Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

is dit reeel om te vragen?

+12
Mamsie
Happinaz
SarahKey
Jasmine
Marin
Blond
Aziraphale
Charles
Rovine
SoGood
Elodie
mauwmauw
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

is dit reeel om te vragen? - Pagina 2 Empty Re: is dit reeel om te vragen?

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 8:17

Vragen staat vrij. Ik zou het echter niet doen, vind het enigszins claimerig overkomen. Daarnaast, hij kwam met die naam en hij vind hem zo mooi, dan zie ik het meer als zijn naam en daar mag hij mee doen wat hij wil. Zeker ook omdat jij de naam zelf niet meer wil gebruiken zou ik je de blamage echt besparen op dit moment.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Elodie vr 5 apr 2013 - 8:21

mauwmauw schreef:
Elodie schreef:Tja, je kan zoiets altijd vragen. Maar het lijkt me overdreven snel.

in welke zin bedoel je snel?
Hun hebben net twee weken wat!
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 20:21

Ik denk dat je je daar gewoon niet mee moet bemoeien. Als hij later die naam kiest, is dat zijn keuze (en van degene met wie hij nu een relatie heeft). Daar heb jij niets meer mee te maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 20:26

Pritt schreef:Ik denk dat je je daar gewoon niet mee moet bemoeien. Als hij later die naam kiest, is dat zijn keuze (en van degene met wie hij nu een relatie heeft). Daar heb jij niets meer mee te maken.

Dat inderdaad ook. Maar ik merk zelf al wel dat ik sowieso al niet de namen zou kiezen die ik met m'n ex voor ogen had, juist omdat dat gevoelsmatig nog als een trap nageven voelt. Jij en je ex hebben goed contact, ik denk dat hij zoiets niet op het spel Ou willen zeggen door zoiets als een naam.

Maar, los daarvan: ze zijn twee weken samen, ik vind het veel te snel om daarover te piekeren. Ik zou me eerder drukmaken om hoe en wanneer hij z'n nieuwe vriendin bij V. zou introduceren. Wat ik daarmee probeer te zeggen: bekijk je zorgen per moment, wen kinderwens is bij hun momenteel nog heel niet aan de orde.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette za 6 apr 2013 - 2:13

Ik vind het vrij snel om je daar al druk over te maken. Wanneer zij al zwanger was, vind ik het een ander verhaal, maar vind het nu wel erg snel om daar over te brainstormen. Eerst maar eens afwachten hoe hun relatie gaat groeien, dan kun je het in een later stadium alsnog vragen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro za 6 apr 2013 - 2:39

Ik snap het ergens wel dat je het zou willen vragen, al denk ik serieus niet dat het nu al aan de orde is. Je hebt nog moeite met de breuk, en ik lees tussen de regels eigenlijk beetje door dat je misschien ergens nog een klein beetje hoop hebt, en dan is dit zoiets dat gewoon van 'jullie' was. Dat hoorde bij jullie relatie, en dan wil je niet dat dat eventueel bij hún relatie zou gaan horen.

Dus ik snap het wel, ik denk alleen voor de huidige gemoedsrust en de omgang met elkaar dat je het nu nog niet kan vragen. Mocht de nieuwe vriendin blijven en mocht ze ooit zwanger raken, kan je altijd nog wel zien wat je ermee doet!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  June di 9 apr 2013 - 3:00

Caro schreef:Ik snap het ergens wel dat je het zou willen vragen, al denk ik serieus niet dat het nu al aan de orde is. Je hebt nog moeite met de breuk, en ik lees tussen de regels eigenlijk beetje door dat je misschien ergens nog een klein beetje hoop hebt, en dan is dit zoiets dat gewoon van 'jullie' was. Dat hoorde bij jullie relatie, en dan wil je niet dat dat eventueel bij hún relatie zou gaan horen.

Dus ik snap het wel, ik denk alleen voor de huidige gemoedsrust en de omgang met elkaar dat je het nu nog niet kan vragen. Mocht de nieuwe vriendin blijven en mocht ze ooit zwanger raken, kan je altijd nog wel zien wat je ermee doet!

Hier sluit ik me bij aan. Hoewel ik begrijp dat het moeilijk is, lijkt het me nu volledig niet aan de orde.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Joli86 di 9 apr 2013 - 7:57

Marin schreef:Ik ben intussen wel heel erg benieuwd naar die bijzondere naam eigenlijk smile

Ik ook!!

Verder zou ik het pas aan het vragen als ze ook daadwerkelijk zwanger is... Vind het nu echt nog veel te snel...
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: