Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang zat er tussen je ex en je nieuwe vriend?

+42
Moezie
Joli86
Oasis
Silver
Zonnetje
Moon
_DoI
Niekske
Snoes
Tazz
Sweety
Mari
TGR
Dennenappel
Roxi3
Rev3rie
Hoochie
Janelie
M_as
SoezieQ
BJA
patjuhhh
Feline
Marsy28
Thunder
Makamba
miss piggy
Xanna
Rumble
Sterre
Pien
Arwyn
VeryCherry
studiebol
kimz
Merai
Zwoesj
Zwerver
RYW
Prosecco
Susan
Roze Roos
46 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe lang zat er tussen je ex en je nieuwe vriend? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang zat er tussen je ex en je nieuwe vriend?

Bericht  Rouxxxe di 1 maa 2011 - 5:35

2,5 jaar. In de tussentijd wel veel gedate en nog heel lang een scharrel gehad wat nooit is uitgegroeid tot een relatie. Pas daarna kreeg ik weer een vaste relatie.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang zat er tussen je ex en je nieuwe vriend? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang zat er tussen je ex en je nieuwe vriend?

Bericht  Teddyaapje wo 2 maa 2011 - 1:27

4 maanden
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 2:10

wauw wat snel vind iedereen weer iemand anders :P

Ik heb ruim 7,5 jaar met mijn vriend en denk altijd dat mocht het uitgaan ik dan zo moeilijk een nieuwe vent zal ontmoeten. Heel raar eigenlijk want ik ben echt makkelijk met het leggen van contacten, maar dat gevoel voelt zo realistisch.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:31

Roze Roos schreef:Even nieuwsgierig! Hoeveel tijd zat er tussen het verbreken van de relatie met je ex en het starten van de nieuwe relatie met je nieuwe vriend?

Tussen mijn vorige vriend waar ik maar 4 maanden mee samen was en die nog vreemd bleek te gaan ook ( wat een sukkel ), en mijn huidige vriend waarmee ik al weer dik 7 jaar en 8 maanden samen ben, zat ongeveer 6/7 maanden.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup wo 2 maa 2011 - 23:40

Ruim een half jaar... Ex had e flink bedonderd door een aantal keren vreemd te gaan waar ik naderhand pas achter kwam dus had ff helemaal schoon genoeg van jongens.
Maar ja me inmiddels nu man was zo'n schatje dat ik toch gezwicht was.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: