Hoe lang kende jij je vriend al?
+52
Elliot
Evalynn
Reeza
Cimic
Razz
Pannetoet
Benthe
Sure
Marin
Flippin' Bitch
Snirp
KOL
Snoes
Zonnetje
Suus
Taeda
Mizz_S
Fortissimo
Sarah1985
Parel
Arwyn
JustMeDaan
Exogenesis
Mees
Joli86
Rush
Jezzie
Feline
Shisha
Parisienne
Ilovethe90s
Roxi3
Aziraphale
Marsy28
Saga
Caramba
Siamsa
Fjell
Caroow
Middleme
Atelier Madame
Beessie
SarahKey
Stuiterbal
Dennenappel
Beachgirl
Slakje
FireButterfly
Lonely Goatherd
Lady4
Gympie
Mermaid
56 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Hoe lang kende jij je vriend al?
Hoe lang kende jij je vriend voordat hij je vriend werd?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe lang kende jij je vriend al?
We hadden een maand dagelijks online contact gehad toen we onze eerste date hadden. Op de tweede date kregen we eigenlijk wat, en dat weekend daarna spraken we echt uit dat we een relatie hadden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Volgens mij waren mijn vriend en ik snel. We kenden elkaar 4 dagen
Mermaid- Kletskop
Hahaha liefde op 't eerste gezicht?
Ik vind zijn uniform trouwens erg sexy, mermaid, zag weer foto van 'm op FB!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mermaid schreef:Volgens mij waren mijn vriend en ik snel. We kenden elkaar 4 dagen
Haha, wij kenden elkaar ook pas een week toen we wat kregen. Maar ach, we zijn nu al bijna 6 jaar verder!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Mijn hele leven.
Niet bewust hoor, maar als baby/peuter waren we buurkindjes. Daar hebben we allebei geen herinneringen aan. Rond mijn 22e hadden we een overlappende vriendengroep, toen heb ik hem echt leren kennen. Elkaar na een paar jaar weer uit het oog verloren en zo'n drie jaar geleden kwamen we elkaar weer tegen via ons werk. Begin vorig jaar werden we verliefd en nu wonen we alweer een half jaar samen.
Niet bewust hoor, maar als baby/peuter waren we buurkindjes. Daar hebben we allebei geen herinneringen aan. Rond mijn 22e hadden we een overlappende vriendengroep, toen heb ik hem echt leren kennen. Elkaar na een paar jaar weer uit het oog verloren en zo'n drie jaar geleden kwamen we elkaar weer tegen via ons werk. Begin vorig jaar werden we verliefd en nu wonen we alweer een half jaar samen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Marin schreef:Hahaha liefde op 't eerste gezicht?
Ja ik moest die foto weer even spammen
Niet eens echt liefde op het eerste gezicht, daar was ik niet wakker genoeg voor toen ik hem ontmoette. Maar ik vond m wel heel sexy, ook in zijn overal.
Mermaid- Kletskop
Ruim een jaar.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Eerst 3 weken online contact en toen bij tweede keer afspreken, werd het wat.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Een half jaartje. Hij moest steeds mijn gezeur aanhoren over mijn toenmalig vriendje/zijn beste vriend.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
2 maanden, op de 4e date kregen we officieel wat.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
4-5 jaar ongeveer waren we al vrienden voordat we een relatie kregen .
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ook eigenlijk net al lady4 al heel wat jaren. We hebben zelfs nog de communie samen gedaan.
Maar vanaf de eerste date duurde het welgeteld 1 dag. Liefde op het eerste gezicht
Maar vanaf de eerste date duurde het welgeteld 1 dag. Liefde op het eerste gezicht
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
8 maanden online, vanaf de eerste echte date hadden we wat samen.
Na 3 dagen uuuren chatten en bellen, hebben we afgesproken. En toen na 2 weken officieel verkering!
En nu al 1,5 jaar samen en nog steeds heeeeel erg gek op hem!
En nu al 1,5 jaar samen en nog steeds heeeeel erg gek op hem!
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Een jaar ofzo oppervlakkig. Na een paar keer stappen, zoenen en blijven slapen ging het snel
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Sinds 2002 ofzo via de middelbare school.. Elkaar op msn / hyves / facebook zonder contact.. Een maand, of 1,5, voordat we een relatie kregen begon ons intensieve contact. Inmiddels ruim 1,5 jaar geleden.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben op mijn werk begonnen in augustus 2009, ik moet hem toen voor het eerst gezien hebben maar daar hebben we allebei geen herinneringen aan. 24 oktober 2009 hebben we voor het eerst gezoend en we kregen wat op 2 oktober 2010. Maarr om de verloren tijd in te halen zijn we toen wel vrijwel gelijk gaan samenwonen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
In december 2008 vrienden geworden op facebook (na elkaar op een forum 'ontmoet' te hebben). Een jaar lang af en toe wat berichtjes naar elkaar gestuurd en in januari 2010 begonnen met heeel veel chatten. In april dat jaar voor het eerst elkaar in real life ontmoet en bij 2e ontmoeting in juli is het echt wat geworden tussen ons. Vandaag precies 2 jaar en 8 maanden samen
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
We hebben elkaar 2 - 3 weken gesproken via de sms / telefoon / internet en toen voor het eerst afgesproken. En eigenlijk is het vanaf onze eerste keer daten eigenlijk gewoon aan - het zat gewoon goed gelijk
Gast- Gast
Mijn vriendin en ik kregen 5 dagen na elkaar voor het eerst ontmoet te hebben een relatie. We hebben wel eerst een week of 3 gemaild met elkaar voordat we onze eerste date hadden.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Een week.
Daarvoor zagen we elkaar wel iedere week in de kroeg, maar hadden beiden geen interesse.
Daarvoor zagen we elkaar wel iedere week in de kroeg, maar hadden beiden geen interesse.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik gok driekwart jaar?
Ik wist dat hij een "relatie" met een oudere vrouw had, maar hoe en wat niet precies (getrouwde vrouw binnen de vriendengroep)
Hierdoor had ik geen flauw benul dat hij mij wel eens leuk zou kunnen vinden, dus dacht zelf ook nooit aan hem.
Hij heeft dan ook erg zijn best moeten doen om mij te overtuigen, en vanaf dat moment ging het erg snel
Ik wist dat hij een "relatie" met een oudere vrouw had, maar hoe en wat niet precies (getrouwde vrouw binnen de vriendengroep)
Hierdoor had ik geen flauw benul dat hij mij wel eens leuk zou kunnen vinden, dus dacht zelf ook nooit aan hem.
Hij heeft dan ook erg zijn best moeten doen om mij te overtuigen, en vanaf dat moment ging het erg snel
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik leerde hem kennen toen ik in een crisis met mijn vriend zat. We werden eerst vrienden (ik zou hem het land/woonplaats laten zien aangezien hij net 2 dagen in Nederland was en hij ook nog geen plek had om te wonen) en hebben veel tijd doorgebracht de eerste maanden. Er was natuurlijk aantrekkingskracht maar ik wilde het met mijn toenmalige vriend gewoon goed houden. En F. was mijn klankbord en altijd beschikbaar (vrienden werkten overdag en was veel vrij en zijn school was nog niet begonnen). Maar ja, toen raakte het toch uit en werden we van friend opeens friends with benefits (6 maanden na kennismaking) and van FWBtje naar relatie (weer 2 maanden daarna) en nu zijn we alweer 2,5 jaar friends and lovers. Dat vind ik wel speciaal, ik zie hem ook echt als mijn beste vriend en hij mij als beste vriendin, buiten de liefde om natuurlijk.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang ben jij al samen met je vriend?
» Hoe lang zat er tussen je ex en je nieuwe vriend?
» Kende iemand dit?
» Deze kende ik nog niet
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Hoe lang zat er tussen je ex en je nieuwe vriend?
» Kende iemand dit?
» Deze kende ik nog niet
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: