Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Je vent lang weg voor werk - ervaringen?! Empty Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!

Bericht  Jentle vr 19 okt 2012 - 10:10

Ik heb via internet een ontzettend leuke jongen leren kennen! De klik was er vanaf het begin al meteen over de mail en later toen we gingen daten werd dit alleen maar bevestigd! Ik zag hem voor het eerst in real life, en was opslag verliefd!!

Dan vraag je je vast af, wat is het probleem?! Nou... hij vaart in het buitenland! Hierdoor is hij 6 weken op, 6 weken af. We hebben 4 super leuke dates gehad, alleen helaas was het toen voor hem alweer tijd om voor 6 weken aan het werk te gaan. Nu is hij alweer een aantal weken aan het werk en hebben we wekelijks meerdere keren contact, door te bellen, mailen en smsen.

Ik vind hem onwijs leuk, na de 2e date heb ik een week lang niet normaal kunnen eten, dat zegt wel genoeg denk ik;). Het is zeker dat we elkaar als hij terug is weer gaan zien, maar toch vind ik het wel lastig omdat het nog zo pril is en ik nu eigelijk wil voelen en zien hoe de verdere dates zouden zijn.. Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen van andere meiden, waarvan hun date of vriend voor langere tijd weg is voor werk. Hoe vond jij dit in het begin? En hoe ga je er mee om in de tijd dat hij weg is? Hoe is het contact dan en vind je het lastig dat hij zolang weg is of juist wel fijn?

Liefs,

Jentle

Jentle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 26
Registratiedatum : 19-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vent lang weg voor werk - ervaringen?! Empty Re: Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 10:14

Humor, ik had ook via internet destijds contact met een jongen die vaarde in het buitenland. Alleen die van mij was nogal desperate... Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je vent lang weg voor werk - ervaringen?! Empty Re: Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!

Bericht  Susan vr 19 okt 2012 - 10:15

Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vent lang weg voor werk - ervaringen?! Empty Re: Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!

Bericht  Jentle vr 19 okt 2012 - 10:21

Susan schreef:Daar is een kletstopic over:

[url=https://yescafe.actieforum.com/t727-vriend-die-vaak-van-huis-is
https://yescafe.actieforum.com/t727-vriend-die-vaak-van-huis-is[/quote[/url]]

Goede tip,dankje!!

Jentle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 26
Registratiedatum : 19-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vent lang weg voor werk - ervaringen?! Empty Re: Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!

Bericht  Lima di 23 okt 2012 - 10:58

Ik moet toch even op dit topic reageren want dit is echt zo toevallig, lijkt alsof ik m'n eigen verhaal lees! Ik heb precies hetzelfde namelijk en die van mij ging ook na de 4e date varen. En ik vind het zelf ook wel lastig, het contact is wel goed, maar mis de dates om elkaar beter te leren kennen, maar het gevoel is er zeker wel en dat heb ik niet vaak. Dus nu is het wachten tot december voor we elkaar weer zien, ook al klinkt dat klinkt nu nog heel ver weg! We kunnen wel PM'en als je daar zin in hebt.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vent lang weg voor werk - ervaringen?! Empty Re: Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum