Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

+7
Effie_O
TNMN
Arwyn
Flinder
BJA
Susan
Zwerver
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 10:04

Meneer zit nu echt serieus voor de 3e keer de films Step Up en Step Up 2 te kijken en ik ben uit verveling gewoon
achter de computer gaan zitten haha

Voor de verder rest is het een echte vent hoor maar qua films is het net een wijf. Titanic vind hij ook geweldig laughcry

Hoe zit het met de film smaak van jullie partners?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 10:05

Haha. Dat doet mijn man dus echt niet!
Als i kdie film wil kijken moet ik `m op zondag maar gaan huren :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Zwerver za 7 mei 2011 - 10:06

Haha staat hier ook op, maar mijn vriend is druk bezig met verven voor school hahha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 10:07

Die van mij kijkt "Glitter, glamour Gordon" op t moment. Ik weet niet wat erger is :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 10:10

En wat heb ik weer een geluk om geen partner te hebben en de beheerder te zijn van mijn eigen afstandsbediening. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 10:10

Hmm, mijn vriend vindt zulke films echt verschrikkelijk, en eigenlijk wil die het (bijna) nooit kijken... Ik vind het leuk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 10:11

Brennuss schreef:Die van mij kijkt "Glitter, glamour Gordon" op t moment. Ik weet niet wat erger is :P

Haha dat is ook wel erg silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 10:25

Razz_ schreef:
Brennuss schreef:Die van mij kijkt "Glitter, glamour Gordon" op t moment. Ik weet niet wat erger is :P

Haha dat is ook wel erg silent
Hahah, ja. Hij kijkt het voor de grap met een vriend van m :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 10:44

Mijn man keek net ook GGG, alleen voor de mooie auto's zegt ie Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Susan za 7 mei 2011 - 10:46

Hij houdt van romantische films als Notting Hill, You've got mail, Ghost, Dirty Dancing, maar ook van Startrek, Lord of the Rings, The Matrix, et cetera.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 10:57

Ik hoef bij mijn man niet met een romantische film aan te komen. Hij zou nog mee kunnen kijken omdat hij samen op de bank hangend een filmpje kijken fijn vindt, maar meestal haakt hij na een half uur af. Hij is meer van de harde actiefilms.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  BJA za 7 mei 2011 - 11:35

Haha, grappig dit topic! Ik kom net van een vriend vandaan die helemaal weg is van deze films en dus ook elke zondag the ultimate dance battle kijkt. Wink
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Flinder za 7 mei 2011 - 21:15

Alex schreef:Ik hoef bij mijn man niet met een romantische film aan te komen. Hij zou nog mee kunnen kijken omdat hij samen op de bank hangend een filmpje kijken fijn vindt, maar meestal haakt hij na een half uur af. Hij is meer van de harde actiefilms.

Bij mijn vriend precies hetzelfde, na een half uur begint hij meestal wat te zuchten en onrustig te worden Wink
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 21:56

Op zijn tijd wil hij wel een romantische film meekijken (als het een goede film is) en hij houdt ook wel van Pixar films en Disney (haha!) maar het liefst kijkt hij actiefilms en arthouse. Gelukkig hou ik ook van arthouse hahaha. Ik heb hem een keer meegenomen naar Australia, ik geloof dat dat het dieptepunt was in onze relatie wat betreft films laughcry

Oh we zijn trouwens wel een beetje verbonden door films, ik heb hem aangesproken omdat hij Amelie als favoriet in zijn profiel had staan (op internet) en onze eerste gesprekken gingen over Donnie Darko (die hebben we op de eerste date samen gekeken).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 21:58

Ik heb mijn vriend een paar jaar geleden meegesleept naar Shopaholic the movie.. Best zielig, hij was samen met 1 andere man de enige van het andere geslacht :P (Hij vond hem achteraf stiekem wel leuk haha)

Verder is mijn vriend een actiefilm vent. Het liefst met Al Pacino, Densel Washington, Robert de Niro .. Vaak iets met Maffia of films waarin rechtzaken worden gehouden. Vaak spelen die films zich af in grote Amerikaanse steden.. (Dat vind ik dan altijd leuk, het dynamische van zo'n film)

Verder houden we allebei heel veel van series. We hebben alle seizoenen van CSI New York, 24, Without a trace, Criminal Minds en we zijn nu bezig met The event. We hebben ook alles van Gossip Girl (dat vind hij stiekem ook wel leuk, want hij heeft daarvan alles gezien haha).. En ik heb zelf nog de shoebox van Sex and the city en de dvdbox van The Oc..

Jaa we hebben wel genoeg volgens mij Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 22:12

Mijn vriend is dan wel weer fan van Gilmore Girls. Snap jij het, snap ik het.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Arwyn za 7 mei 2011 - 22:18

Haha, ik ben nu Step Up2 aan het kijken, heb hem gisteren opgenomen smile Had die nog niet gezien.
Qua films en series is mijn vriend juist echt moeilijk! Die wil dat soort dingen nooit zien.. Heel af en toe zit hij toevallig nog net even naast me en dan vind hij het wel even leuk, maar een hele film of aflevering zien, heeft hij nog nooit gedaan volgens mij!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  TNMN zo 8 mei 2011 - 4:57

Fauve schreef:Mijn vriend is dan wel weer fan van Gilmore Girls. Snap jij het, snap ik het.

Dat vind mijn vriend ook leuk! Zet hij echt aan om te kijken, ook als ik er niet ben. We hebben ook samen alle SATC afleveringen gekeken :P Maar verder vindt hij de meeste 'vrouwen programma's' (om het maar voor het gemak zo te noemen, daar bedoel ik mee '16 & pregnant' of iets met weddings ofzo) verschrikkelijk, ook dingen als X-Factor en dat. Hij gaat wel gewoon mee naar de bios voor een romantische film, maar liever kijkt hij naar sport, actie/avontuur of 'mannen humor' films. (en wij vinden trouwens beide de Titanic verschrikkelijk..)
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 5:23

TNMN schreef:
Fauve schreef:Mijn vriend is dan wel weer fan van Gilmore Girls. Snap jij het, snap ik het.

Dat vind mijn vriend ook leuk! Zet hij echt aan om te kijken, ook als ik er niet ben. We hebben ook samen alle SATC afleveringen gekeken :P Maar verder vindt hij de meeste 'vrouwen programma's' (om het maar voor het gemak zo te noemen, daar bedoel ik mee '16 & pregnant' of iets met weddings ofzo) verschrikkelijk, ook dingen als X-Factor en dat. Hij gaat wel gewoon mee naar de bios voor een romantische film, maar liever kijkt hij naar sport, actie/avontuur of 'mannen humor' films. (en wij vinden trouwens beide de Titanic verschrikkelijk..)

Haha ooh daar kan mijn vriend zich serieus zo aan ergeren. Gelukkig vind ik al die talentenjachten ook verselijk. En dan vooral dat iedere zender er 1 heeft gatver brr. haha. 16 en pregnant kan ik nog wel kijken als er niets op tv is, maar hij ergert zich zo aan dat type mensen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Effie_O zo 8 mei 2011 - 5:39

Mijn vriend is heel irritant met films, hij noemt vrijwel alles wat ik wil zien 'boehoe' films (net als boeken trouwens). Hij hoeft maar even te denken dat er iets van een emotioneel tintje in zit en hij denkt dat het zo'n vrouwen-jank-film is. Als ik hem dan toch weet te overtuigen dat het echt wel mee zal vallen en hij kijkt mee, geeft hij achteraf vaak toch wel toe dat het best een mooie film was, helemaal geen jankfilm Wink
De films die hij wil zien lijken mij over het algemeen ook wel mooi, hoef dus niet altijd mijn best te doen. Maar soms moet ik echt even mijn best doen zijn vaak vertekende beeld bij te stellen.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Suus zo 8 mei 2011 - 8:27

Mijn vriend is gelukkig heel makkelijk met films, hij vindt bijna alle genres wel leuk en kijkt dan ook graag met mij mee naar 'vrouwenfilms' Very Happy SATC vindt hij ook hartstikke leuk, we hebben samen alle seizoenen gekeken smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Zonnetje do 12 mei 2011 - 7:34

Mijn vriend is ook heel gemakkelijk met films. Als we naar de bios gaan, kies ik eigenlijk altijd de film uit. Hij is laatst zelfs mee geweest naar Gooische vrouwen. Hij houdt juist minder van die actiefilms of films met auto's, zoals The fast and the furious. Maar verder is hij wel een echte man hoor.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:40

zonnetje schreef:Mijn vriend is ook heel gemakkelijk met films. Als we naar de bios gaan, kies ik eigenlijk altijd de film uit. Hij is laatst zelfs mee geweest naar Gooische vrouwen. Hij houdt juist minder van die actiefilms of films met auto's, zoals The fast and the furious. Maar verder is hij wel een echte man hoor.

Wat is een echte man?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Zonnetje do 12 mei 2011 - 8:07

Fauve schreef:
zonnetje schreef:Mijn vriend is ook heel gemakkelijk met films. Als we naar de bios gaan, kies ik eigenlijk altijd de film uit. Hij is laatst zelfs mee geweest naar Gooische vrouwen. Hij houdt juist minder van die actiefilms of films met auto's, zoals The fast and the furious. Maar verder is hij wel een echte man hoor.

Wat is een echte man?

Haha smile ik bedoelde het met een knipoog. Hij houdt van een biertje drinken met zijn vrienden en van sport kijken op tv, maar als je daar niet van houdt, kun je ook een echte man zijn... Uhm, de conclusies is dat ik eigenlijk niet weet wat een echte man is. Er zijn heel veel soorten echte mannen Very Happy.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Batwen vr 13 mei 2011 - 19:43

Mijn vriend en ik hebben dezelfde smaak qua films. Horror, Sci-Fi, Thrillers, Superheroes en Humor. Vrouwen/jank films hebben we een hekel aan. Vroeger keek ik nog wel eens zo'n film, maar tegenwoordig moet ik er niet aan denken.... Laughing
Batwen
Batwen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 24
Registratiedatum : 13-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;) Empty Re: Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum