in mijn verlof mag ik maandag eer gaan werken net nu het weer mooi weer wordt..

Je had dan toch eerder moeten gaan werken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Printje di 9 apr 2013 - 20:52

Zazou schreef:
Printje schreef:Wij gaan geocachen :cheering: :cheering:


Edit: na 16 weken rotweer in mijn verlof mag ik maandag eer gaan werken net nu het weer mooi weer wordt..

Je had dan toch eerder moeten gaan werken!

Ja idd, dan was het al eerder mooi weer geweest.

Mrs. Janssen leuk dat jullie ook cachen, doen jullie dat allang?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 20:54

Meestal als mijn schoonouders in het voorjaar op vakantie gaan is het hier mooi weer, maar dit keer niet dus Sad

Maar het hele weekend zit weer vol verjaardagen, zaterdag viert mijn neefje zijn eerste verjaardag en zondag is mijn moeder jarig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Jasmine di 9 apr 2013 - 20:58

Bruintje Beer schreef:Het weekend zijn de kids bij oma. Wij zijn een weekend weg.
Maandag zullen we wel even naar de Julianatoren gaan. Hebben een abbo daarvan.
Flip Fluitketel schreef:Zondag denk stukje wandelen met het gezinnetje. Maandagochtend eerst naar het ziekenhuis met de oudste en na middagdutje denk boodschapjes lopend doen of in de tuin rommelen. Dinsdags waarschijnlijk naar julianatoren.

En dan hopelijk nog 2wkn van mijn verlof/vakantie genieten met mooi weer Very Happy

Wat ongezellig, kunnen jullie veel beter samen gaan Wink

Maar Julianatoren is echt leuk! Wij hebben ook overwogen een gezinskaart te halen, maar uiteindelijk vanwege de afstand en mijn zwangerschap dit jaar voor DierenPark Amersfoort gekozen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Mrs. Jansen di 9 apr 2013 - 21:04

Nee, pas twee jaar. Meestal trekken we er een dag/middag op uit om een multi te doen. Als we minder tijd hebben pakken we een aantal makkelijke. En jullie?
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Printje di 9 apr 2013 - 21:11

Mrs. Jansen schreef:Nee, pas twee jaar. Meestal trekken we er een dag/middag op uit om een multi te doen. Als we minder tijd hebben pakken we een aantal makkelijke. En jullie?

Wij pas een jaar/ anderhalf denk ik. Doen ook veel multi's maar soms ook gewoon een pick- up. Wij hebben er nu omgeveer 80 gelogd denk ik. R vindt het ook geweldig leuk.

Jij nognleuk tips wij Hebben bijv. Bij burgers zoo de cache ook gevonden en de bedevaartstochten zijn erg goed en erg origineel gedaan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Flip Fluitketel di 9 apr 2013 - 21:23

Jasmine schreef:
Bruintje Beer schreef:Het weekend zijn de kids bij oma. Wij zijn een weekend weg.
Maandag zullen we wel even naar de Julianatoren gaan. Hebben een abbo daarvan.
Flip Fluitketel schreef:Zondag denk stukje wandelen met het gezinnetje. Maandagochtend eerst naar het ziekenhuis met de oudste en na middagdutje denk boodschapjes lopend doen of in de tuin rommelen. Dinsdags waarschijnlijk naar julianatoren.

En dan hopelijk nog 2wkn van mijn verlof/vakantie genieten met mooi weer Very Happy

Wat ongezellig, kunnen jullie veel beter samen gaan Wink

Maar Julianatoren is echt leuk! Wij hebben ook overwogen een gezinskaart te halen, maar uiteindelijk vanwege de afstand en mijn zwangerschap dit jaar voor DierenPark Amersfoort gekozen.

Haha ja idd eigenlijk wel! We zullen vast nog vaker samen gaan. Dierenpark Amersfoort is ook leuk!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Mrs. Jansen di 9 apr 2013 - 21:29

Wow! Daar komen wij nog lang niet aan. Ha ha.
Lukt het jullie om multi's dezelfde dag te vinden? Wij zijn wel eens (meerdere caches) tot 3x toe terug gegaan. Ik weet niet of dat te wijten is aan onze cache kwaliteiten. Laughing

Ik heb niet echt tips.. De meeste multi's vind ik altijd wel mooi. Wij kiezen meestal één uit in natuurgebieden. Stads caches vinden we minder leuk.
Wij zijn hier in het zuiden wel leuke caches tegen gekomen voor kinderen. Onze zoon heeft er nog niet veel aan, maar jong geleerd..... haha.
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Printje di 9 apr 2013 - 21:32

Wij wonen ook in het zuiden van het land. Nee we doen dan een multi op een dag maar soms met pick-ups wel 25-30.
Wij vinden ook natuur,bos caches veel leuker, in de stad doen we eigenlijk nooit, wel hier in wijken etc maar geen echte stadscache.

Idd jong geleerd....R noemt het trouwens schatzoeken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Mrs. Jansen di 9 apr 2013 - 21:39

25-30? :O
Hoe doen jullie dat dan? Wij kijken bij een multi wel eens of er iets in de buurt ligt, maar wij gaan geen 2/3 km (enkele reis) omlopen voor een pickup.

Welke omgeving wonen jullie? (Wij omg. Ehv.)
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  SarahKey di 9 apr 2013 - 23:01

Juutjepetuutje schreef:
SarahKey schreef:
Juutjepetuutje schreef:
SarahKey schreef:Als het goed is ben ik volgende week maandag vrij en anders moet ik vanaf 14:00 uur werken dus heb nog een stukje dag.
Ik gok dat we maandag in ons inimini moestuintje aan de gang zijn en gewoon lekker buiten.

Zondag wil ik wel even weg, ik denk even naar het dierentuintje waar wij een jaarkaart van hebben.

ik ben heel benieuwd waar jij woont, ik heb eens ergens gelezen in de kop van NH.. ga je dan naar Hoenderdaell?
Klopt, dat is Hoenderdaell. Voor mij maar een stukje rijden. Woon jij hier ook in de buurt dan of ken je het zomaar?

Ja ik woon in D.H. en heb ook een jaar kaart van hoenderdaell vandaar Wink
Wat leuk zeg, wie weet komen we elkaar daar eens tegen en anders gewoon een hoenderdaell meeting Laughingwat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 3711883763
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Printje di 9 apr 2013 - 23:46

Mrs. Jansen schreef:25-30? :O
Hoe doen jullie dat dan? Wij kijken bij een multi wel eens of er iets in de buurt ligt, maar wij gaan geen 2/3 km (enkele reis) omlopen voor een pickup.

Welke omgeving wonen jullie? (Wij omg. Ehv.)

Dan wonen we dicht bij elkaar. We hebben bijv een deel van het ...? Lijntje gedaan en ook in wijken liggen er veel bij elkaar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Blue flower wo 10 apr 2013 - 1:14

Wij zitten zondag op het strand! Emmertje en schepje mee en R is zoet smile en maandag is man lief vrij en gaan wij J. Showen op man zijn werk en 's middags weer naar strand (voordeel van aan de boulevard wonen smile)
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Mrs. Jansen wo 10 apr 2013 - 2:46

Oooh! Ja, ik weet dat je (Rondje Someren(?)) een route hebt met alleen pickups.
Wat ik vaak wel vervelend vindt, als je echt met de auto op pad gaat om ergens anders een (multi)cache te lopen, en deze niet kunt vinden. Oké, dan heb je een mooie wandeling gehad, maar ik wil dan ook het 'eindpunt' bereiken. Wink

Maar ik ga erg off topic nu. nerd
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaan jullie met de kindjes ondernemen... - Pagina 2 Empty Re: wat gaan jullie met de kindjes ondernemen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum