Help ons aan een vent
+51
Queen
Tiana
Sugarfall
Purpleflower
M-G
Kiekeboe
nien
FireButterfly
Bosjesvrouw
_Lacey_
Feline
Toet
Vino
Frappuccino
Snoes
Lot
JD
Jeanette
Capt'n Zero
Slakje
Primrose
Elodie
SuperGrover
Blond
Esperanza
Antibes
Fred
Burn
nijntje4
Lady4
ellibre
Japie
Roza
Nigella
Stoplicht
Aziraphale
Niekske
Caro
May
Ilovethe90s
Chocolate Cookie
Char1
Tabbert
Sea of Trees
Kowalski
Reva
Bliss
Lady Starstruck
Carra
June
Poubelle
55 plaatsers
Pagina 4 van 11
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Re: Help ons aan een vent
Zal ik mij als man zijnde dan melden in dit topic..
Ach, meiden het zal toch allemaal wel goed gaan komen met jullie. Ik gok vast wel dat jullie aan een man gaan raken.
Ach, meiden het zal toch allemaal wel goed gaan komen met jullie. Ik gok vast wel dat jullie aan een man gaan raken.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Iemand nog vrouwen met afritsbroeken in de aanbieding voor Fred?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zo je bent scherp Bliss. Ach, op festivals en met vakantie (denk aan paspoort/knip achter rits etc.) is een afritsbroek met veel zakken gewoon erg handig. Normaal gesproken draag ik die niet, maar mocht je het aantrekkelijk vinden Bliss dan doe ik er speciaal voor jou eentje aan.
Fred- Prater
Bliss schreef:Iemand nog vrouwen met afritsbroeken in de aanbieding voor Fred?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Fred schreef:Zal ik mij als man zijnde dan melden in dit topic..
Ik geloof niet dat wij denken dat we eindigen als een eenzame crazy cat lady. Er is niks mis met 'zoeken' in een andere omgeving toch.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Heb jij eigenlijk, als man zijnde, een vriendin Fred?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Fred schreef:Zo je bent scherp Bliss. Ach, op festivals en met vakantie (denk aan paspoort/knip achter rits etc.) is een afritsbroek met veel zakken gewoon erg handig. Normaal gesproken draag ik die niet, maar mocht je het aantrekkelijk vinden Bliss dan doe ik er speciaal voor jou eentje aan.
Mag ik vriendelijk bedanken?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
@ Poubelle, daarmee is zeker niets mis mee, want wie weet kom je zo nog aan een leuke date. Dus mij lijkt er niets mis mee...
Ik vind het altijd leuk om jullie vorderingen hier (datetopic) te volgen. Ik lees daarin best veel mee en vind het altijd leuk om die date verhalen te lezen.
Wees gerust ik hoef hier niet meid te vinden hoor. Ik heb heel dit topic doorgelezen en er stond op een gegeven moment dat er maar eens mannen zich hier moesten gaan melden... Vandaar mijn reactie.
Ik vind het altijd leuk om jullie vorderingen hier (datetopic) te volgen. Ik lees daarin best veel mee en vind het altijd leuk om die date verhalen te lezen.
Wees gerust ik hoef hier niet meid te vinden hoor. Ik heb heel dit topic doorgelezen en er stond op een gegeven moment dat er maar eens mannen zich hier moesten gaan melden... Vandaar mijn reactie.
Fred- Prater
Poubelle schreef:
Ik geloof niet dat wij denken dat we eindigen als een eenzame crazy cat lady. Er is niks mis met 'zoeken' in een andere omgeving toch.
Haha,
En zelfs al zouden we zo eindigen. Kijk hoe lief!
Carra- Kletskop
Harrison schreef:Deze reserveer ik voor mijn zus! Hahaha!ellibre schreef:Ik heb trouwens ook nog wel iemand op het oog, een goede vriend van mijn vriend. Hij is 27 jaar, tussen de 1m95 en 2 meter lang, blond haar (zo'n soort kapsel). Komt uit Den Haag, woont en werkt nu in Amsterdam en heeft een WO-opleiding gedaan. Doet aan voetbal en wielrennen, gaat regelmatig stappen en uit eten, kan heel goed koken, houdt van reizen en hij leest veel. Ik zal eens vragen of hij hieraan mee wil werken
Wat nou jouw zus, dan moet ze zelf op het forum komen hoor, kom nou zeg!
Ik zoek een 25-35 1,80+ exemplaar met goed stel hersens!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Haha! Dit is een leuk topic!
Ik ben even hard aan het nadenken of ik nog leuke mannen in de aanbieding heb, maar helaas niet.
Ik zoek er nog wel 1, tussen de 25 en 35, omgeving Utrecht.
Alhoewel die katjes er ook wel heel lief uit zien!!!
Ik ben even hard aan het nadenken of ik nog leuke mannen in de aanbieding heb, maar helaas niet.
Ik zoek er nog wel 1, tussen de 25 en 35, omgeving Utrecht.
Alhoewel die katjes er ook wel heel lief uit zien!!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Waar blijven die foto's!
Hmm.. of zou ik toch voor een boel katten gaan?
Hmm.. of zou ik toch voor een boel katten gaan?
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Jammer Bliss. Dan gaan we toch niet samen naar Muse.
@ Carra, maakt het antwoord op die vraag van jou iets uit voor je? want zie jij een forum serieus als mogelijkheid om een leuke vent aan de haak te slaan?
@ Carra, maakt het antwoord op die vraag van jou iets uit voor je? want zie jij een forum serieus als mogelijkheid om een leuke vent aan de haak te slaan?
Fred- Prater
Fred schreef:Jammer Bliss. Dan gaan we toch niet samen naar Muse.
Fred.. doe dit nu niet.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Tja.
Ik ga ook eens nadenken over wie ik kan aanbieden (en lang genoeg is voor jullie meiden )
Ik ga ook eens nadenken over wie ik kan aanbieden (en lang genoeg is voor jullie meiden )
Laatst aangepast door Tabbert op zo 7 apr 2013 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Mijn arme zus werkt alleen maar, die heeft daar geen tijd voor dus dan moet ik het maar doen, haha!Antibes schreef:
Wat nou jouw zus, dan moet ze zelf op het forum komen hoor, kom nou zeg!
Ik zoek een 25-35 1,80+ exemplaar met goed stel hersens!
Gast- Gast
Dit vind ik een hele sneue reactie, vooral de laatste zin.Tabbert schreef:Het spijt me heel erg, fred. Maar jij lijkt nu meer het topic te vervuilen dan nodig. Het maakt uit en waarom niet. Ik weet niet hoe ik dit heel genuanceerd kan brengen, maar misschien zou je hier niet in moeten gaan posten. De meeste meiden, waaronder ik, zoeken naar een leuke jongen..
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Hahaha, so right.Caro schreef:Fred schreef:Jammer Bliss. Dan gaan we toch niet samen naar Muse.
Fred.. doe dit nu niet.
Het was gewoon een vraag Fred.
Carra- Kletskop
Ja schuif maar door die leuke mannen. Ik heb niet veel eisen, maar ik wil wel een man die tegengas kan geven, en niet te claimerig.
Liefst in t midden van Nederland.
Ik heb wel een knappe vrijgezelle vriend, hij is 25, woont in regio Utrecht, is 1.90/1.95 meter (weet niet precies, wel lang iig), mager/slank (en gespierd). Hij weet zich alleen nooit een houding te geven, hij is snel aan het provoceren waarom vrouwen hem niet interessant vinden.
Wie wil?
Liefst in t midden van Nederland.
Ik heb wel een knappe vrijgezelle vriend, hij is 25, woont in regio Utrecht, is 1.90/1.95 meter (weet niet precies, wel lang iig), mager/slank (en gespierd). Hij weet zich alleen nooit een houding te geven, hij is snel aan het provoceren waarom vrouwen hem niet interessant vinden.
Wie wil?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Nou nou nou June, 23 is een prima leeftijd! Ik hou me aanbevolen voor leuke jongens tussen de 19 en 26, bij voorkeur nog studerend (HBO of universiteit), in omgeving Utrecht!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Oeh provoceren
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Reva schreef:Oeh provoceren
Voorbeeld: hij heeft geschiedenis gestudeerd, over het algemeen allemaal nette studenten. Hij gaat dan in z'n grijze joggingbroek, wit hempie (strak, mouwloos), petje achterstevoren en een dollarketting naar college. Gewoon om te kijken hoe de rest daarop reageert en om z'n spieren te showen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
SuperGrover schreef:Nou nou nou June, 23 is een prima leeftijd! Ik hou me aanbevolen voor leuke jongens tussen de 19 en 26, bij voorkeur nog studerend (HBO of universiteit), in omgeving Utrecht!
Misschien dan mijn stiefbroer! Hij wordt in juni 24 en woont in Amsterdam. Hij is ongeveer 1.84m. (denk ik), donker haar, bruine ogen. Hij studeert technische bedrijfskunde. Hij is ondernemend, grappig, positief, hij houdt van gezelschap en hij is lief (vind ik). In zijn vrije tijd gaat hij stappen en volgens mij doet hij ook vrij veel leuke dingen met vrienden. Soms wordt hij gevraagd om mee te voetballen, maar hij doet dat momenteel niet structureel, wel gaat hij regelmatig een eind hardlopen en hij doet ook zo nu en dan mee aan een hardloopwedstrijd.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Blond schreef:Reva schreef:Oeh provoceren
Voorbeeld: hij heeft geschiedenis gestudeerd, over het algemeen allemaalnettevervelende studenten. Hij gaat dan in z'n grijze joggingbroek, wit hempie (strak, mouwloos), petje achterstevoren en een dollarketting naar college. Gewoon om te kijken hoe de rest daarop reageert en om z'n spieren te showen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Blond schreef:Reva schreef:Oeh provoceren
Voorbeeld: hij heeft geschiedenis gestudeerd, over het algemeen allemaal nette studenten. Hij gaat dan in z'n grijze joggingbroek, wit hempie (strak, mouwloos), petje achterstevoren en een dollarketting naar college. Gewoon om te kijken hoe de rest daarop reageert en om z'n spieren te showen.
Eigenlijk vind ik het wel problematisch dat hij een petje en dollarketting in zijn bezit heeft...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Show je vent! :)
» Rare enge vent
» Stelling: Een echte vent heeft..
» Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)
» Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!
» Rare enge vent
» Stelling: Een echte vent heeft..
» Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)
» Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!
Pagina 4 van 11
Permissies van dit forum: