Help ons aan een vent
+51
Queen
Tiana
Sugarfall
Purpleflower
M-G
Kiekeboe
nien
FireButterfly
Bosjesvrouw
_Lacey_
Feline
Toet
Vino
Frappuccino
Snoes
Lot
JD
Jeanette
Capt'n Zero
Slakje
Primrose
Elodie
SuperGrover
Blond
Esperanza
Antibes
Fred
Burn
nijntje4
Lady4
ellibre
Japie
Roza
Nigella
Stoplicht
Aziraphale
Niekske
Caro
May
Ilovethe90s
Chocolate Cookie
Char1
Tabbert
Sea of Trees
Kowalski
Reva
Bliss
Lady Starstruck
Carra
June
Poubelle
55 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Help ons aan een vent
Tabbert schreef:Ik zeg wel echt een date-night met alle single mannen en vrouwen. Lijkt me enorm lachen!
Oh oh, zeg maar yes tegen een speed date avond aka koppel je vrijgezelle vrienden aan ons!
O yeah!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
HahahaBliss schreef:Heb jij je lolbroekje aan vandaag?Reva schreef:Ilovethe90s schreef:Hoe staan jullie tegenover mannen met een bril?
Gewoon verticaal
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Deze vrijgezelle meid van 30 meld zich ook!
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:En Bliss?
Nou, de foto viel me niet tegen en dat is al heel wat Maar de ervaring leert mij dat mannen die ik leuk vind, mij niet leuk vinden. Maar goed, I need more information!
En heeft jouw vriend geen leuke vrienden trouwens?!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Je glas moet je wel halfvol laten mevrouw, waarom zou een leuke jongen jou niet leuk kunnen vinden? Kom!
Mijn vriend heeft wel een aantal vrienden hier in de stad, maar die zijn allemaal al bezet
Mijn vriend heeft wel een aantal vrienden hier in de stad, maar die zijn allemaal al bezet
Gast- Gast
Pippa schreef:Je glas moet je wel halfvol laten mevrouw, waarom zou een leuke jongen jou niet leuk kunnen vinden? Kom!
Sorry Pippa Oh jammer dat ze allemaal bezet zijn! Hebben die vrienden niet nog vrienden/broers?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wat een geniaal idee is dit! Ik heb nog wel een vrijgezelle collega, maar die is best kritisch als ik zijn eisenlijst hoor...
Een man tussen de 26 en 31 jaar en langer dan 1.90m mag hier worden afgeleverd!
Nigella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 30
Registratiedatum : 11-02-12
Ik zoek ook nog een leuke vent in het Zuiden des lands!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Nigella schreef:Wat een geniaal idee is dit! Ik heb nog wel een vrijgezelle collega, maar die is best kritisch als ik zijn eisenlijst hoor...
Ben dan wel benieuwd naar zijn eisenlijst haha
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik zoek nog een leuke vent uit het midden van het land tussen de 26 en 33
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Tabbert schreef:Nigella schreef:Wat een geniaal idee is dit! Ik heb nog wel een vrijgezelle collega, maar die is best kritisch als ik zijn eisenlijst hoor...
Haha, het is zo'n eeuwige vrijgezel die een vrouw ziet als iemand die kookt, schoonmaakt, niet te veel zeurt en hem aandacht geeft als hij daarom vraagt. Erg verrassend dat hij nog single is
Nigella- Fluisteraar
Dat noem ik niet kritisch maar hopeloos Ik denk in elk geval niet dat iemand hier nog geinteresseerd is in hem als ik dit zo lees.Nigella schreef:Tabbert schreef:Nigella schreef:Wat een geniaal idee is dit! Ik heb nog wel een vrijgezelle collega, maar die is best kritisch als ik zijn eisenlijst hoor...
Haha, het is zo'n eeuwige vrijgezel die een vrouw ziet als iemand die kookt, schoonmaakt, niet te veel zeurt en hem aandacht geeft als hij daarom vraagt. Erg verrassend dat hij nog single is
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik heb trouwens ook nog wel iemand op het oog, een goede vriend van mijn vriend. Hij is 27 jaar, tussen de 1m95 en 2 meter lang, blond haar (zo'n soort kapsel). Komt uit Den Haag, woont en werkt nu in Amsterdam en heeft een WO-opleiding gedaan. Doet aan voetbal en wielrennen, gaat regelmatig stappen en uit eten, kan heel goed koken, houdt van reizen en hij leest veel. Ik zal eens vragen of hij hieraan mee wil werken
Laatst aangepast door ellibre op zo 7 apr 2013 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt
ellibre- Prater
ellibre schreef:Dat noem ik niet kritisch maar hopeloos Ik denk in elk geval niet dat iemand hier nog geinteresseerd is in hem als ik dit zo lees.Nigella schreef:Tabbert schreef:Nigella schreef:Wat een geniaal idee is dit! Ik heb nog wel een vrijgezelle collega, maar die is best kritisch als ik zijn eisenlijst hoor...
Nou inderdaad haha
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Tabbert schreef:Niekske schreef:Reva schreef:Wauw Niekske, donkere krullen en blauwe ogen moet je toch kunnen slijten
Zou je zeggen he ik ken hem nog maar kort, want ik werk er pas een paar maanden, dus ik ken zijn geschiedenis in de liefde niet echt. Interesse?
Geef maar aan mij
Volgens mij woont Tabbert meer in de buurt
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
ellibre schreef:Dat noem ik niet kritisch maar hopeloos Ik denk in elk geval niet dat iemand hier nog geinteresseerd is in hem als ik dit zo lees.Nigella schreef:Tabbert schreef:Nigella schreef:Wat een geniaal idee is dit! Ik heb nog wel een vrijgezelle collega, maar die is best kritisch als ik zijn eisenlijst hoor...
Tja, misschien verandert ie totaal als hij verliefd is. Zo'n iemand die buiten de deur stoer doet maar thuis zo mak als een lammetje is. Maar idd, de kans dat iemand deze 'uitdaging' aan wil gaan lijkt mij zeer klein
Nigella- Fluisteraar
Is het verder wel een leuke vent dan? Of heb je hem hier alleen maar genoemd omdat ie toevallig vrijgezel is?Nigella schreef:Tja, misschien verandert ie totaal als hij verliefd is. Zo'n iemand die buiten de deur stoer doet maar thuis zo mak als een lammetje is. Maar idd, de kans dat iemand deze 'uitdaging' aan wil gaan lijkt mij zeer kleinellibre schreef:Dat noem ik niet kritisch maar hopeloos Ik denk in elk geval niet dat iemand hier nog geinteresseerd is in hem als ik dit zo lees.Nigella schreef:Tabbert schreef:Nigella schreef:Wat een geniaal idee is dit! Ik heb nog wel een vrijgezelle collega, maar die is best kritisch als ik zijn eisenlijst hoor...
ellibre- Prater
Ik zou het trouwens echt geweldig vinden als er leuke dates uit dit topic komen
ellibre- Prater
Ellibre, klinkt ook leuk!
Haha ik zou het ook briljant vinden als dit zou werken!
Haha ik zou het ook briljant vinden als dit zou werken!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Al in contact Bliss??
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
ellibre schreef:Ik zou het trouwens echt geweldig vinden als er leuke dates uit dit topic komen
Ik ook! En ik zou het briljant vinden als ik er eentje van ben
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Deze reserveer ik voor mijn zus! Hahaha!ellibre schreef:Ik heb trouwens ook nog wel iemand op het oog, een goede vriend van mijn vriend. Hij is 27 jaar, tussen de 1m95 en 2 meter lang, blond haar (zo'n soort kapsel). Komt uit Den Haag, woont en werkt nu in Amsterdam en heeft een WO-opleiding gedaan. Doet aan voetbal en wielrennen, gaat regelmatig stappen en uit eten, kan heel goed koken, houdt van reizen en hij leest veel. Ik zal eens vragen of hij hieraan mee wil werken
Gast- Gast
Haha wat een leuk topic. Ik zoek iemand tussen 27 en 35 in de regio Flevoland/Amsterdam/Utrecht. (Droge) humor belangrijk, muziekliefhebber zou ook prettig zijn en wel een beetje volwassen iemand! Donker haar is een plusje
Ik heb zelf niet iemand om erin te gooien bedenk ik me net
Ik heb zelf niet iemand om erin te gooien bedenk ik me net
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ga even nadenken over wat ik in de aanbieding heb!
Ik ben op zoek naar iemand uit het noorden! +- 24,
Kom maar door!
Ik ben op zoek naar iemand uit het noorden! +- 24,
Kom maar door!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Show je vent! :)
» Rare enge vent
» Stelling: Een echte vent heeft..
» Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)
» Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!
» Rare enge vent
» Stelling: Een echte vent heeft..
» Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)
» Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!
Pagina 3 van 11
Permissies van dit forum: